דף הבית » משרות לפי חברות » מוסדות חינוך ותרבות בתל-אביב יפו
מוסדות חינוך ותרבות בתל-אביב יפו

    דרושים מוסדות חינוך ותרבות בתל-אביב יפו

    תחום עיסוק
    חינוך / לימודים / טיפול
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    דרושים ב- מוסדות חינוך ותרבות בתל-אביב יפו

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מוסדות חינוך ותרבות בתל-אביב יפו אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    2 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
    1. הכנת תוכנית עבודה לביצוע עבודת התחזוקה.
    2. פיקוח ואחריות מקצועית בתחומי הניקיון, התחזוקה השוטפת והסדר במרכז (הקאנטרי).
    3. פיקוח מקצועי ואחריות בקרה ומעקב על עבודת בעלי מקצוע במרכז.
    4. אחריות לכל נושא תחזוקת המבנים (שבר ומונעת) ושלמות הציוד והמתקנים של המרכז.
    5. אחריות על מסמכי הקבע של המתקן: רישיון עסק, שילוט, היתר רעלים, תיק מתקן, בטיחות ובטחון וכיו"ב.
    6. אחריות על נושא הביטחון והבטיחות, לרבות בדיקות תקופתיות ומעקב אחר תיקון הליקויים.
    7. השתתפות בצוות הניהולי והשתתפות באחריות להשגת מטרות המרכז.
    8. אחריות לניהול משא ומתן וקשרי עבודה עם ספקים ונותני שירות אחרים.
    9. השתתפות בסבב התורנויות של המרכז.
    10. אחריות ישירה על המצאי, תקינותו וניהול ורישום ספרי המלאי בהתאם לנהלים.
    11. אחריות בנושא הרכש במרכז.
    12.ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיות הממונה.
    דרישות:
    1. השכלה תיכונית מלאה. תעודת בגרות יתרון.
    2. ניסיון של 8 שנים לפחות בתחום התחזוקה והתפעול.
    3. ניסיון בתפעול מערכות באודיטוריום.
    4. תעודת מפעיל /ת בריכה.
    5. תעודת מנהלי /ות אחזקה- יתרון.
    5. ידע טכני בתחזוקה ותיקונים.
    6. ניסיון בניהול צוותים.
    7. מיומניות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
    9. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי office.
    10. יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
    11. נכונות לעבודה בימים ובשעות לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5787921
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    עיריית תל אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    1. הכנת תוכנית עבודה לביצוע עבודת התחזוקה.
    2. פיקוח ואחריות מקצועית בתחומי הניקיון, התחזוקה השוטפת והסדר במרכז)הקאנטרי(.
    3. פיקוח מקצועי ואחריות בקרה ומעקב על עבודת בעלי מקצוע
    במרכז.
    4. אחריות לכל נושא תחזוקת המבנים)שבר ומונעת(ושלמות הציוד והמתקנים של המרכז.
    5. אחריות על מסמכי הקבע של המתקן: רישיון עסק, שילוט, היתר רעלים, תיק מתקן, בטיחות
    ובטחון וכיו"ב.
    6. אחריות על נושא הביטחון והבטיחות, לרבות בדיקות תקופתיות ומעקב אחר תיקון הליקויים.
    7. השתתפות בצוות הניהולי והשתתפות באחריות להשגת מטרות המרכז.
    8. אחריות לניהול משא ומתן וקשרי עבודה עם ספקים ונותני שירות אחרים.
    9. השתתפות בסבב התורנויות של המרכז.
    10. אחריות ישירה על המצאי, תקינותו וניהול ורישום ספרי המלאי בהתאם לנהלים.
    11. אחריות בנושא הרכש במרכז.
    12. לפוטנציאל לאחריות ניהולית וסמכות ישירה על עובדים במערך שירות חיצוני בנושי הטיפול
    13. המשך פירוט משימות מופיע באתר האינטרנט העירוני.
    דרישות:
    1. השכלה תיכונית מלאה. תעודת בגרות יתרון.
    2. ניסיון של 8 שנים לפחות בתחום התחזוקה והתפעול
    3. ניסיון בתפעול מערכות באודיטוריום
    4. תעודת מפעיל /ת בריכה.
    5. תעודת מנהלי /ות אחזקה- יתרון.
    5. ידע טכני בתחזוקה ותיקונים.
    6. ניסיון בניהול צוותים.
    7. מיומניות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
    8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
    .office 9. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי
    10. יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
    11. נכונות לעבודה בימים ובשעות לא שגרתיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5880813
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 9 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    לחברה מובילה במשק דרוש /ה מנהל /ת אחזקה מנוסה למרכז רפואי באזור תל אביב!
