אחריות על יחידת שימור לקוחות בשוק תחרותי, מבניית אסטרטגיה לנאמנות לקוחות ועד מעקב וניהול תהליכי יישום בפועל והנחייה מקצועית תוך עמידה ביעדים
ניהול והנעת צוות נציגי שימור לקוחות טלפוני ושטח- תמיכה והנחייה מקצועיות
אחריות על הקשר עם הלקוחות ושביעות רצונם וחווית לקוח מיטבית, טיפול שוטף בתלונות הלקוחות ומעקב עד לסגירה.
הובלת היחידה להישגים ועמידה ביעדים
ניהול שוטף של היחידה, קביעת תכנית עבודה וסדר יום ונהלי עבודה
עבודה מול מספר רב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
ביצוע בקרות על איכות השירות והשימור, ביצועים ותהליכים
שותפות ואחריות לתהליכי חשיבה וקבלת החלטות במסגרת הנהלת החטיבה
דרישות:
ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול יחידת שימור/שירות טלפוני ושטח
הבנה עמוקה של עולם שימור הלקוחות
יכולות ניהוליות גבוהות: יכולות הנחייה, הנעה ופיתוח צוות
ראייה כוללת וחשיבה מערכתית
יכולת ניתוח, הבנה ושיפור תהליכים
יכולת איסוף, ניתוח, עיבוד מידע וקבלת החלטות בזמן אמת
יכולת עבודת ממשקים מצוינת
שירותיות אסרטיביות וכריזמה
יכולת עבודה בלחץ ובסביבה מרובת משימות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.