לחברה משפחתית, תומכת ונעימה, דרוש/ה עובד/ת אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת ראש גדול לתפקיד מגוון המשלב יבוא, לוגיסטיקה והנהלת חשבונות.
תחומי אחריות:
התכתבות שוטפת מול ספקים בחו"ל וניהול הקשר איתם
עבודה מול משלוחים, עמילי מכס ושחרור סחורה למחסני החברה
טיפול בתשלומים, הנהלת חשבונות שוטפת, ועבודה מול מנהלת החשבונות ומשרדי רו"ח
דרישות:
אנגלית ברמה טובה מאוד (שליטה בכתיבה ובתקשורת עם ספקים)
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2
היכרות עם עולם הייבוא ו/או בעמילות מכס יתרון משמעותי
שליטה באופיס (ובעיקר באקסל)
אחריות, סדר ויכולת ניהול מספר משימות במקביל
כישורים בינאישיים מעולים, שיקול דעת וכושר קבלת החלטות
גישה חיובית, אהבה לעבודה מסודרת ומקצועית, ורצון להשתלב בצוות משפחתי ותומך מיקום: משרדי החברה ממוקמים בנימינה (ממש ליד תחנת הרכבת)
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.