דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אוניברסיטת בר אילן
אוניברסיטת בר אילן

    דרושים אוניברסיטת בר אילן

    המשרות שלנו (10)
    תחום עיסוק
    חינוך / לימודים / טיפול
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1955

    עוד עלינו

    משרות אוניברסיטת בר אילן

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה חלקית
    טיפול בסטודנטים
    - אילנט - רישום סטודנטים, הזנת מערכת שעות, עדכון, שליחת הודעות ומסרונים לסטודנטים
    - תאום פגישות ראש היחידה
    - עריכת בירורים עם סטודנטים ומרצים ופתרון בעיות
    - עבודה משרדית שוטפת הכוללת: קבלת קהל -פרונטלית, טלפונית ומקוונת (זום), מענה בערוצים שונים לסטודנטים, מרצים, גורמים שונים באוניברסיטה.
    - עדכון אתר היחידה העלאת קבצים, סילבוסים ועדכונים שוטפים
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - בעלת תואר ראשון, תואר שני -יתרון
    - בעלת יכולת לעבודה יעילה בצוות
    - יכולת סדר ודיוק
    - בעלת יוזמה ויכולת עבודה עצמאית
    - יכולת תקשורת בינאישית ותודעת שרות ברמה גבוהה
    - יכולת התמודדות עם עומס עבודה גדול
    - בעלת סבלנות רבה
    - היכרות עם המחלקות השונות באוניברסיטה -יתרון
    - שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, לרבות יכולת ניסוח
    - ידיעת השפה האנגלית קריאה, כתיבה ודיבור ברמה טובה
    - ידע וניסיון ביישומי Office
    - ידע וניסיון במערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה: אילנט, ברנט, נוטס, אאוטלוק - יתרון
    - נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - מסוגלות לעבודה ב open space
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    הערה - חוזה מיוחד לשנה
    עד ליום 20.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8004727
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה חלקית
    - מענה שוטף לסטודנטים ולמועמדים בטלפון ובמייל.
    - טיפול בפרויקטים ייעודיים כגון: רישום לקורסים, ריכוז מועדים מיוחדים לאנשי מילואים.
    - עבודה מול מחלקות ומדורי האוניברסיטה.
    - עבודה משרדית שוטפת ומטלות נוספות בהתאם לצרכי המדור ולדרישות הממונים.
    דרישות:
    - ידע וניסיון ביישומי office, בדגש על תוכנת.Excel
    - שליטה במערכות האוניברסיטה כגון: CRM,אילנט, תיק דיגיטאלי, בר-נט ועוד- יתרון.
    - בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
    - בעלת יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
    - יכולת התמודדות במצבי לחץ.
    - בעלת יוזמה אישית ו"ראש גדול", תפיסה מהירה, ומוטיבציה גבוהה.
    - בעלת נכונות לעבודה מעבר לשעות הרגילות ובשעות אחר הצהריים בהתאם לצרכי העבודה.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

    משך העבודה- לחצי שנה.
    עד 27.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8016078
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיקון וטיפול במערכות בקרת מבנים, מתקנים ומערכות אלקטרומכניות
    תיקון וטיפול בלוחות הפיקוד במערכות אלקטרומכניות
    תיקון וטיפול בכלל מערכות החשמל ולוחות החשמל באוניברסיטה
    פיקוח ותיאום של מערכות דיזל- גנרטורים
    ניהול ופיקוח אחר הקבלנים נותני השירות למערכות השונות לתפקוד אופטימלי והתנהלות תקינה
    ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    הנדסאי/ת חשמל מוסמך/ת רשום בפנקס ההנדסאים
    בעל/ת רישיון חשמלאי/ת ראשי - יתרון
    בעל/ת ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה/תחומים דומים
    בעל/ת ידע וניסיון בבקרת מבנים ובבקרת מערכות
    בעל/ת יכולת מוכחת בעבודה עצמאית תוך יכולת התמודדות עם תקלות
    ידע וניסיון בתפעול והכרה של מערכות ממוחשבות
    בעל/ת יכולת קריאה והבנה של תוכניות חשמל
    בעל/ת שליטה בשפה אנגלית טכנית ברמה טובה
    בעל/ת יכולת לעבוד בשיתוף פעולה בצוותים מקצועיים
    תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ותודעת שירות ברמה גבוהה
    שליטה ביישומי Office, אוריינטציה לתכנות נוספות יתרון
    נכונות לעבודה בתנאי לחץ ומעבר לשעות הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה
    מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
    הערה המשרה בחוזה מיוחד
    עד ליום 28.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8017704
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    אוניברסיטת בר אילן
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    - טיפול בבקשות לאישור סיום תואר, בדיקת מילוי החובות האקדמיות של הסטודנטים.
    - מתן סיוע ומענה לסטודנטים, לבוגרים, יחידות אקדמיות וגורמי חוץ.
    - ליווי וקידום פרויקטים מחשוביים.
    - סיוע בארגון וריכוז תעודות הבוגרים לטקס הענקת התארים ובאירועים שונים.
    - קשר שוטף עם מגוון גורמי מינהל ויחידות אקדמיות באוניברסיטה וממשקים נוספים.
    - עבודה משרדית שוטפת בהתאם לצרכים.
    - טיפול ברכש ובהזמנות במערכת הבר-נט.
    - סיוע אדמיניסטרטיבי בפרויקטים שונים.
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - בעלת תואר אקדמי.
    - ניסיון בעבודה משרדית.
    - ניסיון בעבודה עם מח' אקדמיות וסטודנטים- יתרון.
    - היכרות והבנת מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה כגון: אילנט, תיק דיגיטלי -יתרון.
    - בעלת יכולת ריכוז, ארגון ודיוק בפרטים ברמה גבוהה מאוד.
    - אוריינטציה מחשובית ברמה גבוהה.
    - בעלת ידע נרחב במערכות הפעלה של אופיס.
    - ידיעת השפה העברית על בוריה והשפה האנגלית ברמה טובה כולל יכולת הבעה בכתב ובעל פה.
    - יכולת השתלבות בעבודת צוות.
    - יכולת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
    - יכולת עבודה בתנאי עומס.
    - נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה.
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.


