דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים יוניטסק
יוניטסק

    דרושים יוניטסק

    המשרות שלנו (5)
    תחום עיסוק
    הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
    כמות עובדים
    מעל 100

    משרות יוניטסק

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 5 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביוניטסק
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    השתלבות בצוות מקצועי, יישום תהליכים וממשקים, תמיכה בתקלות שוטפות והדרכת משתמשים.
    עבודה על מע' ERP או מע' ענן
    דרישות:
    ניסיון של לפחות 5 שנים ביישום ותמיכה במודלים AP, FA, AR, GL  - חובה
    הכרת ממשקים פיננסים סטנדרטים: מס"ב, דפי בנקים וכדומה - חובה
    ניסיון באפיון ויישום של תהליכים חדשים כולל ממשקים למערכות נוספות - חובה
    ניסיון בסיסי בכתיבת שאילתות SQL - חובה
    ניסיון ביישום פיננסי על מע' אורקל- יתרון משמעותי
    ראייה רוחבית והבנה תהליכית
    יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
    יכולת עבודה בצוות והובלת משימות/פרויקטים
    יכולת למידה עצמאית

    תנאים מעולים! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7500126
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביוניטסק
    מיקום המשרה: יקום
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    השתלבות בצוות מקצועי, פיתוח למערכת הליבה Oracle Applications (EBS), פתרון תקלות, כתיבת דו"חות ושאילתות SQL.
    עבודה בצוות בתהליך האפיון, הפיתוח והתמיכה של ממשקים בין מערכת האורקל למערכות נוספות.
    דרישות:
    ניסיון של לפחות 5 שנים בפיתוח בסביבת Oracle applications חובה
    ניסיון בפיתוח ב- PL/SQL - חובה
    הכרות עם כלי פיתוח Forms, XML publisher, Discoverer
    הכרות עם גרסאות 11 ו 12 - יתרון
    ניסיון פיתוח ב APEX יתרון משמעותי
    ניסיון פיתוח ב BPEL/OSB - יתרון
    ראייה רוחבית והבנה תהליכית
    יכולת למידה עצמאית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7587409
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביוניטסק
    Location: Netanya
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    This position plans, organizes, and directs operational activities and strategic direction of our systems and tools from selection to adoption. You will work in close partnership with our Finance, HR, and procurement stakeholders and will be responsible for the implementation of standardized business processes across the organization and ensure that they are maintained and adhered to compliance. You will be a key driver of change across the global organization and will be accountable for supporting change management, communications, and training.


    You will partner with multi-functional global groups to select, design, and implement solutions in a cutting-edge technology environment. You will interact with high level management along with a variety of department heads to make business decisions that will ultimately lead to the success of the global corporate company.
    Requirements:
    A master collaborator possesses leadership and collaborates effectively with colleagues, managers, customers, and vendors
    3+ years of global public company and SOX experience - Must
    Strong financial background: Certified Public Accountant (CPA) that transitioned to information systems (an advantage) OR bachelors degree in Information systems that focused 8+ years on financial systems implementation.
    Tech savvy and using top notch technologies in a highly integrated environment
    Leveraging data and insights to shape your domains future state
    Ability to be flexible and operate both strategically and tactically
    NetSuite experience a must - implementing new modules and supporting a large group of users
    Senior management experience and various expertise level within an MIS department
    Experience in leading projects in areas of Finance, HR, and Procurement
    Strong analytic capabilities
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7613703
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביוניטסק
    Location: Petah Tikva
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    This role requires passion for operational excellence, exceptional attention to detail, and a proven ability to deliver fast and reliable results in a fast-paced, high-growth environment.
    Requirements:
    Job candidates should have prior experience as a SFDC Administrator, project management and business analysis - (3 years minimum)
    Expertise in translating business requirements into technical/software requirements, process modelling, and data mapping
    Excellent analytical, technical aptitude and ability to solve problems
    Excellent time management and organisation skills with an ability to work on multiple tasks in parallel
    Detail oriented and self-starter with strong written and interpersonal skills
    Experience working with international teams
    Excellent written and verbal communication skills (English)
    Comfort in a fast-paced, quickly evolving environment
    Hands on writing salesforce Validation, Workflow and Process Builder and Flows.
    Certification: salesforce Certified Administrator
    Certification: Titan- an advantage
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7613814
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביוניטסק
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    ניהול פרויקט מקצה לקצה, אפיון דרישות מול הלקוח, ניתוח נתונים, כתיבת אפיונים, ניהול סיכונים, טיוב נתונים, הכנת מצגות, עמידה ביעדים ובתקציב.
    התפקיד כולל עבודה מרובת ממשקים עם גורמים פנימיים וחיצוניים מול יחידות עסקיות, גורמים בכירים בארגון, גורמי פיתוח, שותפים עסקיים וספקים לצד עבודת Hands on.
    דרישות:
    5 שנות ניסיון ניהולי וניתוחי של מערכות ERP : רכש, כספים, מלאי עדיפות לניסיון בהובלת פרוייקטי PRIORITY
    5 שנות ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון עסקיים וטכניים
    עבודה עם פונקציות עסקיות בארגון להבנת מצב קיים ואיפיון מיגרציה למצב חדש במערכות ERP
    הכרות מעמיקה עם מתודולוגיות ניהול פרויקטים
    ידע רב בבסיסי נתונים SQL שאילתות מורכבות וטבלאות, מבני נתונים וארכיטקטורה
    ידע והבנה ב XML / Json
    ניסיון בעבודה עם SOAP,REST API
    ניסיון עם ממשקי API / Webservices
    ניסיון מעשי בניתוח מערכת
    הכרות מלאה עם יישומיי OFFICE, הבנה ויכולת ניהול והנעה בעולמות האינטגרציה בין מערכות.
    אנגלית ברמה גבוהה
    נסיון עם AS400
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית, יכולת תמרון בין פרויקטים שונים בו זמנית, יכולת ורסטילית גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7653466
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?