דף הבית » כל החברות »  דרושים Agilina
Agilina

דרושים Agilina

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות Agilina (6)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: הרצליה
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול והובלת פרויקטים שיווקיים לפי צרכי מדור הפרסום
ריכוז והובלת התקשורת הפרסומית מול יחידות הארגון
איסוף צרכים, כתיבת בריפים ובניית מסעות פרסום מותאמים
ניהול טראפיק בין היחידות, הסטודיו ומנהל המדור
מעקב, תיעוד ושירות שוטף ללקוחות המדור
ניהול ארכיון זהות המותג ותוצרי הפרסום
ריכוז תקציב הפרסום במערכת Priority
ניתוח ביצועים ודוחות ממערכת הבריפים
עבודה שוטפת מול ספקי דפוס וקד"מ
דרישות:
תואר ראשון בתקשורת / שיווק / פרסום ממוסד מוכר
ניסיון קודם במחלקת שיווק או משרד פרסום חובה
שליטה ביישומי Office
היכרות עם הוראות סגירה לדפוס (offline / online) יתרון
היכרות עם Priority יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8344743
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: הרצליה
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול פיננסי: אחריות על הכנת דוחות למשרדים ממשלתיים ודוחות כספיים.

ניתוח כלכלי: ביצוע ניתוחים תקציביים ומאזנים, כולל בניית תקציב שנתי ובקרה שוטפת.

ליווי עסקי: תמיכה פיננסית וליווי תקציבי של פרויקטים ויחידות בארגון, תוך עבודה מול מנהלים בכירים.
דרישות:
השכלה וניסיון: תואר ראשון בכלכלה, לצד 3-5 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית.

כלים וידע: שליטה מלאה בתוכנת Excel וכלים אנליטיים, כולל ניסיון מוכח בהכנת דוחות וניתוחים כלכליים. ידע ב-Priority הוא חובה.

כישורים אישיים: חשיבה אנליטית חזקה, אחריות, דיוק ויכולת לראות את התמונה הגדולה לצד הקפדה על הפרטים הקטנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8343245
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: יקנעם ותל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
מיקום: תל אביב (קו רכבת), יקנעם.

תיאור המשרה
* ניהול תהליכי רכש מקצה לקצה: איתור ספקים, בקשת הצעות מחיר, השוואה ובחירת ספקים.
* ניהול מו"מ מול ספקים.
* בדיקת הסכמים, חוזים והתחייבויות מול ספקים, כולל ניהול תהליך ההתקשרות החוזית בהתאם לצרכים ארגוניים.
* ניהול ממשק מול גורמים שונים בתוך ומחוץ לארגון.
* עבודה על מערכת  ERP.
* קבלות סחורה ואישורי חשבוניות ספק.
דרישות:
מה נדרש ממך?
* תואר ראשון או הנדסאי/ת תעשייה וניהול
* ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד קניין/ית רכש יתרון לניסיון בתחום החשמל
* אקסל ברמה גבוהה
* אנגלית ברמה גבוהה
* הכרות עם מערכות  ERP   יתרון  לפריוריטי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8342761
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
Agilina
Location: Tel Aviv-Yafo
Job Type: Full Time
A leading global communications company is seeking a skilled and detail-oriented Controller to join its finance team. Reporting to the VP Finance, you will play a key role in managing the companys day-to-day financial operations, ensuring accuracy, compliance, and smooth processes across all accounting functions.

Key Responsibilities:
Manage and oversee the companys finance and accounting activities.
Prepare and review accurate financial reports in compliance with relevant standards.
Supervise accounts payable and receivable, bank reconciliations, and payroll processes.
Oversee and coordinate the work of external bookkeepers.
Maintain effective communication and relationships with suppliers.
Requirements:
Certified Public Accountant (CPA) license must.
Previous experience working in one of the Big 4 accounting firms - must.
Minimum 1 year of experience as an Assistant Controller or Controller must.
Proven experience in a global organization significant advantage.
Strong attention to detail, accuracy, and organizational skills.
High proficiency in Excel and strong analytical abilities.
High-level English skills (both written and spoken).
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8295151
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: יקנעם ותל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
הזדמנות מעולה להיכנס לארגון עם אפיקי התפתחות וקידום
היקף משרה: משרה מלאה היברידית
מיקום: תל אביב, יקנעם על קו רכבת
במסגרת התפקיד:? ניהול והובלת תהליכי גיוס למגוון תפקידים: אחריות על כל תהליך הגיוס משלב אפיון המשרה ועד איוש התפקיד.? איתור ופיתוח מקורות גיוס, פרסום משרות, סינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים.? ליווי ושימור מועמדים לאורך תהליך הגיוס עד שלב הקליטה לארגון.? עבודה ישירה מול מנהלים מגייסים כולל עבודה מול מנהלים בכירים.
דרישות:
דרישות: תואר ראשון רלוונטי - חובה? ניסיון של שנה בתחום הגיוס - חובה (מחברת השמה/בית תוכנה /ארגון) יכולת תעדוף משימות בסביבה מרובת ממשקים? ניסיון בעבודה עם מערכת גיוס - חובה. היכרות עם מערכת האדם יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8342285
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: עבודה מהבית
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 10,000-12,000
משרה בהיקף מלא עבודה מהבית [נדרשת הגעה לאירועים מספר פעמים בשנה].

תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של כל פעילויות הארגון הרפואי כולל תיאומי פגישות, כתיבת פרוטוקולים, מעקב אחר ביצוע של החלטות, כתיבת תכתובות ועדכונים לכל חברי הארגון.
תקשורת שוטפת עם חברי הארגון מענה בכתב ובע''פ לשאלות ובירורים
שותפות וסיוע בארגון הפקת כנסים, ימי עיון, סדנאות וניהול ותפעול תוכנית הוובינרים של הארגון
ארגון ותיאום מבחנים בשיתוף ועדת הבחינות
ניהול חשבונות האיגוד ומעקב תקציבי
סיוע בגיוס תמיכה וחסויות מגופים רלוונטיים
עבודה מול חברת הכנסים, יועצים אסטרטגיים וגופים מקצועיים נוספים
ניהול מדיה ברשתות חברתיות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה בארגון רפואי- חובה
ניסיון קודם בעבודה מרחוק יתרון
אוריינטציה טכנולוגית, שליטה באופיס, זום, אקטיב טרייל, ושליטה ברשתות חברתיות
אנגלית ברמה טובה
זיקה והכרות עם תחום הבריאות, יתרון להכרות עם תחום הנוירולוגיה
גישה שירותית, כישורי ארגון ואדמיניסטרציה גבוהים
יכולת עבודה עצמאית, יכולת הנעה עצמית
אחריות אישית גבוהה, מסירות ולויאליות
טמפרמנט אקטיבי - מכוונת לתוצאות ולהתקדמות במשימות
יכולת הבעה בע"פ ובכתב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8295631
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו