ניהול שיחות טלפוניות יזומות עם לקוחות מתעניינים (לידים חמים).
הצגה מקצועית, רגועה ובטוחה של שירותי החברה ופתרונות ההלוואות.
עבודה יומיומית מול מערכות ממוחשבות מתקדמות ( CRM ועוד), לרבות פתיחת תיקים, מילוי טפסים, וטיפול בפניות.
מעקב שוטף אחר התקדמות הלקוחות תוך הקפדה בלתי מתפשרת על רמת שירות גבוהה, רגישות ואמפתיה.
מימוש פוטנציאל התגמול באמצעות עמידה ביעדים.
דרישות:
יכולת ביטוי ודיבור מעולה בטלפון.
אנרגיה גבוהה ומוטיבציה להצלחה.
שליטה טובה בסביבת עבודה ממוחשבת.
ניסיון קודם במוקד טלפוני (שירות/מכירות) - יתרון.
ניסיון קודם מעולם ההלוואות - יתרון.
אוריינטציה לטווח ארוך.
חובה: תשתית אינטרנט יציבה לעבודה מהבית.
חובה: אינו/ה מצוי/ה בהליך פשיטת רגל.
משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.