דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים איילת אלבז
איילת אלבז

    דרושים איילת אלבז

    המשרות שלנו (20)
    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    1-10

    מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

    קרן השתלמות

    משרות איילת אלבז

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 2
    נמצאו 20 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה תעשייתית גלובאלית מובילה,
    המתמחה בפיתוח טכנולוגיות פיזיקליות מתקדמות לתעשייה הבטחונית,
    דרוש/ה Lead Systems Engineer Product Technologist in the R D Team.
    משרה מלאה באזור צפון/עמק יזרעאל.
    כפיפות לסמנכ"ל פיתוח.


    תיאור התפקיד ותחומי אחריות -
    מהנדס מערכת ראשי וטכנולוג מוצר אלקטרו מכאני האחראי על -
    הנבטת רעיונות טכנולוגיים ואבני בניין חדשים.
    סיוע בזיהוי הזדמנויות שווקיות.
    שותפות בהתוויית מפת דרכים טכנולוגית.
    הגדרת תהליכי ומסמכי הנדסת מערכת (מסמכי ממשקים, ניהול סיכונים, אימות
    ותיקוף).
    הגדרת קונספט מערכתי.
    הובלת סקרי מערכת.
    הובלה של בדיקות מערכתיות - בדיקות ביצועים, בדיקות סביבה, אמינות מערכת
    כתיבת נוהלי ניסוי, ניתוח תוצאות והפצת דוחות.
    ליווי תהליך העברה מפיתוח לייצור.
    עבודה בממשק עם ראשי פרויקטים, מהנדסים וטכנאים בפיתוח, מהנדסים בייצור,
    אנשי שיווק, לקוח.
    גיבוש תוכניות עבודה עם ראש פרויקט.
    אחריות על פרסומים טכנולוגיים.
    דרישות:
    בוגר מסלול הנדסת מכונות / אלקטרוניקה.
    ניסיון בתפקידי הנדסת מערכת - מינימום 5 שנות נסיון.
    בוגר לימודי הנדסת מערכת - יתרון.
    לימודי תרמודינאמיקה - יתרון
    נסיון כטכנולוג מוצר ניסיון של שנתיים לפחות - חובה.
    הכרת תקני STD -MIL.
    אנגלית ברמה גבוהה
    נסיון בעבודה עם לקוח
    יכולת לימוד עצמית, יצירתיות ומעוף.
    יכולת הצגה.
    תקשורת בין אישית טובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8148257
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה תעשייתית גלובאלית מובילה,
    המתמחה בפיתוח טכנולוגיות פיזיקליות מתקדמות לתעשייה הבטחונית,
    דרוש/ה מנהל /ת מחלקת הנדסת ייצור.
    משרה מלאה באזור צפון/עמק יזרעאל.
    כפיפות לסמנכ"ל תפעול.


