דף הבית » משרות לפי חברות » לין ביכלר
לין ביכלר

    דרושים לין ביכלר

    המשרות שלנו (296)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1987
    לין ביכלר

    עוד עלינו

    משרות לין ביכלר

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 8 משרות
    מיקום המשרה: קרית שדה התעופה
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    תפקיד המשמש כיד ימינו של מנהל הרכש:
    בעל /ת התפקיד מוקצה לספק מנהיגות ותיאום לפרויקט Accalerate
    עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם מנהיגי העסקים על מנת להבטיח שדרישות הפונקציות מובנות בבירור, מאותגרות כראוי, ונלקחות בחשבון באסטרטגיות הקטגוריה והקטגוריה המשנה.
    לחבר בין בעלי עסקים ועמיתיהם בכדי לבסס עבודת צוות ושיתוף פעולה
    על ידי פיתוח ושמירה על קשרי עבודה הדוקים עם המנהיגים העסקיים השונים, יש להבטיח כי רכש עקיף מסוגל לספק חסכון משמעותי לת"א על בסיס עקבי ובר קיימא.
    להתנהג כשגריר רכש.
    להיות הפנים של הרכש לצוות ניהול הפונקציות.
    לספק את החיסכון המוסכם במסגרת הפונקציה ולהבטיח שום השפעה שלילית על דרישות האיכות והזמן.
    דרישות:
    ניסיון בניהול מערכות יחסים באופן פנימי או חיצוני ברמת ניהול / מנהיגות אמצעית.
    ניסיון רכש חזק עם הצלחה מוכחת.
    חוש עסקי חזק.
    תואר.
    ידע נדרש:
    היכרות מעמיקה עם מדיניות הרכישה, הנהלים והתהליכים הפנימיים.
    יכולת להוביל יישום אסטרטגיות.
    הבנה בין תרבותית.
    הבנה טובה כיצד להשפיע ולמכור באופן פנימי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6221835
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 15 שעות
    מיקום המשרה: אשדוד
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מוביל באשדוד דרוש /ה מתאם /ת לוגיסטי /ת!
    במסגרת התפקיד: 
    שמירה על סדר ברחבי המתקן, פיקוח על הניקיון בשטח המתקן, הזמנת חומרי גלם בתחילת ייצור והחזרתם למחסנים בסוף ייצור. דיווח תפוקות.
    טיפול בליקויים של תוצרת, טיפול בליקויים בטיחותיים עבודה מול מחלקת אחזקה.
    מתן מענה אדמיניסטרטיבי לכלל הפעילויות השונות במתקן. עבודה מול ממשקים רבים לרבות: אנשי ניקיון, מפעילים, מחסנים ועוד.



    משרה מלאה

    ימים א-ה מ 07:00 עד 16:00 עם נכונות לשעות נוספות ועבודה בימי שישי מעת לעת.

    נא לציין ציפיות שכר!
    דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי /תפעולי חובה.
    רישיון מלגזה - יתרון.
    נכונות לעבודה פיזית קלה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6230812
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת נכסים ונדל"ן בר"ג דרוש/ה קניין/ית רכש!
    התפקיד כולל: רכש חומרי שלד וגמר לפרויקטים בבנייה בהיקפים גדולים מאד, איתור ספקים בארץ ובחו"ל, ניהול מו"מ והשוואות מחירים, סגירת הסכמי אספקה וניהול התקשרויות, טיפול בחשבוניות ותעודות כניסה.
    משרה מלאה א-ה 08:00-17:00 ברמת גן!
    תנאים טובים למתאימים/ות
    דרישות:
    תואר ראשון במנהל עסקים/תעשיה וניהול/כלכלה -  חובה!
    ניסיון בתחום הרכש- חובה!
    ניסיון בתחום ברכש חומרי שלד/גמר לבנייה -יתרון משמעותי.
    יכולת ניהול מו"מ, התנהלות בסביבה מרובת ממשקים ותודעת שירות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6251061
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש/ה מתאם /ת רכש ולוגיסטיקה לחברה גדולה בפ"ת.
    תיאור התפקיד: 
    בקשה להצעות מחיר, מו"מ עם ספקים בארץ ובחו"ל.
    פתיחת הזמנות ומעקב, טיפול בלוגיסטיקה כולל מעקב.
    עבודה מול לקוח באפריקה, ידע בחיפוש חלופות לספקים בארץ ובחו"ל.
    היקף המשרה: 
    משרה מלאה א'-ה 08:00-17:00 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
    קליטה ישירה לחברה!
    נא לציין ציפיות שכר.
    תנאים מעולים למתאימים /ות.
    דרישות:
    אנגלית ברמה טובה.
    שליטה  ב- OFFICE.
    שליטה טובה באקסל.
    פריוריטי יתרון.
    ניסיון ברכש בינלאומי - 3-5 שנים ( יתרון -בתחום מערכות אלקרטו מכאניות, ספקים בתחום-חשמל, אינסטלציה, צנרת, מיזוג אוויר).
    ניסיון בשילוח בינלאומי / יבוא, יצוא- יתרון גדול. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6259645
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תיאור המשרה:
    מתן שירות הזמנת מוצרים ללקוחות חדשים וקיימים הקמת לקוח במערכת, ליווי הלקוח מרגע סגירת העסקה ועד האספקה.
    התפקיד כולל: תמיכה וקשר שוטף עם סוכני שטח, טיפול באירועי אספקה חריגים, ניהול הזמנות מול המערך הלוגיסטי, הפקת דוחות וחשבוניות ומעקב אחר תשלום ופעילות שוטפת.
    היקף משרה:
    ימים  א-ה 08:00-17:00 (עם נכונות לשעות נוספות)
    פעמיים בשבוע עבודה בין השעות 10:00-19:00 (אין גמישות)
    דרישות:
    זריזות ויכולת עמידה במצבי לחץ ועומס 
    יכולת ירידה לפרטים, דיוק
    ערנות - יכולת איסוף מידע ממערכות מידע וראייה מערכתית 
    תפיסה מהירה ויכולת למידה עצמאית
    אחריות אישית, מוסר עבודה ואמינות
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
    תכונות וכישורים נדרשים לתפקיד: (יתרון)
    כושר ביטוי ושכנוע גבוהים
    הכרות עם מערכת פריוריטי  או SAP  - יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6290449
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    ניהול צוות העובדים ומלגזנים,אחריות על קליטת סחורה מייבוא/ספקים מקומיים,אחריות על ליקוט/איסוף/ הפצה.,אחריות על הפצה ללקוחות וקבלני משנה,אחריות על ניהול מלאי וספירות מלאי,אחריות כוללת על תפעול המחסן/ בטיחות/ אחזקה/מלגזות
    תנאים:
    התפקיד במשרה מלאה במטה החברה בקרית גת
    עבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00+ שעות נוספות במידת הצורך, ימי שישי לסירוגין
    קליטה ישירה לחברה מעולה עם תנאים טובים!
    דרישות:
    ניסיון בניהול מחסנים -חובה
    תואר רלוונטי - יתרון
    ניסיון בניהול צוות עובדים, אסרטיביות
    OFFICE שליטה מלאה בתוכנות
    ידע במערכת פריוריטי - יתרון
    רישיון מלגזה- יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6291495
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם לחיילים משוחררים
    תיאור התפקיד: 
    בניית קווי הפצה, הנפקת ניירת בכללי ותעודות משלוח /ליקוטים בפרט.
    מענה טלפוני במשרד, מתן מענה לנהגים של החברה.
    תנאים:
    משרה מלאה א'-ה' 07:00-16:00 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך + שישי לפי צורך.
    קליטה ישירה לחברה! 
    שכר 35 ש"ח לשעה! 
    תנאים מעולים למתאימים /ות!
    דרישות:
    ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי .
    גישה למחשב - חובה! 
    אקסל - ברמה טובה - חובה! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6301478
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 14 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    התפקיד כולל:
    עדכון נתוני הגעת משלוחים במערכת המחשוב ועדכון מח' המכירות, אישור ביטוח משלוחי ייבוא,
    אישור קיום וחריגות במכתבי אשראי תוך קבלת אישור מנהל הרכש ומנהל כספים ע"פ העניין.
    תנאים:
    משרה מלאה ימים א'-ה'.
     שעות 08:00-17:00.
    שכר 8500 ש"ח ברוטו.
    דרישות:
    ניסיון כשנתיים בתפקיד דומה.
    הכרת תוכנות ERP, OFFICE, EXECEL- ברמה גבוהה.
    ניידות עם רכב  -  לצורך הגעה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6305725
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?