הבטחת רמת שירות גבוהה ומקצועית ללקוחות, תוך ניהול צוותי שירות, ייעול תהליכים, שיפור חווית הלקוח, שמירה על מדדי איכות וביצועים, ושיפור מתמיד של השירות:
ניהול צוותי שירות, ניהול תהליכי שירות, שיפור חווית הלקוח, ניהול קשרים עם לקוחות, הטמעת טכנולוגיות וכלים לניהול שירות, מדידה ודיווח על ביצועי שירות, פיתוח אסטרטגיות שירות, תמיכה בניהול קשרי לקוחות ( CRM ), פיתוח אסטרטגיות שירות
דרישות:
השכלה: תואר ראשון בתחומים רלוונטיים (כגון: מנהל עסקים, פסיכולוגיה ארגונית, שיווק, כלכלה).
ניסיון של לפחות 3-5 שנים בניהול שירות לקוחות, תמיכה טכנית או תחום שירות דומה.
כישורים טכנולוגיים: שליטה בתוכנות ניהול קשרי לקוחות ( CRM ), מערכות לניהול שירות (כגון: Zendesk, salesforce ), ומערכות ניהול נתונים.
כישורי אנליזה ודיווח: יכולת ניתוח נתונים, הכנת דו"חות ביצועים, קביעת מטרות
יכולת פתרון בעיות: חשיבה יצירתית למציאת פתרונות בשעת הצורך, במיוחד בעבודה עם לקוחות בתנאים משתנים.
סבלנות ויכולת הכלה: היכולת להקשיב ולהבין את הלקוח ולהגיב בצורה מקצועית, גם במצבים מאתגרים.
מנהיגות: יכולת להוביל צוות, לנהל, להדריך ולהניע עובדים להשגת מטרות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.