דף הבית » כל החברות »  דרושים אוניברסיטת בר אילן
אוניברסיטת בר אילן

דרושים אוניברסיטת בר אילן

תחום עיסוק
חינוך / לימודים / טיפול
כמות עובדים
מעל 100
שנת הקמה
1955
מיקום
מספר מקומות

משרות אוניברסיטת בר אילן (11)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום המשרה: מכון לננו-טכנולוגיה, אוניברסיטת בר-אילן

תיאור התפקיד:
פיתוח תהליכים וייצור של התקנים מיקרונים ותת-מיקרונים.
עבודה בחדרים נקיים ובתשתית התומכת חדרים נקיים.
אנליזה להתקנים תת-מיקרונים, פתרון בעיות ויעוץ ללקוחות.
ניתוח ועיבוד תוצאות וסיוע בכתיבת דוחות מחקרים.
ניהול תהליכי עבודה, מעקב, בקרה וניהול זמנים בסביבה מקצועית ומרובת משתמשים.
עבודת צוות, ליווי והדרכה של סטודנטים ואנשי צוות במרכז.
דרישות:
תואר שני או שלישי בפיזיקה / הנדסה / כימיה/ הנדסת חומרים.
ניסיון מוכח בפיתוח תהליכים מיקרונים ותת-מיקרונים- יתרון.
ניסיון בעבודה בחדר נקי ובתפעול ציוד- יתרון.
שליטה מלאה בתהליכי Photo/Laser Lithography, PVD, RIE, ותהליכים רטובים- יתרון.
ניסיון בהדרכה.
אוריינטציה גבוהה למתן שירות, ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
נכונות לעבודה מאומצת גם מעבר לשעות העבודה הפורמאליות.
ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין.
התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

תחילת התפקיד: מיידי.
העבודה הינה בהיקף של 100% משרה.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8259019
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
אוניברסיטת בר אילן מזמינה אותך להגיש מועמדות למשרת: ראש תחום מערכות CRM.
התפקיד כולל הובלת תחום מערכות ה- CRM (קיימות וחדשות) בארגון, תוך שיתוף פעולה עם יחידות האוניברסיטה השונות.
המשרה מיועדת למי שמחפש אתגר משמעותי בהובלת שינוי ארגוני בסביבת עבודה דינמית ומתפתחת תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות.

תיאור התפקיד:
- הובלת תחום מערכות ה- CRM בארגון
- בנייה ויישום אסטרטגיה לניהול קשרי לקוחות
- ניהול כל שלבי פרויקט מאפיון הדרישות ועד העלייה לייצור
- הבנת הצרכים ואפיון הדרישות מול הגורמים השונים בארגון
- ניתוח דרישות, כתיבת מסמכי אפיון וליווי תהליכי פיתוח והטמעה
- יישום ופיתוח שינויים נדרשים במערכת
- הובלת תהליכי אינטגרציה ממערכות CRM שונות
- בדיקת תוצרי הפיתוח והטמעתם בארגון
- קשר שוטף עם משתמשי המפתח לצורך תמיכה והתאמת התהליכים לצרכים המשתנים
- יצירת דוחות בהתאם לצורך
- עבודה מול ספקים פנימיים וחיצוניים
- אחריות על ממשקים מול מערכות פנימיות וחיצוניות
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- תואר ראשון או הנדסאי בתחום רלוונטי
- ניסיון של שנתיים בניהול פרויקטים
- ניסיון של שנתיים כמנתח מערכות
- ידע וניסיון של שנה לפחות ביישום מערכות CRM
- ניסיון בניהול צוות עובדים
- ידע וניסיון במערכות Salesforce, Zoho - יתרון
- ידע וניסיון בעבודה במוסד אקדמי - יתרון
- ידע בסיסי בניהול מסדי נתונים וכתיבת SQL
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- ראייה מערכתית וחשיבה חדשנית
- יכולת למידה עצמאית גבוהה, גישה טכנולוגית ושאיפה ללמוד טכנולוגיות חדשות
- תקשורת בין-אישית גבוהה
- ידע וניסיון בשימוש בבינה מלאכותית (AI)- יתרון
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

עד ה 30/07/2025
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8260773
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום המשרה: מכון לננו-טכנולוגיה, אוניברסיטת בר-אילן

