דף הבית » כל החברות »  דרושים משרד עורכת דין שרית ברקוביץ אהרון
משרד עורכת דין שרית ברקוביץ אהרון

דרושים משרד עורכת דין שרית ברקוביץ אהרון

תחום עיסוק
משפטים
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות משרד עורכת דין שרית ברקוביץ אהרון (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות הטבע והגנים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי+חיצוני
שם התפקיד פקח/ית סיירת במרחב דרום בצוות ייעודי (הסדרת התיישבות הבדואים בנגב)
כפיפות: מנהל צוות ייעודי
מס' משרה: 151532/925
תחום דרגות: 10-12 (בדירוג המנהלי) 40-42(בדירוג המח"ר/מהנדסים)
מכרז מותנה תקציב
תיאור תפקיד:
כללי: אחריות על שמירת קרקע אשר בבעלות המדינה ו/או שילוחיה באזור הדרום כולל פעילות אכיפה הכרוכה ביישום תכנית העבודה הרב שנתית של הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב ועל פי הנחיות מנהל הצוות ייעודי.
מהות התפקיד:
1. פעילות אכיפה הכרוכה ביישום תכנית העבודה הרב שנתית של הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב ועל פי הנחיות מנהל הצוות הייעודי.
2. שמירת קרקעות המדינה מפני פולשים ומשיגי גבול ואכיפת החוקים והתקנות עליהם מופקדת הסיירת הירוקה.
3. אכיפה ע"פ החלטת ממשלה מספר 2397 מתאריך 12.2.2017 - ביצוע סקרים ופתיחת הליכים לסילוק יד ממקרקעי ציבור.
4. טיפול וליווי תיקי התביעה והליכי ההוצאה לפועל עד לסיומן, כולל ליווי ההליכים המשפטיים.
5.
6. קשר רציף ותכליתי עם כלל הגורמים המפעילים את היחידה והגופים הרלוונטיים בדגש על הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב.
7. הכנת חומר לדיונים בוועדות השונות.
8. פעילות הסברתית בהתאם לאופי וצרכי הפעילות.
9. סיוע בעבודות הפיקוח והאכיפה של רט"ג.
10. כל מטלה נוספת הקשורה לאופי התפקיד וע"פ הנחיות מנהל הצוות הייעודי.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה: בגרות מלאה. עדיפות להשכלה אקדמאית בתחום: אכיפת חוק, משפט או קרימינולוגיה, ידיעת הארץ, מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.
ניסיון: קריאת מפות, יכולת ניווט, ניסיון בעבודת שטח או בעבודה בעלת רקע דומה. רצוי רקע באכיפת חוק.

דרישות נוספות:
כישורים: יכולת עבודה עצמאית, כושר ביטוי בע"פ ובכתב, ייצוגיות, יכולת להציג חומר מקצועי בפני קהל. יוזמה, סקרנות, יצירתיות, כושר לאכוף חוק, אסרטיביות, אמינות, יכולת עבודה בשטח, יחסי אנוש טובים ועבודה בצוות, אחריות, דיוק. יכולת לרדת לפרטים, ידע בקריאת תכניות, יכולת אכיפה, תודעת שרות, ראיה מערכתית והזדהות עם מטרות הארגון.

"עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

כללי: רישיון נהיגה בתוקף, ידיעת עברית על בוריה, ידיעת ערבית ואנגלית- יתרון, ידיעת הארץ.
הכרות עם תוכנות מחשב (אקסל, וורד, פאואר פוינט) עדיפות לידע בGIS.
דרישות התפקיד כוללות עבודה בשעות לא שגרתיות על פי הצורך.

התחייבות למגורים באזור הפיקוח (באר שבע והסביבה)

איוש המשרה מותנה באישור משטרת ישראל על היעדר רישום פלילי לצורך קבלת סמכויות אכיפה.

למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"
ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, כו חשון, 17.11.25

הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8398896
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
חי/ה את העולם העסקי? רוצה להתמקצע באשראי מסחרי ולעבוד עם לקוחות עסקיים בבנק המוביל בישראל?
בנק מגייס בנקאי/ת למגזר עסקים בחטיבה הבנקאית, לתפקיד שמשלב שירות, ייעוץ פיננסי ויזמות עסקית בסביבת עבודה מקצועית.
קצת על התפקיד:
מערך עסקים מספק מגוון שירותים בנקאיים ופיננסיים ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים.
במסגרת התפקיד ממשק רציף עם הלקוחות העסקיים שירות, ייזום עסקי, מכירת מוצרים פיננסים,
טיפול בנכסים ובהתחייבויות של הלקוחות, קבלת בקשות אשראי ניתוחן והפקת המלצות.
התמקצעות בתחום האשראי המסחרי.
משרה מלאה ימים א-ה בין השעות 8:00-16:00 בסניפים ללא פיצול
דרישות:
תואר ראשון פיננסי- חובה.
ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים-יתרון משמעותי!
ניסיון קודם בשירות ומכירה-יתרון משמעותי.
תודעת שירות גבוהה ומכוונות לעבודה עם לקוחות.
מכוונות לייזום עסקי והתמקצעות בתחום הבנקאות והאשראי.
נא לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.

במסירת מידע אישי לבנק, הנך מסכים/ה לעיבוד המידע במאגרי הבנק בהתאם למדיניות הפרטיות למועמדים לעבודה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8113975
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ואקדמאים ללא ניסיון
לחברה ציבורית המובילה בתחום השירותים הפיננסיים, דרוש/ה נציג שירות / חתם אשראי

לסניפינו באשדוד.

התפקיד כולל: קבלת לקוחות ואישור עסקאות אשראי, בכפוף למנכ"ל החברה.

משרה מלאה לטווח ארוך, ימים א'-ה' 08:30-17:30.

ימי שישי לסרוגין 08:30-12:30.

כניסה מיידית לתפקיד.

אין צורך בניסיון קודם, הכשרה תינתן למתאים/ה.
דרישות:
- שליטה מלאה ב-OFFICE - חובה!
- תואר ראשון - יתרון!
- ניסיון בבנקאות - יתרון!
- אמינות, חריצות, עמידה במצבי לחץ ויכולת ביצוע.
- ביצוע משימות ברמה גבוהה.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8407507
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בראשונים כ"א
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
-בניית תקציב שנתי ותחזיות רבעוניות ושנתיות.
-ביצוע בקרה תקציבית שוטפת, ניתוח סטיות ובחינת עמידה ביעדים.
-ניתוח עלויות ייצור, חומרים, עבודה ותשומות אחרות.
-בניית מודלים כלכליים ותמחיר מוצרים/תהליכים.
-ניתוח רווחיות לפי מוצרים, קווים, לקוחות או שווקים.
-תמיכה בקבלת החלטות ניהוליות Make or Buy, השקעות, חיסכון בעלויות וכו'
-הכנת דו"חות ניהוליים ומצגות להנהלה.
-שיתוף פעולה עם מחלקות הייצור, התפעול, הרכש והכספים לצורך שיפור תהליכים ויעילות.
-ניתוח תוצאות עסקיות חודשיות והמלצות לשיפור רווחיות.
-מעקב אחר פרויקטים והשקעות
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות - חובה.
- ניסיון של 2-4 שנים ככלכלן/ית, עדיפות לניסיון בחברה יצרנית / תעשייתית.
- שליטה גבוהה באקסל, Power BI ובבניית דוחות ודשבורדים
- יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה מערכתית.
- הבנה עסקית ותפעולית.
- יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלוחות זמנים, ויחסי אנוש מצוינים.
- אנגלית ברמה טובה מאוד.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8406837
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בU-MAN השמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לקבוצת חברות מובילה בענף הנדל"ן, דרוש/ה: אחראי/ת חוזי דיירים.
התפקיד כולל: ניהול חוזי מכר וליווי פיננסי שוטף של קונה הדירה לאחר סגירת חוזה המכר.
החל מקביעת מסלולי תשלום, ביצוע גבייה ומתן מענה שירותי ללקוחות החברה בנושאים כספיים.
התנהלות מול גורמי חוץ כגון בנקים, עו"ד ויועצי משכנתאות.
העבודה במשרדי החברה ביבנה.
היקף משרה: מלאה 8.5 שעות.
דרישות:
ידע כלכלי מניסיון או לימודים חובה
ניסיון בתחום ניהול חוזי מכר בנדל"ן או ניסיון מעבודה בבנק/חברה בתחום משכנתאות או תחום דומה.
כושר ניסוח גבוה בכתב ובעל פה
אוריינטציה טכנולוגית.
ניסיון והסמכה בהנה"ח - יתרון
ניסיון והבנה משפטית של הסכמים יתרון
ניסיון עם תוכנת משכנת ו- SAP Business One יתרון משמעותי
יחסי אנוש מצוינים
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8405523
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו