התפקיד כולל:
ניהול תהליך הרישום ועדכון עסקאות מקרקעין, החל מרגע רכישת הדירה ועד לרישום סופי במערכת טאבו ובמערכות פנימיות של המשרד.
טיפול בהכנה, הגשה וניהול של מסמכים משפטיים (כגון חוזים, תעודות זכויות, ייפוי כוח, הצהרות רכישה/מכירה) מול טאבו, רשויות מקומיות, בנקים וגורמים נוספים.
עבודה מול עו"ד במשרד וגורמים חיצוניים (לקוחות, רשויות, בנקים וכו').
סיוע ותמיכה משפטית בהליכי המשפט השונים.
דרישות:
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי/משרדי - חובה!
יכולת וורבלית מצוינת, תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
תשומת לב לפרטים ויכולת עבודה יסודית ומסודרת.
היקף משרה מלאה
ראשון עד חמישי
8:00-16:30 (קיימת גמישות) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.