תיאור התפקיד:
מכון מחקר אוניברסיטאי מגייס מנהל/ת משרד. התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול אדמיניסטרציה, רכש, התנהלות מול ספקים, מעקב אחר כרטסות הנהלת חשבונות. ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים.
דרישות:
- יכולת לתקשר בצורה ברורה ותמציתית עם עובדים, לקוחות ומנהלים.
- ראש גדול, לימוד וקליטה מהירה, תקשורתיות ויכולת ביטוי גבוהה, תקתקנות וסדר, יכולת להניע תהליכים, לחשוב מחוץ לקופסה ולקחת אחריות.
- שליטה באופיס ובאקסל בפרט - חובה

תחילת התפקיד: מיידי.
העבודה הינה בהיקף של 100% משרה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8259028
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
- טיפול בהיבט האדמיניסטרטיבי של המגמה ליעוץ ארגוני ובכלל זה טיפול במערכת שעות של המגמה והזנת בקשות לשינויים בתכנית הלימודים במערכת האילנט/ לוטוס נוטס.
- מתן ייעוץ, הכוונה והדרכה למתעניינים בלימודים לתלמידי התואר השני במגמה.
- ריכוז תהליך המיון של המועמדים ללימודים במגמה.
- מתן ייעוץ ומענה מקצועי לסטודנטים בתקופת הרישום.
- ביצוע מעקב אחר לימודי הסטודנטים במגמה לייעוץ ארגוני וטיפול בפניותיהם מול מדורי האוניברסיטה השונים והגורמים במחלקה, כולל טיפול בתיק הדיגיטלי.
- עדכון שוטף ופיתוח של אתר האינטרנט של המחלקה באנגלית ובעברית
- פייסבוק- תפעול עמוד הפייסבוק והאינסטגרם המחלקתי עדכון הודעות ואירועים של המחלקה.
- הובלת מאמצי השיווק של המחלקה במדיה הדיגיטאלית ובכלל.
- טיפול בכל נושא הקליטה וקידום של המרצים במחלקה.
- טיפול בפניות שוטפות של סגל המרצים.
- הזנת מינויים במערכות האוניברסיטה.
- ניהול, מעקב ובקרה על תקציב.
- טיפול בכל ההיערכות לקראת ימים פתוחים, כנסים וטקסים מטעם המחלקה.
- קשרי עבודה עם יחידות מנהל הפקולטה, יחידות מנהל המטפלות בסטודנטים, מערך משאבי אנוש, מחלקת שכר וכו'.
- עבודה משרדית שוטפת הכוללת: הדפסות, טיפול בדואר המחלקה, ביצוע הזמנות רכש במערכת הבר-נט.
- ריכוז ההיבטים הלוגיסטיים הנגעים לכנסים ואירועים.
- הכנת תוכנית לימודים ומערכת שעות, והזנת בקשות לשינויים בתוכנית הלימודים במערכת האילנט.
- טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בכל הנוגע לפניות סטודנטים וסגל המרצים.
- טיפול בהמלצות למינוי של חברי הסגל האקדמי והזנת מינויים במערכת העננט.
- עדכון ועריכה באתר האינטרנט של המגמה וניהול דף פייסבוק ואינסטגרם.
- ארגון אירועים וכנסים מחלקתיים.
- עבודת צוות עם הסגל המנהלי של המחלקה ותרומה לביצוע המטלות האדמיניסטרטיביות השוטפות
- טיפול כולל בהיבט האדמיניסטרטיבי.
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- בעלת תואר ראשון, תואר שני- יתרון משמעותי
- ידע וניסיון בעבודה דומה במחלקה אקדמית באוניברסיטה- יתרון
- בעלת ניסיון בבניית תכנית לימודים -יתרון
- הכרת היחידות המנהליות והאקדמיות באוניברסיטה -יתרון
- בעלת ניסיון בעבודה בנושא ניהול ובקרה בנושא תקציבים ותקנים -יתרון
- ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
- ידע וניסיון בעבודה במערכות מידע ממוחשבות: Office, אינטרנט ודוא"ל
- הכרות עם מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה אילנט, אינבר, לוטוס נוטס, עננט, אירועית, ברנט, תיק דיגיטלי -יתרון
- בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה
- בעלת יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
- בעלת יכולת השתלבות בעבודת צוות
- בעלת יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
- נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות ובהתאם לצורכי העבודה.
- ידע וניסיון בשימוש בבינה מלאכותית (AI)- יתרון
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
הערה 50% בחוזה מיוחד
***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