    עד ליום 29.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8019210
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ניהול פרויקטים מיוחדים בפקולטה בתחום פיתוח הפקולטה בתואר ראשון ותארים מתקדמים.
    - ניהול אדמיניסטרטיבי כולל של כלל האירועים בפקולטה, גיוס סטודנטים ושיווק הפקולטה.
    - שת"פ עם כוח האדם המנהלי הרלוונטי למימוש הפרויקטים.
    - ניהול ומעקב של תקציבי אירועים ופרויקטים בפקולטה.
    - ביצוע ומעקב ורכש בפרויקטים המיוחדים.
    - סיוע בכל צורך אדמיניסטרטיבי הנדרש לאירועים: העסקת כ"א, תהליכי התקשרות לספקים ועוד.
    - ניהול ואחריות על תקציב ותהליכי הגיוס והשיווק בפקולטה.
    - אחריות כוללת על הנכסים הדיגיטליים של הפקולטה.
    - פיתוח קשרי אקדמיה ותעשייה/קהילה/מוסדות חינוך.
    - ניהול הקשרים המקצועיים עם אגף השיווק.
    - קיום ממשק מול מנהל הסטודנטים וסיוע בכל הנוגע למערכות האוניברסיטה
    - עבודה שוטפת מול מדורי האוניברסיטה הרלוונטיים לאירועים ולפרויקטים.
    - אחריות וקידום פעילות בקהילה של הפקולטה.
    - ארגון השתלמויות, כנסים וימי עיון.
    - אחריות על הפרסום והשיווק של תוכניות הלימוד השונות.
    - הכוונת מועמדים ותלמידי תואר ראשון.
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - תואר ראשון בתחום רלוונטי, תואר שני מהווה עדיפות
    - ניסיון מוכח בתחום ניהול פרויקטים וניהול אירועים.
    - הכרת מערכת אקדמית ומנהלית במוסד אקדמי - יתרון.
    - מיומנות בעבודה עם מערכות ממוחשבות ברמה גבוהה.
    - יצירתיות ומקוריות -יתרון
    - יכולת בניית מצגות ברמה גבוהה כולל פרזנטציה אם נדרש.
    - יכולת הבעה בעברית ובאנגלית בכתב ובע"פ ברמה טובה.
    - יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה וחיובית עם אנשי סגל וסטודנטים.
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

