דף הבית » כל החברות »  דרושים PERFECT JOB
PERFECT JOB

דרושים PERFECT JOB

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
1-10
מיקום
חיפה

משרות PERFECT JOB (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסלקום
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
אנחנו מחפשים נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני שלנו בחיפה
ואתם /ן מרוויחים /ות בענק!
ואתם נהנים/ות ממענק חד פעמי בסך של עד 15,000!!(ברוטו) שישולם לאחר 6 חודשי עבודה מלאים בפועל, בהיקף משרה של 80% לפחות בכל חודש, ממועד תחילת העבודה!!
ממוצע שכר של כ 40 ש"ח לשעה!
עובד /ת חברה מהיום הראשון, ארוחות מסובסדות, אירועי חברה, מתנות בחגים,
תחרויות ופרסים מטריפים, חדרי אוכל, חדר כושר ועוד.
3,000 ש"ח מענק לאחר חצי שנה!
נשמח להכיר, שלחו לנו עכשיו וואטסאפ
*השכר המוצג כולל שכר בסיס + תמריצים שאינם מהווים חלק משכר עבודה הנתון הממוצע מתייחס לשנת 2022
דרישות:
תודעת שירות גבוהה.
כושר ביטוי ברמה טובה.
סלקום מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים /ות עם מוגבלויות.

הערות:
*המענק למשרה בהתאם לתנאי הסכם המענק ומוצע לזמן מוגבל. מהמענק ינוכה מס כדין.
*ההטבות מוענקות לעובדים זכאים בהתאם למדיניות החברה ו/או להסכם הקיבוצי החל בה, חלקן בשיתוף עם ארגון העובדים.
*קבוצת סלקום מעודדת העסקה מגוונת. המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים.
המידע שיימסר על ידך ישמש את קבוצת סלקום ו/או מי מטעמה כדי לבחון את מועמדותך למשרה וכן למשרות נוספות, לפעולות תפעוליות ולמטרות נוספות. לא חלה עליך חובה למסור את המידע, אך אם תבחר שלא למסרו, לא ניתן יהיה לבחון את התאמתך.
למידע נוסף, כולל אודות המידע שנאסף והשימושים בו, למי המידע עשוי להימסר וזכויותיך לעיון ותיקון מידע אישי, ראה מדיניות הפרטיות של סלקום באתר קריירה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438292
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בCalanit by One
מיקום המשרה: חיפה
סוג משרה: מספר סוגים
אצלנו בחברת Calanit by one דרושים נציגי תמיכה טכנית בחיפה ואתם מרוויחים!!
לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית!!
במסגרת התפקיד:
* מענה לשיחות נכנסות בלבד
* טיפול בתקלות טכניות כגון: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.
* עבודה מול מספר ממשקים במקביל
הכשרה קלילה של 5 ימים ואחריה אפשרות לעבודה מהבית!!
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיות מגוונות!!
ממוצע שכר 40 ש"ח לשעה! 
מענק התמדה 6000 ש"ח!!
דרישות:
זמינות לקורס של 5 ימים- חובה!
אוריינטציה טכנית- חובה!
זמינות מיידית- יתרון גדול!
תודעת שירות ויחסי אנוש

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מיקום המשרה: חיפה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7422279
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסלקום
סוג משרה: מספר סוגים
אנחנו מגייסים כוכבים/ות נוספים/ות שיצטרפו למשפחה הכי סגולה שיש!
ואתם נהנים/ות ממענק חד פעמי בסך של עד 15,000!! (ברוטו) שישולם לאחר 6 חודשי עבודה מלאים בפועל, בהיקף משרה של 80% לפחות בכל חודש, ממועד תחילת העבודה!!
התפקיד כולל:
מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה בנושאים שונים, ביצוע מכירות של שירותים ומוצרי החברה, עמידה ביעדי שירות ומכר.
אצלנו תקבלו כלים להתפתחות וקידום מקצועי, שירותי תקשורת וטלוויזיה בתנאים מיוחדים,
ארוחות מסובסדות, נופשים, אירועי חברה סופר מושקעים והטבות שוות נוספות.
נשמח להכיר, שלחו וואטסאפ / קו"ח
*המענק למשרה בהתאם לתנאי הסכם המענק ומוצע לזמן מוגבל. מהמענק ינוכה מס כדין.
*ההטבות מוענקות לעובדים זכאים בהתאם למדיניות החברה ו/או להסכם הקיבוצי החל בה, חלקן בשיתוף עם ארגון העובדים.
דרישות:
תודעת שרות גבוהה.
עבודה במשמרות, לפחות 4 משמרות בשבוע.

