דף הבית » כל החברות »  דרושים קטה גרופ חטיבת ביצוע
קטה גרופ חטיבת ביצוע

דרושים קטה גרופ חטיבת ביצוע

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות קטה גרופ חטיבת ביצוע (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקטה יזמות
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
-עבודה עם הסכמי מקרקעין ידע וניסיון עבודה עם הסכמי מכר (קבלן) ויכולת לנהל מו"מ משפטי, מתן התייחסות לנספחי שינויים להסכמי מכר, שטרי משכנתא, רישום הע"א, משכנתאות, דיווחים למסמ"ק, דיווח לממונה;
-ניהול תהליכים בתחום התחדשות עירונית מו"מ, הכנה/מעקב אחרי אופרטיבים, דיווחים וכו';
-עבודה מול בנקים למשכנתאות של רוכשים/דיירים עבודה עם מכתבי כוונות, כתבי התחייבות, ערבויות וכו';
-קשר שוטף מול משרדי  עו"ד חיצוניים שמלווים את החברה בעסקאות התחדשות עירונית; 
-פניות לרשויות ולגורמים שונים בקשר עם פרויקטים כגון רמ"י, רשות מקומית וכו'
-עבודה שוטפת מול גורמים מלווים בפרויקטים  - מתן מענה שוטף לכל פניה, הכנת מסמכים הכנה וניהול טבלאות ריכוז נתונים, בדיקת ערבויות, מעקב אחר תוקף ערבויות (הארכה/ביטול), מחיקת שעבודים וכו'; 
-עריכת טבלאות שליטה;
-טיפול מול רשם החברות הגשת דוחות שנתיים, מעקב אחרי רישום /מחיקת שעבודים וכו'.
-מתן מענה שוטף לכל המחלקות בחברה וכל טיפול משפטי שוטף אחר;
דרישות:
- עו"ד מוסמך 3 שנים לפחות;
- ניסיון מוכח ומעשי בתחום הנדל"ן כשנתיים לפחות (תקופת התמחות + לפחות שנתיים כעו"ד בתחום של התחדשות עירונית ותחום נדל"ן למגורים).

תכונות:
 
למידה מהירה, יכולת להבדיל בין עיקר לטפל, דייקנות ופדנטיות, ראש גדול ורצון ללמוד, שליטה ב- EXCEL, יכולת עבודה בצוות, לצד הובלת משימות באופן עצמאי.
 
ניהול ועדכון טבלאות ודוחות אקסל של כלל הפרויקטים ביחס להסכמי תמ"א ודיירים ותיקים/ הסכמי רכישה ורוכשים/מועדים/ניהול יומני משימות   ובקרה על ביצוען וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים המלווים ביחס לערבויות והפצתן לגורמים הרלוונטיים, טיפול בהסבת הערבויות וכו';
טיפול שוטף מול לשכת רישום המקרקעין, לשכת הפרצלציה, עירייה וכו';
אחריות על קשר ישיר מול רוכשי הדירות/דיירים ותיקים וטיפול במסמכים שונים, לרבות מסמכי משכנתא, הערות אזהרה, יפ"כ, מסמכי רישום זכויות וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים החיצונים ברישום והסדרת זכויות וכו';
כל משימה טכנית אחרת במסגרת הפעילות השוטפת של המחלקה;
 
מחפשים עוזר/ת משפטית שמכיר/ה פעילות בתחום נדל"ן והתחדשות עירונית בפרט, בעל/ת יכולת לבצע את הפעולות באופן עצמאי, עם ראש גדול, בעל/ת אחריות, נכונות לעבוד בצוות, בעל/ת יחסי אנוש מעולים, בעל/ת שליטה מעולה ביישומי  OFFICE.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8445138
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת הנדסה מובילה בתחום פרויקטי תשתיות תחבורה לאומיות
דרוש/ה
עו"ד מנוסה בתחום התשתיות

מטה החברה במרכז הארץ
עבודה במחלקה המשפטית

מחפשים מועמד/ת מתחיל/ה שמגיע/ה עם ניסיון מחברות יזמיות/קבלניות בתחום הוא ממשרד עו"ד המתמחה בתחום

