אם את מגיעה עם נסיון מוכח ביבוא
ומחפשת את השלב הבא שלך בחברה חזקה, יציבה ומוכרת זו ההזדמנות שלך לתפקיד משמעותי, עצמאי ובעל אחריות אמיתית.
במסגרת התפקיד תנהלי את תהליך היבוא מקצה לקצה מעקב אחר משלוחים ימיים ואוויריים, עבודה מול ספקים בינלאומיים, משלחים, עמילי מכס וגורמי ממשל, בדיקת מסמכים, בקרה על עלויות ולוחות זמנים, טיפול בחשבוניות ספקים ובאישורים מול רשויות.
התפקיד כולל גם עבודה מול ממשקים פניםארגוניים רכש, כספים, לוגיסטיקה ומכירות ודורש דיוק, עצמאות ויכולת תיעדוף גבוהה.
העבודה מתבצעת בצוות מקצועי, חם ותומך, באווירה משפחתית אך עם רמה עסקית גבוהה. זהו תפקיד מפתח אמיתי שמאפשר להרגיש חלק מהעשייה המשמעותית של החברה.
משרה מלאה בלבד ימים א-ה, ללא ימי שישי
קרן השתלמות, ביטוחים פרטיים, סיבוס / חדר אוכל, חניה מסודרת, ימי גיבוש, מתנות בחגים ובימי הולדת, נופשים בארץ ובחו"ל
דרישות:
נסיון קודם ביבוא - זה דרישת חוובה!!!
בעלת נסיון קודם באקסל + אנגלית ברמה טובה - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.