*קבוצת סלקום מעודדת העסקה מגוונת. המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים.
המידע שיימסר על ידך ישמש את קבוצת סלקום ו/או מי מטעמה כדי לבחון את מועמדותך למשרה וכן למשרות נוספות, לפעולות תפעוליות ולמטרות נוספות. לא חלה עליך חובה למסור את המידע, אך אם תבחר שלא למסרו, לא ניתן יהיה לבחון את התאמתך.
למידע נוסף, כולל אודות המידע שנאסף והשימושים בו, למי המידע עשוי להימסר וזכויותיך לעיון ותיקון מידע אישי, ראה מדיניות הפרטיות של סלקום באתר קריירה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7580275
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בCalanit by One
מיקום המשרה: חיפה
סוג משרה: מספר סוגים
אצלנו בחברת Calanit by one דרושים נציגי תמיכה טכנית בחיפה ואתם מרוויחים!!
לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית!!
במסגרת התפקיד:
* מענה לשיחות נכנסות בלבד
* טיפול בתקלות טכניות כגון: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.
* עבודה מול מספר ממשקים במקביל
הכשרה קלילה של 5 ימים ואחריה אפשרות לעבודה מהבית!!
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיות מגוונות!!
ממוצע שכר 40 ש"ח לשעה! 
מענק התמדה 6000 ש"ח!!
דרישות:
דרישות:
זמינות לקורס של 5 ימים- חובה!
אוריינטציה טכנית- חובה!
זמינות מיידית- יתרון גדול!
תודעת שירות ויחסי אנוש

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מיקום המשרה: חיפה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8188229
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו חברת מערכות התשלומים והסליקה מהשתיים המובילות בישראל (FinTech) שעובדת מול השוק העסקי בלבד בישראל, מחפשים בעל/ת תפקיד עם אופק צמיחה והתפתחות בתחום העסקי של תהליכי תפעול לקוחות ומענה שירות ותמיכה לעסקים - התפקיד המשלב אופרציה ממוחשבת, מענה מקצועי-שירותי, תהליכי קליטת לקוחות (On Boarding), תפעול ושירות הגורמים העסקיים/ לקוחות B2B, אידיאלי לתפקידים ראשוניים עד שלישיים (תפקיד ראשון/ שני/שלישי) או למנוסים - לכאלו שמעוניינים ב 2/3 היקף פעילות משרה.

אנו צוות בוטיק של 6 אנשים, מגובש, מפרגן, ואחד שתומך בצמיחה מקצועית של כל חברי הצוות, לצד המחלקה הטכנית.
יש לנו היסטוריה של תוצאות מרשימות לאורך עשור בלקלוט טלשמר עובדים, ואנחנו שואפים תמיד להשתפר.

מחפשים את האחד/ אחת (שמתאים לו/ה שאנחנו נמצאים בא"ת נתניה "פולג", צמוד לרכבת!!!!).
המשרה איננה היברידית בשלב ראשון - מיקום משרדנו בנתניה.

אנו מעוניינים במשרה מלאה אך נגלה גמישות גם לשעות 8-14 לדוגמא לסטודנטים.
מדובר על חברה שעובדת בשעות העסקים בלבד ללא ערבים וללא ימי שישי (אלא בחריג)

בתמורה אנו מבטיחים:
א. חווית עבודה טובה ואוירה ארגונית מצויינת
ב. בנייה שלך כאיש/ת מקצועו/נית.
ג. סדנאות הכשרה בתחום הפיננסי/ אשראי/ סליקה.
ד. פעילות משפחתית והרבה פאן (אנו חברה מובילה אך רק עם כ 65 עובדים)

הצעת השכר ועוד פרטים - נא לקרוא למטה.

אנחנו מחפשים אנשים תחרותיים, מקצועיים, שירותיים ומוכנים לקפיצה הבאה שלהם בקריירה.

תיאור התפקיד:
איש.ת שירות וניהול לקוחות (Inbound) למרכז עסקי בנתניה לטיפול בלקוחות עסקיים בתחום ה-PAYMENT הדיגיטלי וחברות אשראי.
העבודה כוללת ניהול תהליך עלייה (און בורדינג) מקצה לקצה, כולל טיפול בלידים נכנסים, תקשורת עם לקוחות (באמצעות טלפון, זום, מיילים וואטסאפ) עד לסגירת העסקה.
הלקוחות שלנו הם חברות וארגונים בינונים וקטנים או SOHO בשוק הישראלי.