    התפקיד כולל: ניהול צוות אחזקה תוך בדיקת איכות ביצועים.
    אחריות לביצוע עבודות אחזקה שוטפת ומונעת (מבנה + מערכות) תוך עמידה בלוחות זמנים.
    מתן סיוע ומענה לבעלי תפקידים באתר בביצוע עבודות אחזקה מונעת ושבר למערכות חשמל ומערכות אלקטרומכניות במבנה.
    משרה מלאה בין השעות 08:00-17:00, נדרשת זמינות לש"נ ולהקפצות 24/7 במידת הצורך.
    רכב צמוד + קרן השתלמות!
    דרישות:
    רישיון חשמל מוסמך ומעלה חובה.
    ניסיון ניהולי בתחום האחזקה מאתרים בעלי שטח של 10,000 מ"ר לפחות 5 שנים - חובה.
    ידע וניסיון במערכות בקרת מבנה, פיקוד ובקרה - חובה.
    ניסיון בביצוע עבודות אחזקה כלליות - חובה.
    ידע וניסיון בעבודה עם גזים רפואיים ובמערכות מים - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5933133
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 4 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לאגף משאבי אנוש בארגון חברתי וחינוכי גדול דרוש/ה בעל/ת ראש גדול ויכולת מגוונות לעבודה אינטיסיבית הכוללת:
    ניהול משרד ואדמינסטרציית האגף (כולל רכש)
    ניטור והפקת דוחות אגף לסוגיהם.
    עבודה מול גורמים משפטיים ויועצים שונים.
    ריכוז וסגירת פניות לאגף משאבי אנוש.
    יישום תוכנית רווחה- הזמנת מתנות ושוברים, ימי גיבוש ואירועים, עדכוני הארגון על תחום הרווחה, כתיבת תכנים, וכד'
    מתן מענה ועבודה שוטפת מול רכזות משאבי אנוש, ריכוז המשימות והתפוקות שלהן עבור מנהלת האגף. 
    טיפול בפניות ומקרי פרט, ריכוז חומרים לועדת סעד, היכרות רוחבית עם תחום הפרט הסוציאלי בארגון ואיתור צרכים למענים נקודתיים.
    ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש/תדרש.
    - המשרה וורסטילית באגף מקצועי שמהווה את לב הארגון וכוללת עבודה תפעולית ואינטנסיבית ומתן מענה למנהלים ועובדים, לצד גורמי חוץ רבים.
    משרה מלאה (ימים א'-ה'). נדרשת זמינות מיידית לעבודה, נכונות לביצוע שעות נוספות ויכולת להתחייב לתקופה ארוכה
    רק פניות מתאימות יענו.
    דרישות:
    השכלה אקדמית, רצוי מתחום מדעי החברה.
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
    ניסיון בעבודה באגף משאבי אנוש יתרון משמעותי. 
    יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה מאוד. 
    חריצות, נמרצות, דיוק, סדר, ארגון, חריצות, התמדה, עמידה בזמנים, ניסיון בעבודה עם כספים, רכש.
    יוזמה!
    שליטה מלאה באקסל, נסיון בעבודה עם יישומים ארגוניים נוספים
    הכרות עם מערכות משאבי אנוש ושכר יתרון משמעותי
    יכולת למידה של מערכות ממוחשבות.
    זמינות מיידית חובה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5941154
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    3 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ואקדמאים ללא ניסיון
    למחלקת משאבי אנוש בחברה גדולה העוסקת בתחום שירותי הרפואה, דרוש /ה רכז /ת משאבי אנוש.
    התפקיד כולל טיפול בפניות עובדים, עבודה מול ממשקים פנימיים, טיפול שוטף בדוחות, טיפול בועדות שכר.
    החברה ממוקמת על יד נמל תל אביב.
    משרה מלאה 8:00-16:00.
    דרישות:
    תואר אקדמי - חובה!
    יסודיות, הקפדה על פרטים, יכולת ארגון ודייקנות בביצוע.
    שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודת בצוות.
    עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
    שליטה ביישומי Office לרבות אקסל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5613549
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי שפות
    אחריות על פרט וקשר שוטף מול עובדי הארגון, ניהול תהליכי משא ומתן שרות ומענה למנהלי ועובדי האתר בנושאי משא מגוונים, סיוע בהובלת תהליכי מש"א רוחביים, אחריות על דיני עבודה, קליטה וגיוס עובדים, תיאום הדרכות וליווי עובדים חדשים, אחריות על תפעול ההדרכות, נושאי הרווחה, טיפול בתאונות עבודה ועוד.
    דרישות:
    תואר רלוונטי בתחום -חובה
    ניסיון בתחום הגיוס -חובה
    ניסיון בתפקיד דומה -חובה
    ניסיון בארגונים בינונים - גדולים ומרובי ממשקים - חובה.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות -, EXCEL, PP
    תקשורת ויחסים בינאישיים ברמה גבוהה.
    אוריינטציה תפעולית גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5929026
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    3 ימים
    כלל ביטוח ופיננסים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    *שוטפות בהטמעת מדיניות משאבי אנוש בחטיבה.
    *ליווי מנהלים בדרג זוטר וביניים בתהליכי משאבי אנוש חוצי ארגון, דילמות ניהוליות ובצרכים בשוטף.
    *ביצוע מעקב ובקרה מדיניות ותהליכים חטיבתיים חוצי ארגון. 
    *תמיכה בנושאי גיוס וניוד עובדים. 
    *ניהול מעגל חיי העובד בחטיבה.
    המשרדים ממוקמים ברמת החייל בתל אביב, ישנה חניה באיזור.
    דרישות:
    *שנתיים ניסיון בתפקיד דומה בארגון עסקי גדול - חובה.
    *ניסיון בעבודה מול מנהלים - חובה. 
    *ידע והבנה בדיני עבודה, תהליכי מש"א ופרט - חובה. 
    *משרה מלאה, נדרשת נכונות לשעות נוספות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5924594
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 13 שעות
    י.הדר פתרונות יעוץ פיננסי בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מנהלת קרנות נאמנות וגידור דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עצמאי /ת עד מאזן.
    במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות עד מאזן, טיפול בחשבוניות, קופה קטנה, התאמות בנקים, רישום פקודות יומן, דיווחים לרשויות המס ועוד.
    עבודה בכפוף למנהלת הכספים.
    דרישות:
    - מנהל /ת חשבונות סוג 3.
    - ניסיון בתחום של לפחות 1-3 שנים.
    - שליטה מלאה ביישומי Office ו-Excel בפרט.
    - חובה שליטה מלאה וניסיון מוכח בתוכנת- SAP BUSINESS ONE.
    - אנגלית רמה גבוהה.
    - יחסי אנוש טובים, הגדלת ראש ועבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5917982
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 14 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחומה בתל אביב דרוש /ה מנהל /ת חשבונות לעבודה בצוות.
    הנהלת חשבונות ספקים ולקוחות.
    התאמות בנק, הלוואות וכרטיסי אשראי.
    התאמות כרטיסי לקוחות וספקים.
    טיפול בקבלות.
    רישום חשבוניות וטיפול בספקים.
    הוצאות תשלומים לספקים.
    טיפול בקופות קטנות.
    מתן מענה למחלקות השונות בחברה בנושאים כספיים.
    הכנת חומר עד למאזן.
    משרה מלאה.
    דרישות:
    הנהלת חשבונות סוג 1+2.
    נדרשת נכונות למשרה מלאה כולל שעות נוספות.
    בעל /ת ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מנהל /ת חשבונות - חובה!
    אקסל ברמה גבוהה - חובה.
    ניסיון בעבודה עם מערכת תפנית - חובה
    אחריות, מוטיבציה וראש גדול. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5936047
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 12 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת כלל ביטוח דרוש /ה מנהל /ת חשבונות.
    *קליטת חשבוניות, בקרה ותשלום, עבודה מול מחלקת הרכש.
    בחברה ומול ספקים בארץ ובחו"ל.
    *אחריות על הפרשות כספיות באופן חודשי.
    *התאמות וניתוח כרטיסי הנהלת חשבונות באופן שוטף.
    *ביצוע התאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
    *רישום /אימות חשבוניות, הוצאת קבלות.
    *עבודה מול בנקים.
    *רישום פקודות יומן.
    *דיווחים לקופות, דיווח לרשויות, מע"מ, ניכויים.
    *סיוע בפעילות הגביה בחברה לרבות ביצוע רישומים במערכת הגביה.
    דרישות:
    *תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה.
    *ניסיון של 3 שנים כמנהל /ת חשבונות - יתרון משמעותי.
    *היכרות בעבודה במערכת SAP, דנאל, ומול מערכות מסחר של הבנקים.
    *דייקנות והקפדה על פרטים.
    *יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
    *תודעת שירות גבוהה, יושר ויחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5906271
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?