לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי/ת בעל/ת ניסיון בתחום
מהות התפקיד: מתן מענה לקריאות משתמשים במוקד מרגע קבלת הקריאה, ניתוח ראשוני של התקלה, תיעוד התקלה ולעיתים נדרשת עבודה מול צוות הפיתוח עד לסגירת התקלה.
עבודה בסביבת עבודה של צוות התמיכה במחלקת מערכות מידע של הארגון.
משרה מלאה, ימים א-ה, משעה 8:00-17:06 או 9:00-18:06 ונכונות לשעות נוספות ע"פ צרכיי העבודה.
תנאים מעולים למתאימים/ות!!!
דרישות:
איש תמיכה טכנית באפליקציות תפעוליות, עם ניסיון של שנה לפחות בעבודה במוקד שירות.
שירותיות וסבלנות
יכולת לימוד עצמית, אחריות וראש גדול.
יכולת תפקוד גבוהה תחת לחץ.
ידע בסביבת חלונות 10 ו-11 ברמה טובה. הכרת מערכת ההפעלה ברמה טובה.
ידע ב-SQL (בסיסי) חובה.
ידע ב- dotnet (בסיסי) יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.