    תיאור התפקיד -
    ניהול צוות של מעל 20 עובדים, המחולקים לארבעה צוותים המנוהלים על ידי ראש צוותים - אלקטרוניקה, הנדסת מוצר, טכנולוגיות ייצור והנדסת לקוחות/אפליקציה.
    פיתוח וניהול הצוות ועובדי המחלקה למקצועיות הנדסית ולהיות אוטוריטה מקצועית בתחומם.
    פיתוח ושיפור תהליכי ייצור, כולל אופטימיזציה של פרמטרים, צמצום עלויות תנובה - בקרה ושיפור מתמיד.
    חקרי כשלים ושיפור תהליכים על בסיס נתוני איכות ותפוקות.
    אחריות כוללת של מעבר פרויקטים מפיתוח לייצור.
    תיעוד וסבבי שינוי במוצר.
    הנדסת אפליקציה - אחריות על בחינת התאמת המוצרים לדרישות לקוחות.
    תכנון ויישום מתקנים, עזרים, וכלים הנדסיים לשיפור איכות ויעילות
    טכנולוגיות ייצור - הכוללות תהליכי ייצור, תהליך חיבור, חקר כשלים ותהליכים,
    פיתוח מכונות in-house לייצור עצמי.
    דרישות:
    לפחות חמש שנות ניסיון בתפקיד ניהולי בהנדסת יצור במפעל תעשייתי, ניהול ראשי צוותים - חובה.
    תואר ראשון בהנדסת מכונות/ הנדסת אלקטרוניקה - חובה.
    תואר שני במקצועות ההנדסה - יתרון.
    ניסיון בתהליכים הבאים: שיפור תנובה, העברה מפיתוח לייצור (NPI), חקרי כשלים מורכבים, ניתוח נתונים סטטיסטיים, בקרה תהליכית והובלת תהליכי שינוי במוצר- חובה
    ניסיון בתכן וחומרים - יתרון.
    יכולת בינאישית גבוהה ועבודה עם ממשקים מרובים.
    ראייה מערכתית, ניסיון במוצרים מורכבים הכוללים מערכות מולטי דיסציפלינריות משולבות מכניקה ואלקטרוניקה.
    היכרות עם מתודולוגיות - Lean / Six Sigma - יתרון.
    ניסיון מחברה בתעשייה הביטחונית - יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    יכולת פרזנטציה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8148254
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת אנרגיה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת
    דרוש/ה מנהל /ת פרויקטים - הקמה (ישראל).


    החברה מעניקה תנאים מצוינים ואפשרויות קידום.
    משרה מלאה במרכז הארץ, כולל נסיעות לחו"ל ויציאה לשטח.



    הגדרת תפקיד -
    ניהול פרויקטים החל מהסגירה הפיננסית ועד לשלב ההקמה והתפעול בשטח.
    ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים, לרבות פיתוח, הנדסה, כספים וניהול ממשקים עם קבלנים, ספקים, חברות ניהול, פיקוח ושותפים עסקיים, רשויות.
    ניתוח אבני דרך עיקריות, הבנת הסיכונים ואסטרטגיות מו"מ לטובת פתרונות פרואקטיביים.
    ייצוג שוטף ועדכון התקדמות הפרויקט בפני ההנהלה ושאר בעלי עניין.
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסת חשמל/אזרחית/מכונות או תחומים רלוונטיים נוספים - חובה.
    10 - 5 שנות ניסיון קודם בניהול פרויקטים של הקמת תשתיות ומבנים, תשתיות חשמל, ניהול קבלנים, יועצים ומתכננים.
    יכולת ניהול מטריציונית (עבודה מול פיננסים, מסחר, רשויות, קבלנים, ספקים) - חובה.
    ניסיון קודם מתחום האנרגיה המתחדשת - יתרון.
    כישורי ניהול עצמי מעולים, תיעדוף משימות וניהול ממשקים מרובים בו זמנית.
    אוריינטציה טכנית עם יכולת יוצאת מן הכלל להסתכלות על התמונה הגדולה.
    שליטה מלאה בעבודה עם יישומי Office לרבות Excel ו-MS Project - חובה.
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8040326
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת נדל"ן ציבורית,
    דרוש/ה עוזר/ת חשב.
    בכפיפות למנהל כספים/סמנכ"ל כספים.
    כפיפים - 2.
    משרה מלאה במרכז הארץ.

    התפקיד כולל אחריות על ניתוח כשלים, הובלת חקרי תקלה, מעקב אחר פעולות מתקנות ומונעות, קשר עם לקוחות פנימיים וחיצוניים, ובקרה על תהליכי איכות בייצור.

    הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים בהתאם לכללי IFRS ותקנות ניירות ערך לרבות דוחות נלווים.
    הכנת דו"חות מס.
    הכנת חומרים לביקורת ו/או סקירה לרו"ח המבקר.
    עבודה שוטפת מול מחלקת הנהלת חשבונות, חשבים ומחלקות שונות בחברה.
    ביצוע בקרות פיננסיות יעילות.
    ליווי פיננסי של פרויקטים.
    ניתוחים אנליטיים שוטפים.
    הנחיית מנהלי חשבונות.
    אחריות על בקרות ISOX ויישום בקרות שוטפות.
    אחריות על פרויקטים לפי חלוקה, תוך טיפול בכל ההיבטים הקשורים אלייהם ומתן מענה בנושא למחלקות השונות בחברה.
    מתן מענה מקצועי לכלל מחלקות החברה בדגש על מחלקות שמאות, נכסים מניבים ומגורים.
    דרישות:
    תואר ראשון חשבונאות - חובה.
    רישיון רו"ח - חובה.
    תואר שני - יתרון.
    בוגר/ת אחד מחמשת המשרדים הגדולים.
    שליטה מצוינת באקסל וביישומי מחשב, Office, בדגש על אקסל ברמה גבוהה - חובה.
    ניסיון עבודה עם תוכנת פריורטי - יתרון.
    ניסיון קודם בתחום הנדל"ן - יתרון.
    יכולת ארגון, דיוק וירידה לפרטים.
    תקשורת בין אישית גבוהה ויכולת לעבוד בצוות.
    יכולת חשיבה עסקית, אנליטית ויצירתית.
    מוטיבציה גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת.
    יחסי אנוש טובים, יכולת לעבוד בתנאי לחץ ומוסר עבודה גבוה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8173287
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת אינטגרציה מובילה,
    דרוש/ה מנהל /ת מערכות מידע ( מנמ"ר ).
    כפיפות לסמנכ"ל תפעול.
    משרה מלאה במרכז הארץ.

    מחפשים איש IT מנוסה, שיודע/ת גם להיכנס לעומק של הטכנולוגיה וגם להוביל תהליכים מלמעלה. תפקיד מגוון עם אחריות כוללת על תחום מערכות המידע בארגון - כולל תשתיות, מערכות ליבה, ספקים, אבטחת מידע.

    תחומי אחריות -
    אחריות על כל תחום מערכות המידע בארגון.
    תמיכה hands-on בתשתיות ובמשתמשים (שרתים, רשת, גיבויים, אבטחת מידע).
    אחריות על מערכות ERP / CRM / מערכות ליבה.
    עבודה מול ספקים, כולל ניהול מו"מ והתקשרויות.
    טיפול בדרישות רגולציה ואבטחת מידע.
    שותפות בתהליכים רוחביים בארגון וייעוץ טכנולוגי למחלקות.
    ניהול תחום לוגיסטיקה ורכב - אופציונלי.
    דרישות:
    ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מערכות מידע בארגון - חובה.
    יכולת Hands-on מוכחת בתחומים תשתיתיים (AD, תקשורת, אבטחת מידע, מערכות מידע ) - חובה.
    ניסיון בהובלת פרויקטים טכנולוגיים וניהול ספקים - חובה.
    ניסיון עם מערכות ERP / CRM - יתרון.
    ניסיון בתחום הלוגיסטיקה או ניהול רכבים - יתרון משמעותי.
    יכולת עבודה עצמאית וראש גדול.
    גישה שירותית ויחסי אנוש מצוינים.
    עצמאי/ת, יוזמ/ת, עם יכולת ניהול עצמית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8159839
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת
    דרוש/ה מנהל /ת שכר והטבות - גלובלי וישראל.
    החברה מעניקה תנאים מצוינים.
    משרה מלאה במרכז הארץ.