    עד ליום 29.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8019219
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה חלקית
    קידום מרחב אקדמי פלורליסטי ומשתף.
    ריכוז של קורס הכנה, מפגשי תרגול, תכנית חונכות, חומרי רקע.
    סיוע לסטודנטים בהכנת תכנית הלימודים ושיבוץ מערכת השעות.
    ריכוז פעילות חברתית של הסטודנטים הערבים הלומדים בפקולטה
    אחריות על תקציב התוכנית.
    שיווק הפקולטה למשפטים לקהל הערבי לשם הגדלת שיעור הנרשמים, ובכלל זה עריכת מפגשים אישיים בבתי הספר; ארגון יום פתוח ייעודי בבר-אילן.
    אחריות לנראות בנכסים הדיגיטליים ובכל לזה תכני האתר, תכנים שיווקיים ולחוברות המידע.
    ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    בעלת תואר אקדמי, יתרון לבעלת תואר במשפטים
    שליטה בשפה הערבית, בעל/ת פה ובכתב, ברמה של שפת אם.
    בעלת ניסיון בעבודה במוסד אקדמי -יתרון
    היכרות עם עולם המשפט - יתרון
    ניסיון בהיכרות עם אתגרי הקליטה והלימוד של תלמידים מהחברה באקדמיה.
    ניסיון בעבודה עם תקציבים.
    ניסיון בעבודה עם ממשקים מרובים ובכירים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
    בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה, דיסקרטיות, יסודיות ואחריות, ראש גדול וראייה רוחבית.
    כושר ביטוי בכתב ובעל פה, יכולת ניסוח מכתבים ומסמכי תדמית ופרסום.
    בעלת תודעת שירות גבוהה והשתלבות בעבודת צוות.
    בעלת יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
    בעלת יכולת עבודה בתנאי עומס ונכונות לעבודה מעבר לשעות הרגילות.
    מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    הערה המשרה בחוזה מיוחד
    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
    עד ליום 28.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8017335
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ריכוז אדמיניסטרטיבי של לשכת סגן הנשיא, הכולל: ניהול יומן, מענה טלפוני, משלוח דואר ועבודה מול ספקים ומערכת CRM
    - ביצוע וטיפול בהזמנות רכש במערכת הבר-נט, וכן מעקב אחר דו"חות תקציביים
    - סיוע לסגן הנשיא בהיערכות לאירועים מגביתיים ולביקורי תורמים בקמפוס
    - הכנת חומרים לפגישות בהשתתפות סגן הנשיא
    - מעקב אחר ביצוע סיכומי פגישות סגן הנשיא
    - טיפול בנסיעות מגביתיות של סגן הנשיא לחו"ל, ובכלל זה הזמנת הנסיעה, הכנת חומרים לנסיעה, כתיבת דו"חות לאחר הנסיעה, ביצוע FOLLOW UP של הפגישות שהתקיימו בנסיעה וכיו"ב
    - סיוע למנהלת המחלקה לקשרי חוץ בטיפול בחבר הנאמנים של האוניברסיטה
    - סיוע לסגן הנשיא ולמנהלת המחלקה לקשרי חוץ בקידום וביצוע פרויקטים ומשימות
    - ביצוע מטלות שוטפות בלשכה
    - תיאום עם לשכות מחוץ ובתוך הקמפוס
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - בעלת תואר - ראשון
    - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
    - ניסיון בעבודה עם מערכת הבר-נט - יתרון
    - היכרות וניסיון קודם בפיתוח משאבים וגיוס כספים- יתרון
    - ידע ושליטה ביישומי OFFICE (בדגש על EXCEL)
    - הכרות עם מערכת salesforce ו/או ERP- יתרון
    - בעלת כושר ביטוי בעל פה ובכתב בשפה העברית
    - בעלת כושר ביטוי בעל פה ובכתב בשפה האנגלית ברמה גבוהה
    - תקשורת בין-אישית מעולה ויכולת עבודה בצוות
    - יצירתיות, יוזמה, יכולת עבודה עצמאית, מיקוד ויסודיות
    - יכולת עבודה בתנאי לחץ
    - בעלת כושר ארגון ברמה גבוהה
    - נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

    עד ליום 20.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8006591
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    - פיתוח והטמעת פתרונות RPA (Robotic Process Automation) בארגון.
    - ייזום ואפיון של תהליכים אוטומטיים באוניברסיטה למטרת ייעול העבודה ושיפור השירות, ובדיקת ההיתכנות והכדאיות.
    - אחריות לפעולה הסדירה של התהליכים האוטומטיים באוניברסיטת בר-אילן שיושמו ב-RPA ברמה יום-יומית.
    - תחזוקה שוטפת של התהליכים הקיימים.
    - שיתוף פעולה וקבלת משימות ממנתחי המערכות והאחראים על מערכות המידע (סטודנטים, משאבי אנוש, כספים ולוגיסטיקה).
    - קשר שוטף עם הלקוחות כדי להתאים את התהליכים הקיימים לצרכים משתנים.
    - בחינה והכנסה של כלי תוכנה חדשים בתחום RPA.
    - בחינת היבטים טכנולוגיים מול גורמי התשתיות.
    - היערכות מיוחדת בתקופות עומס שיא, כמו ימים פתוחים, תחילת הרישום ללימודים ותחילת סמסטר.
    - ניהול ותפעול תהליכי אוטומציה במערכות באוניברסיטה: ERP Oracle, מערכת לניהול סטודנטים, מערכות הרישום לאוניברסיטה.
    - אחריות לזיהוי תהליכים ארגוניים המצריכים אוטומציה והצעת פתרונות יעילים.
    - אחריות לפיתוח רובוטים לתהליכים קריטיים בארגון באמצעות UiPath או כלים דומים.
    - אחריות על תחזוקה שוטפת של רובוטים קיימים ושיפור ביצועיהם.
    - אחריות לביצוע אינטגרציות בין מערכות הארגון השונות לטובת ייעול תהליכים.
    - אחריות הכשרת משתמשים ועובדים בשימוש בכלי האוטומציה.
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - תואר ראשון, בתחום פיתוח וניהול מערכות מידע- יתרון
    - ניסיון של 1-2 שנים בפיתוח ותחזוקת תהליכי RPA, במערכות Cryon או UiPath -יתרון משמעותי
    - היכרות עם מערכות ERP Oracle ומערכות ניהול אקדמיות.
    - יכולת עבודה עם שפות תכנות כגו SQL, JavaScript
    - חשיבה אנליטית ויכולת זיהוי תהליכים לשיפור.
    - יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול סטודנטים ומערכות רישום - יתרון.
    - ידע במערכות ניהול תוכן, כמו SharePoint או Power BI - יתרון
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

