ניהול כולל של תחום הסלולר בארגון ומתן שירות לכלל העובדים.
הזמנת מכשירים סלולריים, קווים וחבילות בהתאם לצרכי הארגון.
טיפול בתקלות טכניות, בעיות קליטה באתרים, והחלפות מכשירים.
ניהול מלאי טכני של ציוד קצה (מכשירים, אביזרים, כרטיסי SIM וכו').
ביצוע וניהול בקרות שוטפות מול ספק הסלולר, כולל ניתוח דוחות שימוש וחשבוניות.
ניהול נציג ספק הסלולר באתר החברה.
טיפול בזיכויים, בירורים מול הנהלת חשבונות ומעקב אחר חיובים חריגים.
מתן שירות אישי ומקצועי להנהלה הבכירה.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים כגון: משאבי אנוש, רפרנטיות סלולר באתרי החברה, רכש ועוד.
הובלת פרויקטים בתחום, כולל חידוש הסכמים עם ספקים ופרויקט החלפת מכשירים ארגוני.
ביצוע בקרות תקופתיות לשיפור השירות וההתייעלות.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול תחום סלולר בארגון או עבודה מול ספקי תקשורת סלולרית חובה.
ידע טכני במערכות הפעלה Android ו- IOS חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכת ServiceNow או מערכת ניהול קריאות שירות דומה יתרון משמעותי.
יכולת ניתוח והבנה של חשבוניות סלולר, דוחות שימוש וביצוע בקרה תקציבית.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול מגוון ממשקים.
יכולת ניהול עצמי, סדר וארגון, ויכולת הובלת תהליכים באופן עצמאי.
שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.