דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים Cronos Israel
Cronos Israel

    דרושים Cronos Israel

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- Cronos Israel

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- Cronos Israel אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביוניטסק
    Location: Netanya
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    This position plans, organizes, and directs operational activities and strategic direction of our systems and tools from selection to adoption. You will work in close partnership with our Finance, HR, and procurement stakeholders and will be responsible for the implementation of standardized business processes across the organization and ensure that they are maintained and adhered to compliance. You will be a key driver of change across the global organization and will be accountable for supporting change management, communications, and training.


    You will partner with multi-functional global groups to select, design, and implement solutions in a cutting-edge technology environment. You will interact with high level management along with a variety of department heads to make business decisions that will ultimately lead to the success of the global corporate company.
    Requirements:
    A master collaborator possesses leadership and collaborates effectively with colleagues, managers, customers, and vendors
    3+ years of global public company and SOX experience - Must
    Strong financial background: Certified Public Accountant (CPA) that transitioned to information systems (an advantage) OR bachelors degree in Information systems that focused 8+ years on financial systems implementation.
    Tech savvy and using top notch technologies in a highly integrated environment
    Leveraging data and insights to shape your domains future state
    Ability to be flexible and operate both strategically and tactically
    NetSuite experience a must - implementing new modules and supporting a large group of users
    Senior management experience and various expertise level within an MIS department
    Experience in leading projects in areas of Finance, HR, and Procurement
    Strong analytic capabilities
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7613703
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    יערה פיינר-אבחון והשמה
    דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
    Location: More than one
    Job Type: Full Time
    financial services firm specializing in the high-tech business ecosystem of Israel and the United States looking for VP Finance
    Responsibilities:
    Overseeing the preparation of the several Companies financial statements, A/R and cash management, and internal management reporting and controls, including budget monitoring, under the direction of the CFO.
    Overseeing payroll, option grants and additional Finance related processes.
    Research, understand, and apply complex tax and accounting concepts
    Manage outside auditors, tax preparers, and valuation teams
    Managing the financial reporting of the clients and their subsidiaries revenue cycle.
    Successful management and oversight of the day-to-day accounting and financial operations, including Cash receipts and disbursement cycles, payroll oversight, customer and vendor management
    עבודה במרכז הארץ-אזור השרון
    משרה מלאה
    נא לציין צ"ש
    Requirements:
    At least 7 years as a Senior controller or Director of Finance
    Experience from Hi-tech company or startup - advantage
    Experience within SAAS / software industry is preferred - advantage
    A combination of Big 4 Accounting firm experience in the Hi-tech industry
    Degree in Accounting; CPA required
    Ability to handle multiple priorities in a fast-paced environment. Excellent time-management and organizational skills.
    Experience with US GAAP
    Proven ability to manage accounting team
    Hands-on, passionate, and able to interact effectively with all levels of the organization and among different clients.
    Excellent communication skills in English
    Independent and confident demeanor.
    Great analytical skills and attention to details
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706583
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מכון תימה- המכון לאבחון יעוץ והשמה
    דרושים במכון תימה- המכון לאבחון יעוץ והשמה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה ברעננה העוסקת בייבוא ושיווק בתחום הדנטלי דרוש/ה איש מכירות שטח לתפקיד הכולל:
    מכירה וקידום מוצרי החברה מול צוותים רפואיים ולקוחות פרטיים.
    החדרת מוצרים חדשים והגברת שימוש במוצרים קיימים, הדרכה ומצגות לאנשי צוות רפואי.
    שימור לקוחות קיימים תוך חיזוק והעמקת הקשר עם הלקוח, גיוס לקוחות חדשים.
    משרה מלאה, א-ה.
    תנאים מעולים למתאימים/ות, רכב צמוד, שכר בסיס + בונוסים, תנאים סוציאליים.
    נכונות עבודה לטווח ארוך.
    דרישות:
    אנגלית-ברמה טובה
    רישיון נהיגה-משרת שטח
    ניסיון במכירות שטח-יתרון משמעותי
    ניסיון במכירות של ציוד רפואי/תועמלנות-יתרון משמעותי
    נכונות לעבודה מאומצת.
    אנגלית ברמה טובה כולל יכולת דיבור וכתיבה.
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7673298
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בQHR
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    ירושלים בת ים ודרומה
    ? אחריות על ניהול תהליכי מכירה מול לקוחות מוסדיים ופרטיים.
    ? ניהול מו"מ מול גורמי רכש, אופטומטריסטים ומשתמשים סופיים.
    ? חיזוק הקשר עם מקבלי החלטות במוסדות - מנהלי מחלקות, מנהלי רכש, בעלי/מנהלי חנויות
    ? מתן מענה שוטף לצורכי הלקוח ברמה המקצועית והתפעולית
    ? ביצוע הדגמות והדרכות מול הלקוח.
    ? העברת דיווחים של בעיות בטיחות תרופות ותלונות איכות לאדם האחראי על PVבחברה
    דרישות:
    ? השכלה אקדמאית יתרון, היכרות עם רפואי/קליני יתרון.
    ? ניסיון קודם במכירות חובה
    ? יכולת עבודה עצמאית
    ? תקשורת בין אישית טובה
    ? שירותיות, אמינות ואסרטיביות
    ? ניהול מו"מ ותקשורת בין אישית טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7705885
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?