    עד ליום 22.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8009629
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ניהול ותחזוקה של מערכת ה- CRM הנוכחית שפותחה בבר אילן.
    - הובלת תהליך ההגירה למערכת CRM חדשה Zoho.
    - אפיון דרישות וצרכים למערכות CRM.
    - כתיבת מסמכי אפיון וניהול קשר עם צוות הפיתוח.
    - בדיקת תוצרי הפיתוח והטמעתם אצל המשתמשים.
    - מתן תמיכה והכשרה למשתמשים במערכות הקיימות והחדשות.
    - קשר שוטף עם הלקוחות כדי להתאים את התהליכים הקיימים לצרכים משתנים.
    - פתרון תקלות במערכות ה- CRM.
    - יצירת דוחות וניתוחים בהתאם לצרכים.
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - תואר ראשון או הנדסאי בתחום רלוונטי.
    - ניסיון של שנתיים כמנתח מערכות / מיישם.
    - 1-2 שנות ניסיון בעבודה עם מערכות CRM.
    - ידע בסיסי בניהול מסדי נתונים וכתיבת SQL.
    - יכולת למידה עצמאית וראייה מערכתית.
    - כישורי פתרון בעיות ותקשורת בין-אישית טובים.
    - יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות לניהול מידע במוסד אקדמי - יתרון.
    - עבודה היברידית בתיאום עם המנהלים ולפי הצרכים של הארגון.

    יתרונות:
    - ידע וניסיון במערכת Salesforce ו-Zoho.
    - היכרות עם מערכות מידע במוסדות אקדמיים.
    - ידע במערכות ניהול תוכן, כמו SharePoint או Power BI.
    - גישה טכנולוגית ושאיפה ללמוד טכנולוגיות חדשות.
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.


    עד ליום 22.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8009641
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באוניברסיטת בר אילן
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    - ריכוז תוכנית ברוקדייל קורסי תעודה והעשרה ייעודיים לגיל השלישי.
    - שיווק התוכנית, מתן ייעוץ והכוונה אישית, וגיוס תלמידים לקורסים נוספים במסגרת היחידה.
    - רישום תלמידים, טיפול בתשלומים וגביית שכר לימוד.
    - ניהול קשר שוטף ומענה לפניות מרצים ותלמידים.
    - פיתוח תוכניות לימודי תעודה חדשות, כולל גיוס מרצים לתחומים מגוונים.
    - שיתוף פעולה עם גורמי פנים באוניברסיטה (מערכת שעות, מערך השיווק, שיבוץ חדרי לימוד וכו').
    - יצירת קשרי עבודה עם גורמי חוץ וארגונים לצורך פיתוח שיתופי פעולה.
    - סיוע בארגון והפקת ימי היכרות, כנסים ופעילויות מחוץ לקמפוס, בהתאם לצורך.
    - הכנת תוכניות שיווק בשיתוף פעולה עם מערך השיווק של האוניברסיטה.
    - פתיחת דרישות רכש במערכות האוניברסיטה, הפקת כתבי מינוי ותשלומים למרצים אורחים.
    - ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    - תואר ראשון
    - ניסיון בעבודה מנהלית באוניברסיטה- יתרון משמעותי.
    - שליטה במערכות האוניברסיטה, כגון: אילנט, בר-נט ועוד- יתרון.
    - ידע וניסיון ביישומי Office, בדגש על Excel.
    - כישורי הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
    - תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת תקשורת בינאישית מעולה.
    - יכולת עבודה בצוות תוך יוזמה אישית ו"ראש גדול".
    - נכונות לעבודה מעבר לשעות הרגילות ובשעות אחר הצהריים בהתאם לצרכי העבודה.
    - יכולת עבודה במצבי לחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.
    - מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    - התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

    ***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

    עד ליום 26.1.25
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8014388
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?