תחומי אחריות:
ניסוח ועריכה של הסכמים משפטיים מגוונים בתחום התשתיות והביצוע.
ליווי משפטי שוטף של פרוייקטי תשתית רחבי היקף בדגש על שלבי ביצוע.
עבודה מול קבלנים וספקים בארץ ובחו"ל
מענה למכתבים ולסוגיות משפטיות שעולות במהלך ביצוע.
ייעוץ משפטי שוטף למנהלי פרויקטים וגורמים נוספים בארגון.
דרישות:
רישיון עו"ד בתוקף חובה.
ניסיון של שנה עד שנתיים בתחום התשתיות ממשרד עו"ד או מחברות יזמיות/קבלניות
ניסיון בליווי חוזי ביצוע/תשתיות חובה.
יכולת ניסוח ברמה גבוהה מאוד בע"פ ובכתב.
יכולת עבודה עצמאית, לצד עבודה בצוות, תוך עמידה בלוחות זמנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8444681
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
יערה פיינר-אבחון והשמה
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אשראי חוץ בנקאית מובילה במשק דרוש/ה
עו"ד למחלקה משפטית

חובה יוצאי משרדי עו"ד הגדולים עם ניסיון בתחום עסקאות נדלן / מימון נדל"ן / משכנתאות / בטוחות

משרה מלאה | מרכז הארץ

תפקיד משפטי מרכזי הכולל ליווי עסקאות משכנתא ונדל"ן, בניית פתרונות משפטיים מותאמים לכל עסקה, ומתן ייעוץ משפטי שוטף.אחריות מלאה על ניסוח הסכמים, ליווי פרויקטים, עבודה עם גורמים חיצוניים ויישום מדיניות משפטית ורגולטורית.

