דף הבית » כל החברות »  דרושים ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים
ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים

דרושים ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות ש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
הפעילות השוטפת של החברה מתמקדת בתפעול ואחזקת מבני התרבות ומערכותיהם, פעילות מול גופי האמנות, מול זכיינים בתחום המזון שנמצאים בתוך מבני התרבות.
מובילה החברה, במקביל, מספר פרויקטים לבינוי, שיקום ושדרוג אולמות התרבות.

אפיון התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית לעובדי החברה (כ 10 אנשים).
עבודה משרדית הכוללת:
טלפונים, תיאום פגישות, קבלת אורחים, תיוק, שמירה על סביבה נקיה ומסודרת וחלק גדול מהמעורבות בכל מה שבאמת קורה במשרד ובשטח הובלת פרויקטים
הזמנות עבודה, ניהול תהליכי עבודה במשרד, כמו כן, ניתן ללמוד על תחומים רבים, ביטוחים, משפטיים ועוד.
תיאום פגישות,סיכומי פגישות
פירסום מכרזים בעיתונות



שעות עבודה: משעה - 8:00 עד שעה - 16:00
עבודה 5 ימים בשבוע
שכר - 9,000 ש"ח ברוטו + תנאים סוציאליים על פי חוק
הישיבה היא בקבלה של המקום
דרישות:
השכלה - תואר ראשון
ניסיון כפקיד/ת קבלה
ניסיון בעבןדה שירותית / אדמיניסטרטיבית
שליטה באופיס
הופעה ייצוגית סבלנות ושירותיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8411062
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בש.כ. מאגרי אנוש בע"מ- ירושלים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
ריכוז הזמנות של הקבוצה במערכת המחשב, ביצוע הזמנות ותיאום ההזמנות והשירותים המבוקשים עם הספקים לקראת הגעת הקבוצה.
2. תיאום לוגיסטי מתן תדרוך לנציגי הקבוצה לגבי התנהלות מרכז השדה, ליווי נציגי הקבוצה בתום הפעילות וטיפול מנהלתי בשלבי העזיבה סגירת תיקי פעילות של השירותים שניתנו ללקוח, טיפול חשבונאי וכספי של השירותים או טובין שהתקבלו עם הספקים.
3. הכנת האתר לקראת הגעת הקבוצה, הזמנת שירותים פיקוח על שעות עבודה של הספקים על השירות שהתקבל באתר, טיפול בחשבוניות על פי השירות שנצרך.
4. טיפול להוצאת רישיון עסק שנתי למרכז השדה מול הרשות בכפוף לדרישות כיבוי אש, משרד הבריאות עמידה בדרישות הבטיחות, והביטחון
5. מתן שירות לשביעות רצון הלקוחות, טיפול בתלונות ומתן מענה ללקוחות לבעיות או תקלות שהתגלו
6. הגדרת רמת מלאי נדרשת אחריות למלאי מספק של אמצעי תחזוקה, הזמנת ציוד וקליטתו בשטח.
7. אחריות לכשירות תחזוקה, ניקיון מרכז השדה וטיפוחו
ימים א-ה שעות 08.00-16.00
שכר 8500 + נסיעות +אוכל
קרן פנסיה+התשלמות
דרישות:
שכלה:
12 שנות לימוד, בגרות מלאה/ תאר ראשון
השכלה מקצועית בתחום רלבנטי (חשמל, אינסטלציה, מקצועות תחזוקה נוספים)
ניסיון:
ניסיון של 3 שנים בניהול לוגיסטי
שפות:
עברית: טובה מאד
אנגלית: טובה
דרישות ייחודיות לתפקיד:
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ;
תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים;
סדר ארגון ושיטתיות בעבודה;
מיומנות בתקשורת בינאישית;
עבודה ע"ב נהלים והוראות;
יכולת ניהול ;
מיומנות בפיקוח ובקרה;
ידע בתחומי תהליכי בינוי, שיפוץ ושיפור של מבנים;
יכולת עבודה בשעות ערב, ימי שישי וערבי חג;
מיומנות בעבודה עם מחשב;
ידע בהנהלת חשבונות והתנהלות כספית;
תקשורת אסרטיבית;
ידע בהנהלת חשבונות; המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410722
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו