דרוש/ה מנהל /ת מחלקת שכר
משרה מלאה, ימים א-ה
אחריות לניהול, חישוב, תשלום ובקרת השכר/חוקת השכר
ייזום ופיתוח כלים וגיבוש הנחיות לשיפור וייעול שיטות העבודה, הבקרה ורמת השירות במחלקה
אחריות למתן שירות איכותי ומענה מקיף בכל הנושאים שבתחום אחריות המחלקה
קיום קשרי עבודה פנים ארגוניים עם אגף שכר וזכויות סוציאליות בעירייה
אחריות לניהול, גיוס, פיתוח והנחייה מקצועית של צוות העובדים/ות במחלקה
אחריות להכנת תכניות עבודה שנתיות למחלקה ובקרה על מימושם
הוצאה לפועל של הנחיות הממונה על השכר במשרד האוצר ומנהל אגף שכר וזכויות סוציאליות בעירייה
ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד על פי הנחיית הממונה
*
דרישות:
תואר אקדמי
תעודת הסמכה של חשב/ת שכר בכיר/ה מטעם לשכת רואי החשבון בישראל
ניסיון של 8 שנים לפחות בחשבות שכר
4 שנות ניסיון בניהול צוות מקצועי בתחום השכר המונה כ-3 עובדים/ות לכל הפחות
הכרת חוקים ותקנות בתחום השכר והזכויות הסוציאליות
ניסיון והכרות ברמה גבוהה עם עולם הקרנות (פנסיה, השתלמות וכו')
ניסיון בעבודה מול ביטוח לאומי וגופי חוץ הקשורים לשכר (דיווח למוסדות)
ניסיון בעבודה והכרות עם הסכמים קיבוציים ודירוגי דרגה- יתרון משמעותי
רישיון רואה חשבון בתוקף ו/או תואר שני- יתרון
ניסיון ממוסד ציבורי או ממערכת הבריאות- יתרון
ידע וניסיון בתוכנת מלם שכר- יתרון
ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומיOFFICE בדגש על Excel ברמת פונקציות מורכבות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.