דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים יד שרה
יד שרה

    דרושים יד שרה

    תחום עיסוק
    מלכ"רים ועמותות
    כמות עובדים
    מעל 100

    דרושים ב- יד שרה

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- יד שרה אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה חלקית
    - חישוב שכר, כולל הכנת משכורות וגמל
    - התאמות בנקים
    - מעורבות בתהליכי ניהול תקציב
    - הכנת דוחות תקציב וביצוע עבור פעילויות העמותה
    - ניתוח כרטיסי הנה"ח
    - בדיקה ורישום של חשבוניות מורכבות
    - רישום פקודות יומן
    - ניהול חיובי כרטיסי אשראי וקופה קטנה
    דרישות:
    תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3 וניסיון מוכח
    תעודת חשבות שכר וניסיון מוכח
    ניסיון רלוונטי של לפחות שנה בתחום הנה"ח
    שליטה בתוכנות אופיס ברמה גבוהה
    אחריות, ראש גדול, סדר וארגון, קליטה מהירה.
    מוסר עבודה גבוה, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
    יכולת לבצע מספר משימות במקביל וירידה לפרטים תוך דיוק
    ניסיון עבודה במערכת PRIORITY- יתרון
    עברית שוטפת, אנגלית ברמה גבוהה- קריאה, כתיבה ודיבור המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685565
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    אופטיקה רואים שש שש - יוני סנדורי בע"מ
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    לחברת אופטיקה רואים שש שש דרוש/המנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר סוג 3 למגוון תפקידי הנהלת חשבונות 
    תיאור תפקיד:
    -התאמות בנקים וכרטיסי אשראי.
    -עבודה מול בנקים וספקים
    -הכנת משכורות.
    ועוד...

    אווירה משפחתית ונעימה
    תנאים טובים למתאים/ה!!
    דרישות:
    *ניסיון של 3 שנים לפחות.
    *ידע בתוכנות שיקלולית ורווחית - חובה.
    *ידע באופיס ומחשב - חובה
    *יחסי אנוש מעולים.
    *אמינות,דייקנות, מוסר עבודה גבוה וראש גדול
    *אחריות ומסירות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7699686
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עוגן - קרן להלוואות חברתיות בע"מ (חל"צ)
    סוג משרה: משרה מלאה
    עוגן הוא גוף פיננסי-חברתי ללא מטרות רווח, שפועל לקידום הזדמנויות משנות חיים עבור משפחות ויחידים, בעלי עסקים קטנים ומלכ"רים. אלה, לרוב מתמודדים עם כשל מובנה בשוק הפיננסי שמונע מהם נגישות לאשראי ולידע כלכלי, או מותיר אותם עם מענה יקר מול אתגרים מהותיים.

    תיאור התפקיד:
    - ליבת התפקיד- ניהול, הובלה וקידום החטיבה בהתאם לחזון ולמטרות העל של קבוצה עוגן.
    - ניהול חטיבת המלכ"רים של עוגן הכוללת פעילות אשראי חברתי למלכ"רים ומנטורינג ניהולי ופיננסי למאות מנכ"לי עמותות בישראל.
    - פיתוח עסקי עבור פעילות החטיבה בתחום האשראי והמנטורינג למלכ"רים.
    - העלאת המודעות לשירותי החטיבה בקרב המגזר השלישי ועידוד מלכ"רים להשתמש בשירותי האשראי והמנטורינג המוצעים ע"י עוגן.
    - פיתוח מוצרים חדשים בתחום הפיננסי חברתי בהתאם לצרכי המלכ"רים.
    - אחריות לתהליכי החיתום בבקשות אשראי (בשיתוף חתמים), השתתפות בוועדות אשראי.
    - סיוע בגיוס משאבים לפעילות חטיבת המל"כרים.
    - ניהול ממשקים ושותפויות פנים וחוץ ארגוניים וייצוג החטיבה מולם.
    - ממשקים עיקריים: אלפי מלכ"רים ברחבי הארץ, משרדי ממשלה, רשויות, מוסדות, חברי דירקטוריון וחברי ועדות וגורמים שונים בתוך הארגון.

    שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
    רק פניות מתאימות תענינה.
    דרישות:
    - בעל/ת תואר ראשון
    - היכרות מעמיקה וניסיון עשיר בעבודה ב/עם המגזר השלישי בישראל - חובה
    - ניסיון ונטייה חזקה לפיתוח עיסקי, קידום שיתופי פעולה ו/או קידום מכירות
    - ניסיון ניהולי בארגון חברתי
    - ניסיון בתחום הפיננסי ו/או בתחום האשראי - יתרון
    - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת בדגש על אקסל
    - יכולת לעבוד תחת לחץ תוך דיוק וירידה לפרטים קטנים
    - יכולת התבטאות ברמה גבוהה בעברית בעל פה ובכתב
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7700123
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתד 405
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    ריכוז נתוני השכר והתגמולים של עובדי החברה
    ביצוע בקרות בתחום השכר והנוכחות
    הכנת קבצי נתונים עם הוראות שכר
    ניהול ורישום מילואים, חל"ד וחל"ת, אבטלה, תאונות עבודה, שמירת היריון
    מעקב אחר זקיפות וחיובים, הלוואות ומקדמות
    ריכוז נתונים בנושא הפרשות סוציאליות ועבודה מול מסלקה פנסיונית
    ניהול פקודות שכר, תגמולים ופנסיה, כרטיסי עובדים (רישום והתאמות)
    רישום ודיווח ביטוח לאומי ומס הכנסה
    טיפול בפתיחת עובד וסיום העסקה טיפול בטפסי 101 ו- 161
    שליטה בתלושי שכר וטיפול מול עובדים
    טיפול בהחזרי הוצאות לעובדים
    דרישות:
    הנהלת חשבונות סוג 3
    ניסיון בחשבות שכר 3 שנים לפחות
    שליטה ביישומי מחשב כולל Excel ו- Word
    ידע במערכות חילן ואופק חובה, ERP - יתרון ל Oracle
    מקצועיות דיסקרטיות, אחריות אישית, אמינות ויחסי אנוש טובים
    דייקנות ועמידה בזמנים.
    עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה
    ממליצים
    *משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7684703
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תפקיד המשלב ניהול כל תחום חשבות השכר לצד הנהלת חשבונות
    עריכת תלושי שכר לכ 300 עובדים במגוון צורות העסקה (חוזים גלובליים, שעתיים וכו')
    קליטת עובדים חדשים במערכת השכר
    בקרה על דיווחי נוכחות, יתרות חופשה ומחלה.
    ביצוע גמר חשבון למסיימי העסקה- חישובי פיצויים והכנת טפסי 161
    יישום הסכמים בשכר ובקרה עליהם
    טיפול בתגמולי מילואים, חופשות לידה, תאונות עבודה וכו.
    התנהלות מול סוכנויות ביטוח
    דיווח למוסדות ורשויות (ביטוח לאומי וכו')
    מתן מענה לעובדי החברה בכל הנוגע לשכר.
    הנהלת חשבונות- התאמת כרטיסי אשראי לקוחות, טיפול בחשבוניות, ניהול הוצאות ביטוחי רכב של רכבי חברה ועוד.
    # נא לציין ציפיות שכר
    דרישות:
    תעודת חשבות שכר- חובה
    תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
    קורס דיני עבודה, הסכמים פנסיונים וכו'- יתרון

    ניסיון בתפקיד דומה כחשב.ת שכר בארגון עם מעל 100 עובדים- 5 שנים לפחות- חובה
    בקיאות בדיני עבודה ועדכונים בתחום.
    הכרות עם דיני מיסוי וביטוח לאומי הקשורים באופן ישיר לשכר העובד
    הכרות עם מערכת הר גל- יתרון משמעותי
    הכרות עם מערכת הפריוריטי- יתרון

    תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים.
    דיוק והקפדה.
    יכולת עמידה תחת לחץ,
    מיומנויות גבוהות של סדר וארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7682010
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במרכז רפואי שערי צדק
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על הכנת תשלומי שכר לעובדים במגזר הציבורי, חישוב שכר, ביצוע סימולציות בהתאם לשינויים
    החלים במשק ובהתאם להסכמים קיבוציים, ביצוע בקרות שכר והתאמה בין נתוני הדיווח והזנת תיקונים
    נדרשים במערכות השכר והנוכחות, הגדרת צרכים בתחום הנוכחות, מעקב ובקרה של ביצועי חישובי
    נוכחות וניהול מערך ההיעדרוי ות, הנפקת דוחות ונתונים בתחום השכר והנוכחות, ביצוע תהליכי בקרה
    שוטפים וטיפול בשגויים, ליווי ותמיכה למשתמשים במערכת הנוכחות)חילנט(, מתן שירות ומענה לעובדים
    בסוגיות מעולם השכר והנוכחות.
    דרישות:
    תואר ראשון חובה.
    תעודת חשב שכר בכיר מטעם לשכת רואי חשבון חובה.
    ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחום, בחברה גדולה - לפחות 2,000 עובדים
    ידע ואוריינטציה בעבודה במחשב, OFFICE, ואקסל ברמה גבוהה חובה.
    ניסיון במערכות שכר ונוכחות גדולות עדיפות ל - HILAN ושליטה במחולל דוחות אופק יתרון.
    ידע וניסיון בעבודה עם הסכמים ציבוריים חובה.
    יכולת למידה עצמאית, יכולת עבודה והשתלבות בצוות, שרירותיות, סדר וארגון, יכולת דיוק
    וירידה לפרטים, יכולת עבודה תחת לחץ, יחסי אנוש טובים ויכולת שירות מצוינת.
    כפיפות: מנהל מחלקת משכורות.
    היקף משרה - משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7703968
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לרשות הטבע והגנים, חטיבת משאבי אנוש ד ר ו ש/ה רכז/ת נוכחות ושכר
    משרה זמנית - החלפה לחופשת לידה
    העסקה במעמד יומי
    היקף: 100% משרה
    כפיפות: מנהל/ת תחום תנאי העסקה ושכר

    תיאור התפקיד:
    כללי: ריכוז וטיפול אדמיניסטרטיבי בנושאי נוכחות ושכר העובדים.

    מהות התפקיד:
    1. אחריות על שלמות דיווח הנוכחות והכנה לשכר העובדים הקבועים והיומיים שבתחום המחוזות.
    2. דיווח שינויים בפרטים אישיים של העובדים כגון: נישואין, שינוי פרטי בנק, מען וכו' והפסקות זמניות כגון: לידה, שמירת הריון, אבדן כושר עבודה.
    3. אחריות ובקרת ממשקים מול ביטוח לאומי בנושאי הפסקות עבודה זמניות וקבועות (חל"ד חל"ת מילואים ותאונות עבודה, שמירת הריון, דמי לידה, דמי אבטלה, נכות, זקנה ועוד לרבות, מילוי טפסים לביטוח לאומי ומעקב אחר התביעות מול העובדים עד לקבלת תשלום.
    4. אחריות וטיפול בתשלומים נילווים לעובד כגון: מלגות לימודים לילדי עובדים,תשלומי רכב, תוספת מעונות וכו... וביצוע בקרת תשלום.
    5. מתן מענה וקבלת קהל אישי וטלפוני בתחומי שבטיפולו/ה, לרבות טיפול ומענה בנושא תקלות בשעוני נוכחות, מערכת משאבי אנוש.
    6. ביצוע סימולציות שכר לפרט עפ"י הנחיות החטיבה.
    7. הפקת דו"חות מעקב ובקרה שוטפים לטיפול ויישום פערים.
    8. תיוקים וסריקות לתיקים האישיים במערכת הממוחשבת.
    9. מטלות נוספות הקשורות לאופי התפקיד בהתאם להוראת הממונה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: בעל/ת תעודת חשב/ת שכר בכיר באישור לשכת רו"ח- חובה.
    השכלה אקדמאית בתחומי מדעי החברה מדעי ההתנהגות או תואר רלוונטי אחר- יתרון.

    ניסיון: ידע וניסיון בתפקיד דומה ובמערכות שכר (עדיפות לחילן או מלם) של 3 שנים לפחות או ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודת משרד והנהלת חשבונות
    נסיון בעבודה עם אקסל.

    דרישות כלליות:
    כישורים: אחריות, אמינות, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים, יחסי אנוש טובים, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת.

    ישומי מחשב: שליטה מלאה בישומי אופיס, בדגש על תוכנת אקסל.