עד ליום 3.8.25
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8265605
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
- מתן שירות ומענה פרונטלי, טלפוני ובדואר אלקטרוני לסטודנטים ולמועמדים.
- עבודה שוטפת מול מדורי האוני' השונים.
- סיוע בבניית מערכת השעות של המחלקה בכל המסלולים.
- טיפול בכל היבטי תהליך קליטת סטודנטים לכל התארים במחלקה.
- בניית תוכניות חדשות כולל הכנת התוכנית והמסלולים, שיווק תוכניות המחלקה ופנייה יזומה לקהלי יעד חדשים.
- טיפול בלידים ב-CRM/ מתעניינים וגיוס תלמידים לתוכניות המחלקה ומעקב לאורך קליטת המועמדים.
- שיווק המחלקה ועדכון הנכסים הדיגיטליים של המחלקה (פייסבוק, אתר המחלקה, אינסטגרם ועוד)
- פיתוח קשרי אקדמיה ותעסוקה ופיתוח קשרים עם בוגרי המחלקה והסטודנטים
- מתן יעוץ לסטודנטים מכל התארים בנושאים שונים כגון: רישום לקורסים, ציונים, מועדי בחינות מיוחדים, מידע על תנאי הקבלה למסלולים השונים וטיפול בציונים, בבחינות ובמלגות של הסטודנטים ובסיוע מול ועדות האוניברסיטה.
- עבודה עם מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה כגון: אילנט, לוטוס נוטס, תיק דיגיטלי, ERP, בר-נט כולל הזנת מינויים של חברי הסגל במערכת ה -ERP והזנת מידע במערכת האילנט.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לראש המחלקה ולחברי הסגל האקדמי והמנהלי.
- מעקב אחרי הסטודנטים העובדים במחלקה, נתינת משימות ומעקב אחר ביצוען.
- סיוע בארגון כנסים אקדמיים, ימי עיון וסמינרים פקולטטיביים.
- סיוע בימים הפתוחים, טקסי חלוקת תארים ואירועים מעבר לשעות העבודה.
- ריכוז וביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים.
דרישות:
- בעלת תואר ראשון.
- בעלת יכולת ארגונית מוכחת, תקשורת בין-אישית מצוינת ועבודה בצוות.
- בעלת תודעת שירות גבוהה, יוזמה ומוטיבציה ברמה גבוהה, לקיחת אחריות והגדלת ראש.
- ניסיון בעבודה במחלקה אקדמית מול קהל של סטודנטים ומרצים
- ניסיון מוכח בשיווק ופרסום באמצעי המדיה השונים, כולל רשתות חברתיות והתמצאות במרחב הדיגיטלי
- ידע וניסיון בעבודה עם יישומי Office (excel, ppt ובאינטרנט ויישומי AI
- ניסיון בעבודה עם מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה - יתרון.
- ידיעת השפה העברית על בוריה כולל הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
- ידיעת השפה האנגלית ברמת טובה מאוד - כתיבה, קריאה ובעיקר דיבור
- ידע וניסיון בשימוש בבינה מלאכותית (AI)- יתרון
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.



עד ליום 05/08/2025
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8269239
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
- טיפול ותיקון תקלות במערכות מיזוג אויר, יטא"ות (יחידות טיפול אויר), מפוחי נחשון וצ'ילרים
- טיפול ותיקון תקלות במפוחי אויר
- טיפול וביקורת כל יחידות מיזוג אויר מהצ'ילרים עד ליחידות קצה (קרי, חדרים / אולמות)
- עבודת צוות עם קבלני חוץ, וסיוע להם
- תיקון וטיפול בדוודי הסקה
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- בעל/ת תעודת הנדסאי מיזוג אויר (הרשום בפנקס ההנדסאים)
- בעל/ת רישיון חשמל מוסמך
- בעל/ת לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום
- בעל/ת ידע וניסיון בעבודה עם צ'ילרים, משאבות ויחידות קצה של מערכות מיזוג אויר
- בעל/ת רקע והבנה טכנית ויכולת פתרון בעיות טכניות (הכרת מושגים טכניים במגוון סוגי מערכות/ ציוד ויכולת למידה)
- ידע וניסיון בתפעול והכרה של מערכות ממוחשבות
- יכולת סדר וארגון בעבודה, יוזמה, אחריות, דייקנות, ומסירות לתפקיד
- שליטה במושגים טכניים בשפה האנגלית
- יכולת עבודה עצמאית מחד ויכולת השתלבות בעבודת צוות מאידך
- יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
- בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה
- יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
- ידע וניסיון בשימוש בבינה מלאכותית (AI) - יתרון
- נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
*האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

