דף הבית » כל החברות » אחר »  דרושים יעל ליבוביץ יועצת ארגונית
יעל ליבוביץ יועצת ארגונית

דרושים יעל ליבוביץ יועצת ארגונית

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
1-10
מיקום
תל אביב יפו

משרות יעל ליבוביץ יועצת ארגונית (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במולטי טאסקינג
סוג משרה: מספר סוגים
משימתי/ת, שירותי/ת, מדויק/ת ובעל/ת יכולות שיווקיות.
ידע וניסיון בכתיבת מכרזים או מענה לכתיבת מכרזים.
בעל/ת יכולת עבודה עצמאית וניהול פרויקטים שונים מעת לעת.
בעל/ת יכולות גבוהות בניסוח בכתב ובע"פ.
בעל/ת יכולת מוכחת של מספר שנים באדמיניסטרציה משרדית וניהול.
בעל/ת ידע בהוצאת חשבוניות, משכורות ועבודות משרד שוטפות.

* המשרה אפשרית למלאה או חלקית.
דרישות:
* ידע וניסיון בניהול משרד.
* ידע וניסיון בעולם המכרזים.
* ידע וגישה לעולם מחשב ברמה גבוהה, כולל הכנת מצגות.
* דייקנות ותשומת לב לפרטים.
* יכולת עבודה עצמאית.
* חרוצ/ה ושאפתנ/ית.
* מחפש/ת עבודה לטווח ארוך.

יתרונות:
- ניסיון בעולם המסעדנות/הסעדה.
- עו"ד / תואר במשפטים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8073225
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
למשרד לייעוץ פיננסי מוביל דרוש/ה איש/ אשת מכירות וקשרי לקוחות.

התפקיד כולל קשר ראשוני עם לקוחות עסקיים, איסוף מסמכים ותיאום מול צוות כלכלנים.
דרושים סדר, אסרטיביות ויכולת שכנוע יתרון לבעלי רקע בכלכלה/ מנהל עסקים.

התפקיד כולל ניהול תהליך קליטת לקוחות חדשים משלב הפנייה הראשונית ועד העברת הטיפול לצוות הכלכלנים.

תיאור התפקיד:
ניהול תהליך קליטה של לקוחות עסקיים (טלפון/זום) והצגת השירותים.
איסוף ותיאום מסמכים מול הלקוח ורו"ח.
אפיון ראשוני ומילוי פרטים ונתונים כספיים והעברת המידע לצוות הכלכלנים. 
שמירה על קשר רציף למניעת נשירה בתהליך.
ניהול ותיאום ספקים חיצוניים בתחום השיווק (דיוור, מדיה, גרפיקה ותוכן).

תנאים נוספים:
סביבת עבודה מקצועית, משפחתית ותומכת.
אפשרויות להתפתחות אישית ומקצועית.
משרה מלאה (גמישות תיבחן בהתאם לניסיון בין 75% למשרה מלאה).
דרישות:
אסרטיביות, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת שכנוע.
סדר, יעילות ויכולת ניהול משימות מקצה לקצה.
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים / מכירות - יתרון.
סטודנטים /ות  / בוגרי /ות תואר / בעלי /ות רקע בכלכלה ומנהל עסקים - יתרון.
שליטה מלאה ביישומי Office.
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422984
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בצופים עולמי
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה חלקית ומתאים גם לסטודנטים
צופים עולמי הוא תנועה ציונית עולמית אשר פועלת בישראל ובתפוצות למען חינוך דור יהודי-ישראלי הרואה עצמו חלק מהעם היהודי ומרגיש קשר עמוק למדינת ישראל. הארגון מהווה גשר בין הקהילות הישראליות והיהודיות ברחבי העולם ומייצר הזדמנויות לפיתוח קשרים בינלאומיים.
משרת הבק אופיס בארגון היא חלק ממחלקת הכספים האחראית על ההתנהלות הכלכלית של יחידות הארגון- ליווי תהליכי תכנון תקציבי, הכנת דוחות מקצועיים, ביקורת דוחות כספיים ודוחות נלווים, בקרה על תשלומים וביצוע תשלומים, ביצוע בקרות על תקציבי היחידות, טיפול בשכר עובדים/ות.
דרישות:
תחומי אחריות עיקריים:
1. הפקת ועריכת מגוון דוחות למשרדי ממשלה, תורמים, שותפים ותמיכות.
2. אחריות על בקרה תקציבית חודשית, ניתוח הוצאות והזמנות רכש במחלקות הארגון השונות.
3. אחריות על בקרה חודשית של ההכנסות והגבייה בארגון.
4. ניהול ממשקים רבים עם מגוון בעלי/ות תפקידים בארגון וגורמי מטה שונים.