    תחומי אחריות -
    ניהול השכר הגלובלי - ניהול מערך השכר של העובדים הגלובליים בחברה מול חברות ניהול השכר החיצוניות, כולל מעקב ובקרה באופן שוטף
    מעקב אחרי דיני שכר - הבנה ויישום של שינויים ורגולציות שכר באירופה והטמעתם בתהליכי השכר וההטבות בארגון
    נקודת קשר מרכזית בנושאי מס ושכר - שימור קשר עם העובדים הגלובליים ומתן מענה מקצועי עבורם.
    תקצוב, ניהול תהליכי שכר ותקני כלל הארגון - טיוב והכנת נתוני שכר ותגמול, מעקב אחר תקציבי התקנים בארגון, דיווח תקופתי על סטטוס התקנים ותקציב כוח האדם אחת לחצי שנה מול חברי ההנהלה
    ניהול מערך התגמול ההוני - אחריות על ניהול תוכניות התגמול ההוני, שיתוף פעולה עם חברת ניהול התוכניות ההוניות של העובדים כנאמן הארגון, הגדרת מדיניות תגמול בשיתוף מחלקת משאבי אנוש וביצוע ניתוחים כלכליים של התגמול
    ניהול תהליכי שכר רוחביים.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/ מנהל עסקים או תחומים אחרים רלוונטיים - חובה.
    לפחות 8 שנות ניסיון בניהול שכר והטבות בארגון גלובלי.
    ידע מעמיק בתחום השכר, מיסוי ודיני עבודה בינלאומיים, עם דגש על אירופה.
    היכרות עם מערכות תגמול הוני וניסיון בעבודה מול נאמנים ומוסדות רלוונטיים.
    יכולת אנליטית גבוהה לניתוח נתונים, ביצוע בנצ'מארק וקבלת החלטות מבוססות נתונים.
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה, שפות נוספות - יתרון.
    כישורים בין-אישיים מעולים ויכולת לעבוד מול ממשקים גלובליים ומורכבים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8096144
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה לאנרגיה מתחדשת,
    דרוש/ה בקר/ית תקציבים (Project Controller).
    החברה מעניקה תנאים מצוינים ואפשרויות קידום.
    משרה מלאה במרכז הארץ.


    תחומי אחריות -
    תכנון ובניית תקציב לפרויקטי אנרגיה מתחדשת.
    ניהול ומעקב אחר תקציבי הפרויקטים, בקרת תכנון מול ביצוע ובחינת מדדים פיננסים וגידורים.
    ליווי מנהלי הפרויקטים במגוון נושאים - תקציב, סיכונים, משאבים, תקשורת בין היחידות השונות ודו"חות פרויקטאלים.
    הצגת תמונת מצב אינטגרטיבית וניתוח של מגוון אספקטים בפרויקט כתמיכה בניהול ובתהליכי קבלת החלטות.
    הפקת לקחים מעלויות פרויקטים והטמעתם בפרויקטים הבאים כולל הכנת בקשות לשינויי תקציב.
    הזרמת כסף בין חברות, גידורי מטבע, ליווי תהליך פתיחת חשבונות בנק ותיקי מע"מ.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה/ראיית חשבון - חובה.
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום - חובה.
    ניסיון קודם בחברה תעשייתית, קבלנית או חברת ייעוץ בתחום.
    יכולת עבודה מטריציונית בעומס משימות רב ועם ממשקים מרובים.
    שליטה ברמה גבוהה בתוכנות MS Project ו-Excel.
    אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ודיבור) - חובה.
    ניסיון במערכות ERP - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8122204
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת תוכנה מובילה,
    דרוש/ה CRM Sales Manager.
    משרה מלאה בתל אביב.

    תחומי אחריות -
    ניהול כל תהליך המכירה החל מייזום ופיתוח הזדמנויות ועד לסגירת עסקאות.
    ניהול ומענה למכרזים.
    הרחבת פעילות מול לקוחות קיימים ויצירת קשרים עם לקוחות חדשים.
    עבודה מול ארגונים מובילים במשק, התאמת פתרונות CRM לצרכים העסקיים שלהם.
    דרישות:
    ניסיון של 3 שנים לפחות במכירת פתרונות ופרויקטים בתחום CRM.
    ניסיון בעבודה בחברת פרויקטים/בית תוכנה.
    יכולת לנהל תהליכי מכירה מקצה לקצה (כולל שלבי ייזום הליד, יצירת הזדמנויות ניהול מו"מ, פרזנטציות, הטמעה ותמיכה בלקוח). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8124119
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה יזמית לאנרגיה מתחדשת,
    דרוש/ה מנהל /ת תחום סחר בחשמל.
    משרה מלאה במרכז הארץ.
    בכפיפות לסמנכ"ל פיתוח עסקי.
    כפיפים - אנליסט סחר.