עד ליום 05.08.25
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8269085
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: צפת
סוג משרה: משרה מלאה
- עדכוני רשתות חברתיות.
- הכנת ניוזלטר חודשי של הפקולטה.
- עדכוני אתר - בעברית ובאנגלית. עדכונים שוטפים פרסומים, בתקשורת, ואירועים, פרטי סגל מנהלי ואקדמי חוקרים וקליני.
- ועדת איתור לסגל אקדמי בהנחיית יו"ר ועדת האיתור.
- פילנתרופיה- הכנת הצעות ודוחות באנגלית.
- תרגומי מסמכים ומצגות לאנגלית.
- מאגר תמונות מעקב וסדר, שליפה על פי ביקוש.
- ייצוג הפקולטה באירועי אוניברסיטה. הכנת חומרי חומרי שיווק ופרסום לימים פתוחים.
- קשר עם ספקים, כולל הצעות מחיר (תרגום, גרפיקה וכו').
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- תואר ראשון, תואר שני -יתרון.
- בעלת אינטליגנציה גבוהה, אחריות, מקצועיות, רצינות, גמישות, דיסקרטיות ואמינות.
- יכולת לימוד עצמי והתעדכנות.
- יכולת עבודה עצמאית גם מול בעלי תפקידים בכירים
- ידע ושליטה ביישומי Office ברמת גבוהה
- ידע ונגישות בכל הקשור לאתרי האינטרנט ורשתות חברתיות
- ידיעת השפה העברית ברמת שפת אם
- ידיעת השפה האנגלית ברמת גבוהה מאוד/שפת אם, כולל יכולת ניסוח בכתב.
- יכולת השתלבות בעבודת צוות.
- דייקנות ותשומת לב לפרטים קטנים
- תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
הערה המשרה בצפת
***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

עד ליום 11.8.25
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8277988
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: צפת
סוג משרה: משרה מלאה
מתן מענה אדמיניסטרטיבי לדקנית הפקולטה בנושאים שונים
הובלת וקידום מרכזי המחקר המשותפים עם בתי החולים
קשר בין הדקנית לכל גורמי החוץ איתם עובדת הפקולטה לרפואה - אוניברסיטת בר-אילן, מוסדות אקדמיים בארץ ובחו"ל
איתור אפשרויות מימון למחקר והכוונתם לחוקרים הרלוונטיים
מעקב וטיפול במשימות ופרויקטים ייחודיים לקידום המחקר בפקולטה
ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- תואר שלישי במדע
- בעלת אינטליגנציה גבוהה, אחריות, מקצועיות, רצינות, גמישות, דיסקרטיות ואמינות.
- נכונות לעבודה מעבר לשעות הפעילות המקובלות.
- יכולת עבודה עצמאית וגם מול בעלי תפקידים בכירים.
- ידע ביישומי Office ברמה גבוהה, כולל: וורד, אקסל, פאוור-פוינט, ואאוטלוק
- ידיעת ה שפות - עברית ברמת שפת אם, ואנגלית ברמה גבוהה, כולל הבנה טקסטים בתחומי מחקר ביו-רפואי ובמדעי הבריאות.
- יכולת ניסוח ותרגום דו-כיוונית באנגלית ועברית
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
ידע וניסיון בשימוש בבינה מלאכותית (AI)- יתרון
הערה - המשרה בצפת

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.