    כללי: בתאריכים בהם נסגר השכר נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות ולא שגרתיות.
    מעבר מבדקי אמינות בהצלחה.

    מקום העבודה: משרדי הרשות בירושלים.
    נדרשת יכולת הגעה עצמאית למקום עבודה.

    זמינות לעבודה מיידית
    התחלת העסקה: חודש מאי/יוני 2024

    המעוניינים ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים, השכלה וניסיון
    יש לצרף תעודת חשב שכר בכיר
    יש לציין את שם המשרה!
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696207
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בסיסנת תוכנה בע"מ
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
    עבור משרד ממשלתי מוביל דרוש.ה איש סיסטם תקשורת ורשתות IT systems

    אדם העוסק בתחום מערכות הפעלה מערכות אחסון וגיבויים בשרתי WinTel בהנחיית ראש צוות או תכניתן מערכות בכיר.

    התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון, איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת. השירות הינו שירות
    פרונטלי ובהשתלטות מרחוק על פי הצורך. נדרשת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולת לימוד עצמי, הגדלת ראש, וחריצות
    דרישות:
    השכלה רלוונטית/ יוצא.ת יחידה טכנולוגית בצה"ל-חובה!
    ניסיון תעסוקתי של שנה וחצי ומעלה-חובה!
    הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט - חובה.
    ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות חובה.
    ידע מעמיק עם Office התקנה, הסרה, פתרון בעיות - חובה.
    ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו') חובה.
    ידע ב Directory Active) הקמת משתמשים, הסרת נעילות, זיהוי תקלות) חובה.
    ידע בשירותי GPO,DNS,DHCP - חובה
    יתרון לידע בנושא תקשורת LAN.
    יתרון לניסיון במתן שירותי DESK HELP בארגון גדול.
    יתרון לידע במערכות וכלים של גיבוי ושחזור תחנות קצה.
    יתרון לידע ביצירת אימג' של תחנות קצה.
    יתרון לידע בשירותי הפצות, Servers Terminal,SCCM.
    יתרון לידע בכתיבת סקריפטים קצרים.
    יכולת לתעדף משימות בתנאי עומסים ולחץ
    יתרון ניסיון בעבודה בארגון ממשלתי או ארגון ציבורי גדול אחר

    מיקום המשרה: אשקלון (עם נסיעות עפ"י צורך באזור) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7705388
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מלם תים
    דרושים במלם תים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    דרוש/ה איש סיסטם לארגון ממשלתי גדול באזור ירושלים.
    במסגרת התפקיד תפעול ותחזוקת מערך תשתית המחשוב (Hands On), ניהול וטיפול בכל מערך השרתים, אחסון וגיבויים.
    מתן תמיכה לצוות ה- Help desk והובלת פרויקטים ועבודה מול ספקי אינטגרציה שונים.
    דרישות:
    לפחות שנתיים ניסיון כאיש סיסטם.
    ניסיון והכרות עם  VMware ESXI, VCenter
    ניסיון והכרות עם מערכי אחסון של NetApp וגיבויים של  Veeam, כולל ניהול אתר DR.
    ניסיון והכרות עם מערכות הפעלה  Windows Server 2012 /2016, Win10.
    ניסיון והכרות עם סביבת Microsoft התקנה תפעול ותחזוקה:  Active Directory Domain, DNS, DHCP,GPO, File Servers, Exchange , Certificate Authority,, SQL server.
    ידע עם מערכות ניטור- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7636383
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    הורייזן טכנולוגיות
    דרושים בהורייזן טכנולוגיות
    סוג משרה: משרה מלאה
    ארגון ממשלתי מוביל בירושלים מחפש טכנאי/ת Help desk!
    דרישות:
    ניסיון של מעל שנתיים בתחום
    השכלה בתחום הרלוונטי למתן השירותים (לרבות תעודת MCSE ו- mcitp)
    ניסיון בסביבת מייקרוסופט -WINDOWS, AD, Exchange OUTLOOK
    ניסיון בתחום, Policy Group ומוצרי אבטחת מידע (אנטי וירוס)
    ניסיון בעבודה ותמיכה במדפסות מחשבים וציוד היקפי וידע בתחומים אלו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7705264
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?