    בעל/ת התפקיד יהיה אחראי/ת על סגירת הסכמי מכירה וקניה של חשמל מול לקוחות החברה ומול ספקי אנרגיה (במידה ויידרש).
    מנהל /ת הסחר י/תהייה אחראי/ת על הניהול השוטף של הסכמי הסחר של החברה תוך בקרה מתמדת של הביצועים ומיקסום הרווחיות.

    תחומי אחריות -
    אחריות על ניהול מו"מ וסגירת הסכמי מכירה חשמל (הסכמי PPA) מול לקוחות החברה
    (מספקי חשמל וירטואליים ולקוחות ישירים) ובמידת הצורך הסכמי סחר עם מספקים
    (עתידי).
    אחריות על התפעול השוטף של הסכמי הסחר מול כלל הגורמים הרלוונטים - מנהל
    המערכת/ חברת החשמל/ לקוחות ומספקים אחרים במידת הצורך.
    ניתוח ביצועי הסחר והצגתם לסמנכ"ל פיתוח עסקי, למנכ"ל ולגורמים נוספים על פי הצורך.
    ניהול תחזיות צריכת אנרגיה ללקוחות ישירים.
    קשר רציף עם גופי הרגולציה במשק.
    איפיון והטמעה של מערכות מידע לניהול ובקרת תחום האספקה (מערכות SaaS).
    דרישות:
    תואר בכלכלה/ הנדסה תעשייה וניהול/ סטטיסטיקה.
    ניסיון קודם בתחום סחר בחשמל - לפחות 4 שנים ביח"פים, חברות אנרגיה מתחדשות, חברות ייעוץ בתחום האנרגיה, חברת נגה, משרד האוצר או כ עו"ד מסחרי במחלקת אנרגיה באחד מהמשרדים המובילים בתחום.
    הכרות עם רגולציית משק החשמל.
    שליטה באקסל לרבות Power BI.
    ניסיון בניהול מומ מסחרי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8157535
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באיילת אלבז
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת
    דרוש/ה כותב/ת טכני.


    החברה מעניקה תנאים מצוינים ואפשרויות קידום!
    משרה מלאה במרכז הארץ.


    תיאור המשרה -
    פיתוח וניהול נהלים -
    כתיבה, עריכה ובדיקה של נהלים טכניים עבור מגוון תהליכים רוחביים בחברה.
    עדכון קבוע של נהלים בהתאם לשינויים טכנולוגיים, רגולטוריים או ארגוניים.
    פיתוח תבניות וסטנדרטים לכתיבת נהלים.
    הקמת ותחזוקת אתר נהלים.

    תיעוד תהליכים -
    תיעוד מדויק של תהליכים מורכבים תוך שימוש במלל מדויק, תרשימים, דיאגרמות וטבלאות.
    זיהוי חוסרים, פערים בתהליכים בעת התיעוד שלהם והצעת שיפורים.

    הדרכה ותמיכה -
    הדרכת עובדים בנוגע לכתיבת נהלים.
    מתן תמיכה טכנית לעובדים בכל הקשור לנהלים.
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, משפטים או בתחום רלוונטי אחר - חובה.
    ניסיון מוכח בכתיבת נהלים.
    יכולת כתיבה טכנית ברורה ומדויקת.
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
    יכולת להציג מידע מורכב בצורה ברורה ופשוטה.
    שליטה בתוכנות מחשב רלוונטיות (word, excel, visio).
    שליטה מלאה בשפה האנגלית.
    הגעה מתחום הפארמה, תעופה, בטיחות - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8067952
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 2

    איפה אנחנו נמצאים?