התפקיד כולל אחריות רחבה על כלל פעילויות השיווק של החברה, תוך עבודה צמודה עם ראש חטיבת השיווק, צוות השיווק הקיים ומחלקות נוספות בחברה.
מדובר במשרה מגוונת ודינמית, המצריכה יכולת למידה מהירה, ירידה לפרטים וחשיבה יצירתית.
תחומי אחריות:
בנייה והובלה של תכניות העבודה לקמפיינים המשתנים של מותגי החברה.
ניהול ותפעול שוטף של קמפיינים דיגיטליים (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין וגוגל).
כתיבה, עריכה והעלאה של תכנים לאתרי החברה ולרשתות החברתיות.
סיוע בהפקת חומרים שיווקיים מצגות, מודעות ועוד.
עבודה מול ספקים חיצוניים: משרד הדיגיטל, מערכת הניהול של האתר, מקבלי חסויות ועוד.
איסוף וניתוח נתונים שיווקיים (KPIs), הכנת דוחות ובקרה על ביצועים.
גיוס וניהול שת"פים מגוונים עם חברות רלוונטיות, קהילות פייסבוק, משפיענים ועוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד שיווקי (לפחות שנה-שנתיים)
שליטה בכלי פרסום דיגיטליים (Google Ads, Meta Business Manager)
שליטה בכלי עיצוב ויכולת להפיק תוצרים רשמיים לפרסום.
היכרות טובה עם כלים מבוססי AI ליצירת תוכן, עיצוב וניתוח נתונים.
יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, ניהול משימות מרובות ועמידה בלוחות זמנים.
יצירתיות, ראש גדול ותשומת לב לפרטים.
יתרון:
תואר ראשון בשיווק/ תקשורת/ מנהל עסקים
נסיון קודם בענף התיירות
הכשרה רשמית בעיצוב גרפי עם נסיון ביצירה בכלי AI
נסיון מוכח ביצירה ועריכה של סרטונים
זמינות למשרה מלאה + ש"נ לפי צורך, ממשרדי החברה במגדלים בבני ברק.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.