לחברת ייבוא, שיווק והפצה של מוצרי תקשורת ואבטחת מידע, מחשוב, ואלקטרוניקה בידורית. דרוש/ה: מנהל /ת תיקי לקוחות.
התפקיד כולל:
ניהל תיק לקוחות, אחריות על לקוחות קיימים: חנויות ורשתות בתחום המחשוב, ציוד הקפי, אלקטרוניקה בידורית, סלולאר, גיימינג ועוד.
טיפול שוטף בלקוח, מתן הצעות מחיר וסגירת מכירות, עדכון מחירים, דיוור של מבצעים, הקלדת ההזמנות ופיקוח על ביצוע ההזמנה והגעתה ללקוח. שימור לקוחות והגדלת מכירות.
העבודה במשרדי החברה בהוד השרון. (תפקיד מטה).
הזדמנות להשתלב בחברה ותיקה ומצליחה, בסביבת עבודה איכותית, נעימה ותומכת.
5 ימים, משרה מלאה.
דרישות:
ניסיון קודם במכירות, רצוי בתחום מוצרים דומים: אלקטרוניקה בידורית, מחשוב, ציוד היקפי, סלולאר וכדומה.
או ניסיון במכירות פרונטליות בחנויות/רשתות בתחומים דומים.
רצוי ידע בסיסי במחשוב, אקסל ותוכנות.
תקשורת בינאישית טובה, יכולת מכירה, סדר ודיוק ויחסי אנוש טובים.
יכולת עמידה ביעדים, אחריות גבוהה ומוטיבציה להצליח. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.