לחברה בירושלים, המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות תזונתיים חדשניים לחולי סרטן, דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/ת מנוסה עם רקע בניהול חשבונות.
- ניהול קשר עם חולים: קביעת תורים, תשאול לקראת אספקה שבועית, וליווי אישי.
- אחריות להזמנת אספקות וניהול תיאום מול יצרנים והמרכז הלוגיסטי.
- טיפול בניהול חשבונות החולים וניהול החשבונות הכלליים של החברה.
- עבודה שוטפת מול רואי החשבון.
- ניהול תכתובות מקצועיות דרך LinkedIn.
היקף המשרה:
חצי משרה בתחילת הדרך, עם אפשרות להרחבה למשרה מלאה בהתאם להתפתחות פעילות החברה.
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודת מזכירות וניהול חשבונות.
- שליטה בתוכנת חשבשבת ובמערכות מחשוב נוספות.
- אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה ודיבור).
- אחריות, אמינות, יושרה, תקשורת בינאישית מצוינת, שירותיות גבוהה.
- נכונות לעבוד בחלק מהימים משעות הצהריים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.