חברת מוצר המפתחת פלטפורמת אוטומצית שירותי Legal-Tech, המובילה מהפכה טכנולוגית בתחום מימוש הזכויות בעולם, מחפשת מנהל מוצר ג'וניור לתפקיד מרתק אשר נוגע בכל שלבי חיי הלקוח:
מעורבות באספקטים רבים במסע הלקוח, ובניהם: מחקרי שוק, פסיכולוגיה צרכנית, חווית לקוח, שירות לקוחות, טכנולוגיות אוטומציה, בילינג, אנליזה, ניהול מסמכים ועוד.
תחומי אחריות:
מחקרי שוק: צרכנים, מתחרים, ספקים.
למידה עצמאית ומקצוענות בחוקים השונים.
בניית תרשימי זרימה בלוגיקת Process Automation.
אפיון טכנולוגי (CRM, שאלונים, וכו').
ניהול מסע הלקוח הדיגיטלי ושיפור חווית הלקוח.
אנליזה של התהליכים וניהול מבוסס דאטה ומדדים.
שירות לקוחות ותפעול תיקים.
דרישות:
מנהל /ת מוצר בוגר /ת קורס, המחפש /ת להיכנס לתחום ניהול מוצר.
ניסיון שירותי /תפעולי בחברה המעניקה שירותים (עדיפות לתחום - ביטוח /משפטים /פיננסים /בריאות, תיירות).
הבנת צרכי הלקוח ותודעת שירות גבוהה.
הכרות של תאוריות של חווית לקוח /UI/UX ו- Design thinking.
יכולות טכנולוגיות ולוגיקה תהליכית.
יכולות למידה עצמאית של כלים טכנולוגים.
יכולת לעבוד בצוות ולשיתוף פעולה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
נא לציין ציפיות שכר! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.