מה אנחנו מחפשים?
ניסיון קודם או חלקי בעבודה "מרחוק" (טלפון וזום) עם עסקים (B2B) יתרון, אך לא חובה.

המועמד/ת יעבוד אצלנו במשרה מלאה (אך גם גמישות בהיקף לסטודנטים או/ו הורים). המשרה מיועדת גם וגם (גם לבעלי ניסיון חלקי או קיים במכירות משרדיות "מרחוק" וגם במסלול אחר למשוחררי בוגרי תארים ומשוחררי צבא), וגם לאנשים שמחפשים את דריסת הרגל הראשונה שלהם בעולם העסקי (גם אם אין לכם ניסיון ספציפי)!

במסגרת התפקיד, תעבדו עם לקוחות עסקיים דוברי עברית (רק בישראל), תוך ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה והובלת הלקוח לסגירה מוצלחת בתחום של פתרונות PAYMENT (וסליקה אונליין של עיסקאות).

שכר: עמידה בשכר מינימלי כולל תוצאות 8,500 ש"ח החל מהחודש הרביעי (המורכב משכר בסיס 8,000 ש"ח ו 500 ש"ח תיגמול חודשי).


הזדמנויות קידום לתחום תפעול לקוחות או/ו פיתוח עסקי ומכירות - כמוכן אפשרות להתקדם בהמשך לתפקיד ניהול שותפים עסקיים.
(שכר בסיס כולל הגנה, מורכב משכר בסיס ועליו שכר הגנה לפרק זמן להבטיח לך מינימום מובטח)

מה אנו מציעים?
סביבה תומכת ואיכותית עם אווירה משפחתית.
צוות אורגני (מכירות עסקיות) של 5 אנשים בני גילאים של 23-50.
חברת האם שלנו הנה קבוצה של כ- 100 עובדים דינמיים ומנוסים במשרדים במיקום נוח בנתניה, 3 דקות הליכה מהרכבת.
הכשרה מלאה בתחום ניהול לקוחות עסקיים ומכירות
תוכנית פיתוח אישית

אנחנו חלק מהחברה המובילה בישראל בתחום פתרונות הסליקה והתשלומים לעסקים, עם מוצרים הכוללים מכשירי סליקה חכמים, אפליקציות לניהול עסקי ופלטפורמות לתשלומים אונליין (3D Secure).
המטרה שלנו היא לעזור לעסקים מכל הסוגים לנהל את הפעילות הפיננסית שלהם בצורה חכמה, מהירה ובטוחה.
דרישות:
ניסיון במכירות ללקוחות עסקיים יתרון, אך לא חובה!!
רצון להתפתח בעולם העסקי-מסחרי-מכירתי.
יכולת לעבוד בצוות (בקבוצה) - אך גם להיות הישגי ועצמאי במקביל..!
נכונות ללמוד ולהתפתח בעולם המכירות והשירות העסקי
כישורי תקשורת ומכירה מעולים
אנרגיה חיובית ורצון להתקדם בקריירה

נשמע לך מעניין?
הכול זה עניין מקצוענות + רק רצון ללמוד ולהתפתח! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8445453
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בא.ז יעוץ, תפעול ושרותי
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
דרוש/ה רכז/ת Back Office תחום מוסדי

לחברה מובילה לציוד רפואי בפתח תקווה!
מחפש/ת תפקיד משמעותי בסביבה איכותית ובעלת השפעה אמיתית?
זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח בעולם הציוד הרפואי עם תנאים מצוינים והתחלה מיידית!

מה עושים בתפקיד?

אחריות על הקשר מול בתי חולים ומוסדות רפואיים
עבודה מול סוכני שטח ומתן תמיכה מקצועית
תפעול הזמנות ציוד רפואי לחדרי ניתוח ופרוצדורות
שירות שוטף ללקוחות ולוגיסטיקה
עבודה מול מערכות ארגוניות ומעקב אחר תהליכים

תפקיד מגוון, דינמי ובעל השפעה ישירה על העשייה הרפואית בשטח.
דרישות:
למה אצלנו?

