אנו מחפשים  מנהל /ת משרד/ת אישי/ת מאורגן/ת ופרואקטיבי/ת שיתמוך/ת במנכ"ל/ת המשותף/ה שלנו וינהל/ת את פעילות המשרד היומית. הזדמנות זו מצוינת לאיש מקצוע בעל/ת אוריינטציה לפרטים למלא תפקיד מפתח בהבטחת פעילות עסקית חלקה תוך כדי תמיכה ישירה בהנהלה.
תחומי אחריות עיקריים
  ניהול לוח שנה של מנכ"ל/ת משותף/ה, קביעת פגישות, פגישות וסידורי נסיעות
 הכנת סדר יום של פגישות, רישום  פרוטוקולים ומעקב אחר סעיפי פעולה
 תיאום פגישות פנימיות וחיצוניות, כולל לוגיסטיקה והכנת חומרים
 פיקוח על פעילות המשרד היומית והבטחת זרימת עבודה חלקה
  ניהול ציוד משרדי, ציוד ושרי ספקים
 תיאום זוקת משרד ונושאים קשורים למתקנים
 טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות כולל תיוק,  ניהול מסמכים והזנת נתונים
דרישות:
 שעות עבודה: 9:00 בבוקר - 4:00 אחה"צ
מיקום: הרצליה (לא היברידי)
ניסיון של שנתיים עד ארבע בניהול אדמניסטרטיבי/  ניהול משרד -  ניהול יומן, תיאום פגישות, תיוק,  ניהול והזמנת ציוד משרדי 
שירותיות, ויחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.