דרישות התפקיד:
שליטה בתוכנות Office, שליטה מלאה ב Excel (הכוללת נוסחאות מתקדמות)- חובה
ניסיון בעבודה עם טבלאות ודוחות אקסל באופן שוטף חובה.
השכלה אקדמית בתחום רלוונטי (כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים)- יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והנעת תהליכים.
תקשורת בינאישית ויחסי אנוש טובים.
יכולת לנהל עבודה במקביל מול ריבוי גופים ושותפים/ות.
יכולת הצגת נתונים להנהלה בצורה ברורה ותמציתית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391890
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
קבוצת "אסיא מדיקל" היא קבוצת הרופאים המובילה והמתקדמת בישראל, המאגדת מומחים מהשורה הראשונה ומעניקה טיפול רפואי בסטנדרט הגבוה ביותר. אנו מזמינים אותך להצטרף למחלקת הכספים שלנו וליהנות מסביבת עבודה מקצועית, יציבה ומשפחתית.

תיאור התפקיד: אנו מחפשים איש בק אופיס יסודי/ת האחראי/ת על ניהול ובקרת הממשק הכספי-תפעולי שבין הפעילות הרפואית לגורמים המממנים. התפקיד דורש עבודה מובנית, דייקנות גבוהה ועמידה בנהלים ברורים.

תחומי אחריות:
בקרת דוחות ניתוח, רשומות רפואיות וטיוב נתונים בתיקי מטופלים.
הפקה ושליחה של דרישות תשלום לגורמים מממנים (חברות ביטוח וקופות חולים).
בקרת תשלומים נכנסים ותשלומים לרופאים.
עבודה שוטפת במערכת Rapid 1 ובפורטלים של חברות הביטוח.
משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות במחלקת הכספים.

מה אנחנו מציעים?
מודל עבודה היברידי (יום עבודה מהבית).
חניה בבניין על חשבון החברה.
סבסוד ארוחות ושכר מתגמל.
סביבת עבודה משפחתית ונעימה.
דרישות:
יסיון קודם בבקרת נתונים / בק אופיס מעולמות הביטוח, הפיננסים או בתי השקעות, - יתרון משמעותי.
יסודיות, סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים ברמה גבוהה - חובה.
שליטה ביישומי Office (דגש על Excel).

יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות.
זמינות למשרה חלקית או מלאה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8461821
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לחברה בינלאומית בתחום הפרסום והמדיה דרוש/ה חשב/ת לתפקיד הכולל אחריות על הדיווחים הכספיים, ניהול תקציבים, תזרים מזומנים והובלת צוות הנהלת חשבונות.

תחומי אחריות:

אחריות רחבה על תהליכים חשבונאיים: חיובים, גבייה, התאמות, תשלומים, ודיווחים
הכנת דוחות כספיים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים ולדרישות רגולציה
ניהול סגירות חודשיות ושנתיות, כולל פקודות יומן, הפקת מאזנים והתאמות
דיווח שוטף להנהלה גלובלית
ניתוח תזרים מזומנים והון חוזר
בניית תקציב שנתי והכנת תחזיות כספיות
הכנת דוחות סטטוטוריים, ניהול תהליך ביקורת מול רואי חשבון חיצוניים
ניהול מקצועי של שני מנהלי חשבונות הקצאת משימות, בקרה ומעקב
שימוש בכלי ERP ואוטומציה לניהול התהליכים הפיננסיים
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת חובה
תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה או תחום רלוונטי
ניסיון של 2-3 שנים כחשב/ת או עוזר/ת חשב - בארגון גלובלי
שליטה מלאה באנגלית - קרוא וכתוב, ויכולת ניהול שיח מקצועי
שליטה בתקני GAAP והיכרות עם תהליכי דיווח, סגירות ובקרה
ניסיון מעשי בניהול תקציב, תזרים מזומנים ודוחות מס
שליטה במערכות ERP וכלי ניתוח פיננסיים
יכולת ניהול עצמאית, סדר ודיוק ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8428461
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה ראש/ת צוות מחלקה כלכלית
התפקיד כולל:
ניהול והובלה של המחלקה הכלכלית בארגון, אחריות על תכנון, בקרה וניתוח הפעילות הפיננסית והעסקית של החברה, תוך מתן תמיכה שוטפת להנהלה הבכירה בקבלת החלטות אסטרטגיות.
תחומי אחריות מרכזיים:
הובלת תהליכי ליבה כלכליים בארגון לרבות:
בנייה, ניהול ובקרה של תקציב החברה.
הכנת דוחות ניהוליים ומצגות להנהלה בכירה.
ביצוע ניתוחים כלכליים מעמיקים, הסקת מסקנות ומתן המלצות אסטרטגיות לתמיכה בקבלת החלטות עסקיות.
ניתוח מגמות, ביצוע תחזיות ובקרות חודשיות מול התקציב עבור כלל המחלקות בארגון, זיהוי פערים והצפת תובנות וחריגים.
ביצועי ניתוחי עלויות ורווחיות לכלל מוצרי החברה ותמחור מותאם.
פיתוח ושיפור תהליכי עבודה, כלים ומדדי בקרה.
עבודה בכפיפות ל-CFO.

