לחברה בתחום פתרונות תוכנה וחומרה דרוש/ה חשב/ת שכר.
אחראי/ת לניהול תהליכי השכר בארגון על כל היבטיהם, כולל הכנה והפקת שכר, טיפול בהטבות, ניכויים ודיווחים לרשויות. המועמד/ת י/תנהל את מערך השכר ויתפקד כגורם מפתח בצוות הכספים של החברה.
תחומי אחריות:
הכנה והפקת שכר לעובדי החברה, כולל טיפול בניכויים, הטבות, שעות נוספות, חופשות וכל רכיבי השכר.
טיפול בדיווחים שוטפים לרשויות המס, ביטוח לאומי, פנסיה וקופות גמל.
מתן מענה לפניות עובדים בנוגע לשכר והטבותיהם.
ביצוע בקרות ודיווחים חודשיים, כולל הכנת דוחות למנהלי החברה וחשבונאות.
עבודה צמודה עם מחלקת הכספים ומחלקות משאבי אנוש
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כחשב/ת שכר, רצוי מחברה ציבורית.
תעודת חשב שכר מוסמך - חובה.
ניסיון בעבודה מול רשויות המס וביצוע דוחות תקופתיים.
תואר ראשון בתחום רלוונטי יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.