תיאור התפקיד
בחינת עסקאות משכנתא ומציאת מתווים משפטיים יצירתיים שיאפשרו את קידום העסקה ועמידה בבטוחות הנדרשות.
ליווי וניהול עסקאות נדל"ן מקצה לקצה: בדיקות משפטיות, טיוטות, תיקוני הסכמים וסגירת תנאים.
מתן ייעוץ משפטי שוטף למחלקות החברה בנושאי נדל"ן, חוזים, בטוחות, תהליכי עבודה ורגולציה.
ניסוח, עריכה וליווי משפטי של הסכמים, חוזים ותוצרים משפטיים לפרויקטים שונים.
עבודה מול משרד רואי חשבון בכל ההיבטים הפיננסיים והמשפטיים הנלווים לעסקאות.
אחריות על ציות, פניות ציבור והטמעת דרישות רגולטוריות.
דרישות:
עו"ד עם 3-5 שנות ניסיון חובה.
ניסיון בנדל"ן חובה (עסקאות נדלן / מימון נדל"ן / משכנתאות / בטוחות).
חובה ניסיון ממשרדי עו"ד מהביג 10
היכרות עם עולם המימון והרגולציה הפיננסית יתרון משמעותי.
יכולת גבוהה בבניית פתרונות משפטיים מורכבים לעסקאות משתנות.
ניסיון בניסוח ועריכת חוזים משפטיים.
יכולת עבודה עצמאית, דייקנות, יסודיות, חשיבה מערכתית ויחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8433720
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בHuman league
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה עורכ/ת דין עם ניסיון משמעותי בעבודה מול חברות ציבוריות ובליווי פרויקטים מורכבים!
במסגרת התפקיד:
ליווי משפטי של פרויקטים רחבי היקף (כולל BOT), הכוללים אספקת מערכות טכנולוגיות מורכבות
עבודה שוטפת מול גופים ציבוריים וממשלתיים בנושאי מכרזים
ניסוח וניהול מו"מ על חוזים מסחריים בעברית ובאנגלית
טיפול שוטף בנושאים תאגידיים, לרבות מזכירות חברה
מתן ייעוץ משפטי לצוותים מקצועיים ולגורמים עסקיים בארגון
ליווי שלב הביצוע בפרויקטים, תוך חיבור בין הצרכים המשפטיים, העסקיים והתפעוליים
**הזדמנות להשתלב בקבוצה טכנולוגית מובילה!!
דרישות:
5 שנות ניסיון (מינימום), בעבודה מול חברות ציבוריות גדולות במשרד מוביל ו/או במחלקה משפטית בארגון
ניסיון משמעותי בתחום דיני המכרזים, כולל ניתוח מכרזים והשתתפות בהליכי מו"מ מול ועדות- חובה
ניסיון בעריכת חוזים בעברית ואנגלית, בפרויקטים טכנולוגיים ותשתיתיים- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה) חובה
ניסיון בעבודת מזכירות חברה יתרון
הבנה עסקית, ראייה מערכתית ויכולת הובלת תהליכים משפטיים באופן עצמאי
המשרה הינה בת"א
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8449206
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקבוצת נישה
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות מקיפה על פיתוח, תכנות, ניהול ויישום מערכות מידע הנדסיות המשרתות את תהליכי התכנון והייצור. התפקיד כולל פיתוח סקריפטים, ניהול בסיסי נתונים, בניית ממשקים, שיפור תהליכים, תמיכה בצוותים הנדסיים ויכולת תרגום צרכים מקצועיים לפתרונות טכנולוגיים מדויקים.
דרישות:
ניסיון בתכנות.
ידע מעמיק וניסיון מוכח בכתיבת סקריפטים בשפת Microsoft SQL.
ניסיון מוכח בעבודה עם מחולל הדוחות של Microsoft.
הכרה עמוקה של Microsoft SQL ברמת פיתוח ותחזוקה.
ניסיון בכתיבת XML.
ניסיון מעשי בתעשייה כמיישם/ת או מפתח/ת מערכות מידע הנדסיות - יתרון
היכרות עם תוכנות שרטוט ובפרט AutoCAD - יתרון
היכרות עם מכונות CNC ושרשרת הייצור - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8444078
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ביוניטסק
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
יישום והטמעה של מודולים במערכת Priority לפי צרכי המחלקות השונות.
איסוף דרישות עסקיות, הגדרת צרכים, כתיבת מסמכי אפיון וניתוח תהליכים קיימים בארגון.
-שיפור וייעול תהליכים ארגוניים באמצעות המערכת.
-הגדרת מסכים, טפסים, דוחות, ממשקים והתראות במערכת.
-הטמעת חברות במערכת, הסבות.
-תמיכה בממשקים למערכות חיצוניות.
-מתן מענה ותמיכה למשתמשי המערכת בארגון.
-הדרכת עובדים וליווי משתמשים להטמעת כלים ותהליכים חדשים.
-עבודה צמודה עם צוותים פנימיים וספקים חיצוניים, כולל מתכנתים ואנשי IT.
דרישות:
-שליטה מלאה במערכת Priority - חובה.
-ניסיון של לפחות 3 שנים ביישום, פיתוח והטמעת מערכת Priority - חובה.
-ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון וניתוח תהליכים עסקיים.
- יכולת וניסיון בהבנת תהליכים עסקיים ובסיוע בישום המערכת אצל משתמשים.
-יכולת עבודה בצוות, רמת שירות גבוהה ונכונות לעבודה מאומצת.
-יכולת ניהול משימות עצמאית, סדר ודיוק, ויחסי אנוש מצוינים.
-שליטה גבוהה ב Excel
-ניסיון במערכת BI Qlik Sense- יתרון
-ניסיון במערכת salesforce - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8409280
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה גלובלית דרוש/ה מומחה/ית ליישומים עסקיים המשלב/ת אוריינטציה תפעולית ועסקית עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות, לטובת שיפור וייעול תהליכים חוצי-ארגון באמצעות מערכות מידע חדשניות.
מה כולל התפקיד?
הובלת תהליכי דיגיטליזציה ואופטימיזציה של תהליכים ארגוניים באמצעות אפליקציות ופתרונות מידע
עבודה עם מערכות ארגוניות כגון: ERP, CRM, מערכות BI, salesforce, Monday ואפליקציות נוספות בהתאם לצורכי החברה
ניתוח אס-Is והגדרת To-Be עבור תהליכים עסקיים בליבה הארגונית: מכירות, שירות, תפעול, כספים ועוד
אחריות מלאה על איסוף דרישות, כתיבת אפיונים ותמיכה בהטמעת פתרונות טכנולוגיים חדשניים
ליווי וניהול משימות מול צוותי פיתוח, ספקים וגורמי מפתח עד להשקה מוצלחת והעברת ידע למשתמשים
תחזוקה, תמיכה ושיפור מתמשך של יישומים קיימים כדי להבטיח יעילות תפעולית וערך עסקי מתמיד
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי: מערכות מידע / מנהל עסקים / או תחום רלוונטי אחר חובה | תואר שני יתרון
לפחות 3 שנות ניסיון ביישומים עסקיים / ניתוח מערכות / יישום CRM - ERP / מוצר טכנולוגי או פרויקטי IT או ניהול פרויקטים בתחום
ניסיון מוכח במיפוי, אוטומציה ושיפור תהליכים עסקיים
היכרות עם מגוון מערכות מידע וכלים ארגוניים
הבנה טובה של עולמות המכירות, התפעול והכספים
אנגלית ברמה גבוהה דיבור וכתיבה
זמינות למשרה מלאה בסביבה גלובלית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8450505
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על הובלת צוות המפתחים במערכת Priority ERP, לרבות תכנון, פיתוח, תחזוקה ושדרוג של יישומים ותהליכים עסקיים. התפקיד כולל אחריות ניהולית ומקצועית, הבטחת איכות התוצרים, עמידה בלוחות זמנים, ומתן פתרונות מותאמים לצרכי הארגון.
1. ניהול צוות פיתוח- חלוקת משימות, פיקוח על ביצוען ומתן ליווי מקצועי שוטף, הדרכה, פיתוח והערכת ביצועים של עובדי הצוות.
2.ניתוח ופיתוח מערכות- תרגום דרישות עסקיות למפרטי פיתוח טכנולוגיים במערכת פריוריטי
פיתוח, התאמה ותחזוקה של מודולים, טפסים, דוחות ותהליכים.
3.אחריות על אינטגרציה וממשקים בין Priority למערכות מידע אחרות בארגון.
4.עבודה שוטפת מול ספקי תוכנה חיצוניים, קבלני משנה ומנהלי פרוייקטים.
5. בקרת איכות ותקינה- הבטחת עמידה בסטנדרטים מקצועיים, נהלי עבודה ואבטחת מידע.
6.ביצוע בקרת איכות על קוד, ביצועים ותיעוד.
7.הובלת פרויקטי פיתוח והטמעה בהתאם ליעדי הארגון' אחריות על עמידה בלוחות זמנים ותקציב.
8. זיהוי צרכים טכנולוגיים ועסקיים חדשים בארגון.
דרישות:
תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת תוכנה / מערכות מידע או תחום רלוונטי- חובה
הכרת מערכת ה Priority חובה
ניסיון מוכח בפיתוח תוכנה
שליטה מלאה ב, SQL כולל כתיבת שאילתות מורכבות יתרון
הבנה עסקית רחבה של תהליכים ארגוניים (רכש, ייצור, כספים ולוגיסטיקה) ויכולת ניתוח תהליכים עסקיים והפיכתם לאפיון טכני.
ידע וניסיון בממשקים בין מערכות מידע.
יכולת הובלה, הנעת עובדים וניהול תהליכים מורכבים.
כישורי ניתוח, פתרון בעיות וראייה מערכתית רחבה.
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים ותקשורת בין-אישית גבוהה.
שליטה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378198
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת יבוא באיזור התעשייה סגולה פתח תקווה, דרוש/ה פקיד/ה אדמינסטרטיבי/ת.
התפקיד כולל: עבודה אדמיניסטרטיבית, מענה לטלפונים, הוצאת הצעות מחיר.

משרה מלאה, ימים א-'ה' בין השעות 08:00-17:00.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום - יתרון.
- ידע בהנהלת חשבונות - יתרון. 
- ידע ביישומי מחשב (תוכנות אופיס ואקסל).
- אחריות, ראש גדול, רצינות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8437222
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
יער אקולוגי בע"מ
דרושים ביער אקולוגי בע"מ
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה העוסקת בגידול פטריות דרוש/ה מנהל/ת משרד בפתח תקווה.

התפקיד כולל:
- מענה טלפוני.
- הזמנות מספקים.
- הנפקת חיובים ללקוחות.
- מענה למיילים.
- ניהול הוצאות.


משרה חלקית.
א-ה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום - יתרון משמעותי.
- שליטה ביישומי אופיס.
- שליטה ברמה מצויינת בשפה האנגלית - חובה.
- סדר וארגון, יחסי אנוש טובים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8389892
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו