ניהול והפעלה של מערכת Braze כולל הגדרה, אופטימיזציה ותחזוקה שוטפת
בנייה, ניהול ואופטימיזציה של Customer Journeys בכל שלבי חיי הלקוח.
אפיון והטמעת תהליכי פרסונליזציה חכמה
ניתוח דוחות וביצועים, הפקת תובנות והמלצות לשיפור מתמיד.
ביצוע A/B Testing וניהול קמפיינים רבערוציים (Push, In-App, Email, SMS).
עבודה שוטפת עם צוותי דאטה, מוצר, פיתוח ושיווק ליצירת חוויית לקוח רציפה ומבוססת דאטה.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בעולמות Marketing Automation / CRM / Retention / Lifecycle Marketing
ניסיון בהקמה, תפעול, ומדידה של מסעות לקוח באמצעות מערכות כמו Braze, Optimove, salesforce Marketing Cloud, Klaviyo, Hubspot או דומות.
יתרון משמעותי לניסיון מעשי עם מערכת Braze
יכולת עבודה מעמיקה עם דאטה הפקת וניתוח דוחות, בניית טבלאות, סגמנטים ומעקב אחרי ביצועים
שליטה גבוהה בExcel חובה
אנגלית ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.