עד ליום 11.8.25
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8277305
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
- תמיכה בהוראה מקוונת וציוד מולטימדיה
- ניהול,התקנה, אחזקה ושירות של מחשבים, שרתים וציוד היקפי
- מתן שירות, תמיכה, טיפול במתן הרשאות של העובדים.
- קבלת קריאות שירות, טיפול בתקלות וסגירתן, בכפוף להנחיות מנהל התמיכה והשירות.
- קשר ותיאום עם גורמי חוץ: ספקים וטכנאים.
- קשר ותיאום עם הגורמים המקצועיים בקמפוס: המרכז לתקשוב ומידע, גורמים אחרים.
- מתן ייעוץ ומענה מקצועי לסגל האקדמי/מנהלי בתוכנות אוניברסיטאות ובמערגיבוי/שיתוף ושמירה בענן.
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- בעל/ת השכלה אקדמית ו/או טכנית בתחום החומרה והתוכנה - יתרון.
- בעל/ת ידע במערכות:windows, macOS, office. Linux -יתרון
- יכולת למידה עצמית
- ניסיון בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה, טאבלטים, מחשבים, מדפסות, סורקים ותשתיות תקשורת.
- יכולת הבנה של ספרות טכנית באנגלית.
- ידע ברשתות: הגדרות משתמשים, הרשאות לסוגיהן ברשת, הגדרות מדפסות רשת וכו'.
- ידע בסיסי בתקשורת: נתבים, switches, כתובות IP וכו'.
- ידע וניסיון בשימוש בבינה מלאכותית (AI)- יתרון
- אחריות ומוטיבציה גבוהה
- בעל/ת יכולת תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
- בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
- הצבת סדרי עדיפויות וניהול זמן באופן עצמאי.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ ונכונות לעבוד מעבר לשעות המקובלות בהתאם לצרכי העבודה.
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.


עד ליום 11.8.25
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8277316
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באוניברסיטת בר אילן
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
- מתן ייעוץ, תמיכה והכוונה למתעניינים בלימודים לתואר ראשון, שני ושלישי במחלקה למוזיקה במגוון ערוצים (פרונטלי, טלפוני ודיגיטלי).
- מתן שירות לפניות הסטודנטים, לראש המחלקה, סגן המנהלי וחברי הסגל האקדמי במחלקה.
- מתן מענה מקצועי לשאלות סטודנטים בנושאים אקדמיים (כגון: מסלולי לימוד, דרישות התואר, מועדי הגשה, שינויים במערכת הלימודים ועוד).
- ריכוז תהליכי מיון למועמדים, רישום סטודנטים לקורסים, רישום למבחנים, שיבוץ חדרים.
- ביצוע מעקב אחר לימודי הסטודנטים וטיפול בפניותיהם מול מדורי האוניברסיטה השונים והגורמים במחלקה, כולל טיפול בתיק הדיגיטלי.
- סיוע בהכנת תכנית לימודים, מערכת שעות והזנת בקשות לשינויים.
- סיוע בהזנת תוכניות הלימודים במערכת הממוחשבת תוך שיבוץ המרצים (אילנט).
- טיפול ועדכון הסילבוסים המחלקתיים.
- סיוע בעדכון תוכן ומידע באתר המחלקה.
- עזרה בארגון וריכוז פעילות שיווק מחלקתית - כולל ימים פתוחים, כנסים, סמינרים, קונצרטים ואירועים נוספים.
- קשרי עבודה עם יחידות מנהל הסטודנטים, הפקולטה ומחלקות שונות באוניברסיטה.
- עבודה משרדית שוטפת.
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני -יתרון
- שליטה מלאה ביישומי Office (כולל Outlook, Word, Excel וPowerPoint).
- ניסיון בעבודה במחלקות אקדמיות או במתן שירות לסטודנטים ולסגל- יתרון.
- היכרות עם מערכות מידע אקדמיות (כגון אילנט, עננט, תיק דיגיטלי)- יתרון
- שליטה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת ניסוח וביטוי בעל פה ובכתב.
- ידיעת שפות נוספות- יתרון.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי, לרבות יוזמה, פתרון בעיות וניהול זמן.
- יכולת עמידה בעומס ובסביבת עבודה מרובת משימות.
- נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצרכי המחלקה.
- זמינות לעבודה מהבית לפי הנחיות והחלטות הממונים.
- התאמה לאופייה הייחודי של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
- ידע וניסיון בשימוש בבינה מלאכותית (AI)- יתרון
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ומטרותיה

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.



עד ליום 05/08/2025
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8271615
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 2

עוד עלינו