תנאים מעולים!
סביבת עבודה מקצועית, איכותית ומשפחתית
תחילת עבודה מיידית
תפקיד משמעותי עם אחריות וצמיחה מקצועית

דרישות התפקיד:

ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה
שליטה מלאה ב-Office
ניסיון במערכת Priority/ SAP חובה
תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית מצוינת
יכולת עבודה תחת לחץ ומול ממשקים רבים
רצון לעבודה לטווח ארוך + נכונות לשעות נוספות במידת הצ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8452301
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בלין ביכלר
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לבית השקעות מוביל בת"א דרוש/ה רפרנט/ית שירות לקוחות לתחום קופ"ג 
העבודה במחלקת השירות בחברה, שירות מקצועי 

במסגרת התפקיד:
מתן מענה מקצועי בנוגע לקופות הגמל, מסלולים, דמי ניהול, גמל להשקעה וכדומה, התפקיד כולל בנוסף עבודה תפעולית משרדית שוטפת.

תנאים:
ימים- א'-ה' 8:30-17:00 + שעות נוספות במידת הצורך!
שכר גבוה תלוי ניסיון.
אפשרויות קידום.
תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
זיקה לתחום הפיננסי - חובה.
תואר ראשון רלוונטי/קורס שוק ההון - יתרון. 
ניסיון מבנק/חברת ביטוח תפעולי/שירותי. 
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8408945
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהראל ביטוח ופיננסים
סוג משרה: מספר סוגים
מתעניין/ת בעולם הפיננסי?
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מגייסת רפרנט/ית בק אופיס ללא ניסיון
אצלנו תוכל לרכוש ידע רב בעולם הביטוח
אנחנו מאמינים בהזדמנויות צמיחה מקצועית תוך מסלול התפתחות מקצועי וניהולי!
 
קצת על התפקיד:
עבודה משרדית הכוללת הזנת נתונים וטפסים
עבודה מול ממשקים שונים
דרישות:
מה תביא/י איתך?
ניסיון בעבודה משרדית יתרון
היכרות עם תוכנות אופיס - יתרון
היכרות עם עולמות הביטוח והפיננסים - יתרון משמעותי

משרה מלאה, ימים א'-ד' 8.5 שעות, יום ה' 6 שעות (חמישי קצר)
רמת גן, מתחם הבורסה, צמוד לרכבת סבידור מרכז ולרכבת הקלה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8160632
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלטשולר שחם
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
קליטת וליווי לקוח עסקי מרגע הצטרפותו לחברה
מענה טלפוני- מתן שירות טלפוני למעסיקים/ללקוח עסקי
מתן שירות ופתרונות ללקוחות קיימים ולממשקים פנימיים בחברה
ליווי פעולות שיווקיות
הדרכה מקצועית ללקוחות עסקיים בנושאי רגולציה ותקנות בשוק
משרה מלאה, ימים א'-ה', נכונות לשעות נוספות בעת הצורך
אופציה לסטאז' בשיווק פנסיוני למתאימים ואפשרויות קידום מגוונות בתוך החברה
דרישות:
השכלה אקדמית בתחום כלכלה/מנע"ס/בנקאות/שוק ההון - יתרון
ניסיון קודם במתן שירות - יתרון
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי
שליטה טובה ביישומי מחשב, בדגש על אקסל - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378265
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק לאומי
סוג משרה: משרה מלאה
עם תואר פיננסי בכיס ואוריינטציה לעולם העסקי, בוא/י להמשיך להתמקצע בעולם האשראי, להוביל מהלכים ולסגור עסקאות עם לקוחות עסקיים חשובים.
בנק לאומי מחפש אותך לתפקיד בנקאי/ת במגזר העסקי בחטיבה הבנקאית.
 
קצת על התפקיד:
מערך עסקים מספק מגוון שירותים בנקאיים ופיננסיים ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים.
במסגרת התפקיד ממשק רציף עם הלקוחות העסקיים שירות, ייזום עסקי, מכירת מוצרים פיננסים,
טיפול בנכסים ובהתחייבויות של הלקוחות, קבלת בקשות אשראי ניתוחן והפקת המלצות.
התמקצעות בתחום האשראי המסחרי.
 
משרה מלאה ימים א-ה בין השעות 8:00-16:00 בסניפים ללא פיצול
דרישות:
תואר ראשון פיננסי- חובה.
ניסיון קודם בבנקאות/פיננסים-יתרון משמעותי!
ניסיון קודם בשירות ומכירה-יתרון משמעותי.
תודעת שירות גבוהה ומכוונות לעבודה עם לקוחות.
מכוונות לייזום עסקי והתמקצעות בתחום הבנקאות והאשראי.
נא לציין מספר ת.ז על גבי קורות החיים.


במסירת מידע אישי לבנק, הנך מסכים/ה לעיבוד המידע במאגרי הבנק בהתאם למדיניות הפרטיות למועמדים לעבודה  https://www.leumi.co.il/he/privacy_policy_career
 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8386956
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו