אחריות על בקרה, אופטימיזציה וניהול אסטרטגי של כל הערוצים הממונים של פעילות האונליין במותג, לצד ניתוח פעילות האתר כולו.
התפקיד משלב שליטה מלאה בעולם האיקומרס, ניהול קמינים ברמה הפרקטית והאסטרטגית לצד יכולת לזהות ולנתח ביצועים, והזדמנויות באתר האי-קומרס של החברה, ולהניע לפעול בהתאמה.
התפקיד מצריך הבנה עמוקה בעולם האי-קומרס והפלטפורמות השונות (מטא, גוגל, טיקטוק)
- בקרה, ניתוח מתקדם ואופטימיזציה של כלל ערוצי הפרסום הדיגיטליים
אל מול הגורם המנהל את הקמפיינים בפועל.
- מעורבות מלאה באסטרטגיה ובבניית התקציבים לערוצים.
- זיהוי הזדמנויות/חריגות במדדים, והנעה לפעול ולתהליכים לטובת תיקון/שיפור.
- הפקת דוחות עומק על בסיס הדאטה
- חיבור נתוני המדיה לביצועי האתר בפועל
- שיתוף פעולה הדוק עם מנהלי האתר, השיווק, הקריאייטיב וכיוצב
דרישות:
- ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ביצועים / אנליסט מדיה או אנליסט PPC בצד לקוח או משרד פרסום או ניסיון של 3+ שנים בניהול קמפיינים בכיר, בפלטפורמות Google Ads, Meta, TikTok למותגי איקומרס בסגמנט האופנה והלייף-סטייל.
- ניסיון מוכח בעולמות האי-קומרס בסגמנט האופנה והלייף-סטייל, בצד הלקוח או משרד פרסום.
- שליטה מלאה בפלטפורמה הפרסום: Google, Meta, TikTok חובה
- ניסיון מעשי ב- Google Analytics 4, Google Tag Manager ו- Shopify חובה
-ניסיון בבניית דוחות, דשבורדים, קריאת משפכים שיווקיים והסקת מסקנות מבוססות דאטה
- חשיבה אנליטית חזקה, דיוק בפרטים, יוזמה, ויכולת עבודה עצמאית בצוות רב-תחומית.
-יתרון בולט לניסיון והתמחות בענף הלייף סטייל או האופנה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.