משרה מלאה
מיקום: תל אביב
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות חובה (תואר שני - יתרון).
ניסיון של לפחות 4 שנים בתפקיד דומה חובה.
ניסיון בניהול והובלת תהליכים רוחביים ובהטמעת הליכים וכלי בקרה חובה.
שליטה גבוהה ב-Excel, בכלי, BI מערכת Qlik View ומערכות פיננסיות חובה.
אנגלית ברמה גבוהה חובה.
ניסיון בניהול צוות חובה.
יכולת אנליטית גבוהה, חשיבה עסקית והבנה מעמיקה של תהליכים ארגוניים חובה.
יכולת הצגה והעברת מסרים להנהלה בכירה בצורה ברורה ומדויקת.
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית וניהול מספר משימות במקביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8463773
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלטשולר שחם
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אלטשולר שחם טרייד - חבר בורסה מחפשת אחראי/ת רגולציה פיננסית שי/תצטרף לצוות המנצח שלנו בהקמת החברה.
התפקיד כולל -
נהלים וציות - כתיבה, עדכון ויישום נהלים, מענה על דוחות ושאלות רגולטוריות, התנהלות מול רשויות הפיקוח.
הלבנת הון - טיפול בכל ההיבטים של איסור הלבנת הון, כולל יישום נהלים וביצוע בקרות שוטפות.
ניהול סיכונים ובקרות - ביצוע בקרות על תהליכי המסחר והתפעול, כולל ניהול הרשאות ובקרת סיכונים ואשראי.
הכנת נתונים לדוחות כספיים - איסוף וניתוח נתונים לצורך הכנת דוחות כספיים כולל בקרות SOX.
עדכון מסמכים משפטיים - ניהול ועדכון מסמכים משפטיים, כולל הסכמים מול לקוחות וצווים משפטיים.
דרישות:
השכלה אקדמית בתחום משפטים / ראיית חשבון / מנהל עסקים - חובה
ניסיון קודם בתחום הרגולציה בעולם הפיננסים - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על אקסל - חובה
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
סדר וארגון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8060537
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בsigma-hr
מיקום המשרה: תל אביב יפו ורמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת תוכנה דרוש/ה סמנכל/ית כספים מנוסה
עבודה שוטפת מול רואה חשבון חיצוני וביקורת.
ניהול צוות כספים וחשבות.
ניהול תקציב, תזרים מזומנים ובקרה תקציבית.
דיווחים כספיים חודשיים ורבעוניים.
עבודה צמודה עם הנהלה בכירה ודירקטוריון החברה.
שותפות בגיבוש האסטרטגיה העסקית והפיננסית של החברה.
ניתוח ביצועים, תמחור, תכנון ארוך טווח ותמיכה בהחלטות אסטרטגיות.
דרישות:
לפחות 7 שנות ניסיון בתפקידי כספים בכירים, מתוכן ניסיון קודם כסמנכ"ל כספים או תפקיד ניהולי בכיר בתחום הכספים.
רו"ח מוסמך/ת חובה.
תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה או מנהל עסקים (תואר שני יתרון).
שליטה מלאה בתחומי הדיווח והבקרה הפיננסית
אחריות על הכנת דוחות כספיים תקופתיים בהתאם לכללי חשבונאות ישראליים.
הבנה עמוקה בתחום המיסוי המקומי, כולל מס הכנסה, מע"מ וניכויים במקור, וניסיון בעבודה מול רשויות המס בישראל.
יכולת הצגה ותקשורת מול גורמים פנימיים וחיצוניים, עמידה בלוחות זמנים, אסרטיביות, ושיתוף פעולה.
יכולות ניהול ותקשורת בין-אישית גבוהות
חשיבה עסקית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8462097
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו