דף הבית » משרות לפי חברות » ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים
ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים

    דרושים ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים

    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    מיקום המשרה: רמלה
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    דרוש /ה נציג /ת שירות למשל"ט פיקוד העורף ברמלה - לתקופה של חצי שנה.
    העסקה דרך חברת כ"א זמני לחצי שנה.
    משרה במשמרות של 8 שעות בוקר 9:00-17:00, ערב 23:00-17:00 כולל שישי עד לכניסת שבת.
    מיקום משל"ט פיקוד העורף רמלה.
    תחילת עבודה מידית.
    שכר 38 שקלים לשעה.
    תיאור התפקיד: מטרת פיקוד העורף היא להציל חיים, לצמצם את הפגיעה בנפש ובתשתיות, לסייע עם ארגוני החירום, הרשויות המקומיות, משרדי הממשלה וגופים ציבוריים בעורף האזרחי לקיום יכולת העמידה של מדינת ישראל ושירותיה החיוניים, ולתמוך במאמץ ההתקפי. כל זאת כדי לאפשר שגרת חירום, שתתרום לניצחון במערכה.
    מטרת פעילות של העובדים המגויסים היא מתווה של פינוי חולים ממסגרות של אשפוז בית ובתי חולים למלוניות שנמצאות תחת פיקוד העורף.
    קשר בין המשל"ט הארצי בפיקוד העורף לקופות החולים.
    קשר בין המשל"ט הרצי בפיקוד העורף לקופות החולים.
    2 אנשים 8 שעות ביום. אחד 9:00-17:00 ואחד מ17:00-11:00.
    יתחלפו ביניהם.
    כולל ימי שישי עד כניסת שבת.
    דרישות:
    שפות אנגלית יתרון.
    תקשורת בין אישית טובה, שירותיות, ניסיון עבודה על מערכות מחשוב.
    ניסיון בשירות לקוחות חובה.
    תואר ראשון עדיפות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5902657
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: בית שמש ואבו גוש
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה מזכיר /ה רפואי /ת למוסד רפואי.
    העבודה כוללת:
    מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
    קביעת תורים לרפואה ראשונית ויעוץ, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.
    מתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות בהתאם לסל השירותים של הקופה.
    טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
    מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים במרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
    היקף משרה 75% ימים א-ו, כולל 2 פיצולים בשבוע, ימי שישי לסירוגין.
    תהליך מיון הכולל ראיונות, מבחני מחשב ומרכז הערכה בפתח תקווה.
    שכר 32 לשעה ונסיעות.
    העסקה דרך כוח אדם לתקופה של עד 9 חודשים.
    דרישות:
    תעודת בגרות מלאה - חובה.
    ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.
    תודעת שירות גבוהה.
    יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.
    יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ ועומס. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5902671
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?