תיאור כללי:
לחברה דרוש/ה מנהל /ת מותג עם אוריינטציה דיגיטלית, לניהול שוטף של המותג בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, כולל עבודה צמודה עם עובדי המחלקה וספקים חיצוניים.
________________________________________
תחומי אחריות:
מוציאה לפועל של האסטרטגיה השיווקית תוך הצמדות לספר המותג (ניראות ומסרים).
מעקב ובקרה על יישום אסטרטגיית המותג בכל הנכסים הדיגיטליים.
ניהול העבודה השוטפת מול משרד הדיגיטל/הפרסום/היח"צ/הניטור קידום ממומן, אורגני וקמפיינים.
ניתוח ביצועי קמפיינים דיגיטליים והפקת דוחות תובנות.
אחריות על ניהול ותפעול מערך הניוזלטרים והקומבוקס בנייה, ניסוח, עיצוב, בקרה וניתוח הנתונים.
הכנת כל החומרים הכתובים הדיגיטליים דרך המתליות+ חומרי שיווק שישלחו בקומבוקס (כל מה שאינו אופליין וbtl) וכו'.
הפקת חומרי תוכן שונים (מול כתבת התוכן)- כתבות לאתר, חומרים ליח"צ וכו.
ניהול נבחרת קוסמטיקאיות משפיעות יחד עם מנהלת הסושיאל והתוכן.
עבודה מול כתבת תוכן,
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מותג עם דגש על דיגיטל חובה.
ניסיון בעבודה מול משרדי דיגיטל, קמפיינים ממומנים וניתוח תוצאות חובה.
ניסיון בעבודה עם ניוזלטרים חובה.
יכולת ניהול ספקים: כתבת תוכן, מעצבת גרפית, משרדי פרסום ודיגיטל.
הבנה שיווקית רחבה, יצירתיות ויכולות אנליטיות.
שליטה מלאה בעברית ואנגלית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.