דרוש /ה מתאם /ת תיקי לקוחות לחברת בלורן המתמחה בפרזול ועיצוב למטבחים.
במסגרת התפקיד:
- טיפול שוטף במשימות הנגזרות מפעילות מנהלי וסוכני המכירות.
- הזמנת ותיאום שירותים מול גורמים שונים בחברה אל מול הלקוחות העסקיים (חברות).
- טיפול בבקשות מיוחדות של הלקוחות.
- מעקב, בקרה וניתוח דו"חות נתונים.
- עבודה מול ממשקים רבים בתוך ומחוץ לחברה.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית וניהול היומן של מנהל המכירות האזורי.
עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בא.ת שורק ראשון לציון.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי ושירותי - חובה.
- שליטה מלאה ביישומי ה-Office לרבות שליטה מעולה ב-Excel ברמת נוסחאות - חובה.
- היכרות עם מערכות CRM/Priority - יתרון משמעותי.
- תודעת שירות גבוהה, יכולת עמידה בלוחות זמנים, יוזמה והגדלת ראש. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.