מנהל /ת מוקדי שירות פנסיה וגמל
תיאור התפקיד:
ניהול כולל של פעילות מוקדי שירות בתחום הפנסיה והגמל, המונה כ 120 עובדים מנציגי שירות ודרגי הניהול שלהם, תוך עבודה ישירה מול דרגים בכירים בארגון.
כפיפות:
התפקיד בכפיפות ישירה לסמנכ"ל מערך תפעול ושירות גמל ופנסיה.
תחומי אחריות עיקריים:
הובלה וניהול פעילות המונה כ 120 עובדים. 4 מוקדי שירות ודרגי ניהול.
ניהול ישיר של צוות מנהלים המונה 9 עובדים: מנהלי מוקדים, מנהלי צוותים, מנהל פרויקטים, מנהל ידע ומדריכים מקצועיים.
אחריות לניהול מוקדי השירות בתחום הפנסיה והגמל, כולל מעקב ובקרה אחר ביצועי המוקדים.
הטמעה ויישום תהליכי עבודה לשיפור מתמיד של איכות השירות ועמידה ביעדי ביצוע.
ניהול תקציב, יעדים ומדדים (KPIs) של המוקדים והצוותים.
הובלת תהליכי שיפור מקצועיים בשיתוף פעולה עם מנהל הידע והמדריכים.
פיתוח והובלת פרויקטים חוצי ארגון לשיפור השירות והפעילות.
עבודה ישירה תחת סמנכ"ל מערך ת
דרישות:
ניסיון בניהול מוקד שירות פיננסי - חובה
ניסיון בתחום הפנסיה והגמל יתרון משמעותי.
ניסיון מארגונים פיננסיים - חובה
יכולת ניהול צוותי עבודה מורכבים ורב-תחומיים.
ניסיון מוכח בהובלת תהליכי שיפור, פרויקטים חוצי ארגון וניהול מדדים תפעוליים.
יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת לחץ.
כישורי ניהול ותקשורת בין-אישית מצוינים.
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובמערכות ניהול מוקדים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.