Key Account Manager
במחלקת Ecommerce
במסגרת התפקיד:
הובלת וניהול חשבונות סחר אלקטרוני ישירים, כולל שותפים עסקיים.
בניית מערכת יחסים עם קניינים וצוותי שיווק כדי להניע צמיחה עסקית
ניהול מנהל /ת תיקי לקוחות אזוריים,
פיקוח על החשבונות שלהם והובלת האסטרטגיה.
אחריות על ביצוע אסטרטגיית הסחר האלקטרוני של המותג על פני חשבונות מרכזיים.
תמיכה במפיצים המקומיים ביוזמות השוק המקומי שלהם, ניטור ביצועים וקביעת תכניות פעולה.
פיתוח תכניות, KPI ומטרות לכל שותף.
יוזמה והפעלת השקות מוצרים חדשים, שיתופי פעולה עם השיווק והדיגיטל להגדלת נוכחות המותג והמכירות.
זיהוי מגמות חדשות בסחר האלקטרוני/שווקים והזדמנויות לצמיחה עסקית ויישום תכניות פעולה.
ניטור נוכחות המותג וחשיפה.
הבטחת עקביות נוכחות המותג לצרכנים, כולל דפי מותג, פרטי דפי מוצרים, תכנים חינוכיים והצעות מיוחדות לחוויית לקוח ועוד.
דרישות:
הבנה עמוקה של שווקים, סחר אלקטרוני ודיגיטל
מוכוון/ת תוצאות עסקיות: יכולת ביצוע, תכנון תקציב וניהול תחזיות
כישורים אנליטיים, פתרון בעיות וניהול פרויקטים חזקים
יכולת להניע אנשים עם כישורים בינאישיים מעולים
יכולת מוכחת לנהל מספר פרויקטים בו זמנית תוך שימת לב לפרטים
יכולות תקשורת מצוינות בעל פה ובכתב
תואר ראשון בתחום רלוונטי או ניסיון עבודה שווה ערך
יכולת לתעדף בין משימות מתחרות
רקע מועדף:
3-5 שנות ניסיון- חובה
עבודה בחברה גלובלית כמנהל/ת תיקי לקוחות בסחר אלקטרוני. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.