חטיבת הסייבר מקבוצת יעל מגייסת עוזר/ת אישי/ת חטיבתית!
מיקום המשרה - מטה החברה בכפר סבא
התפקיד כולל
- ניהול שוטף, דיסקרטי ומלא של יומן מנהל החטיבה, תיאום פגישות פנים וחוץ.
- ביצוע מלא של הזמנות רכש (ציוד, שירותים, תוכנות) במערכות הרכש הארגוניות.
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, קניות סופר/ מטבח, כולל טיפול בלוגיסטיקה ונסיעות עסקיות.
- הכנה טכנית של מצגות וחומרים לישיבות הנהלה חטיבתיות וארגוניות.
- ריכוז חומרים, מעקב אחר משימות והחלטות מטה, וטיפול בהתכתבויות.
- טיפול בתהליכים פיננסיים פנימיים בחטיבה הכוללים סיוע בתהליכי גבייה, אישור הוצאות ודוחות רכש מול חטיבת הכספים.
- איסוף, בקרה וטיפול בדיווחי שעות עבודה מול הלקוחות לצורך הוצאת חשבוניות וחיובים (תהליך סיזיפי הדורש דיוק רב).
דרישות:
- 3+ שנות ניסיון בתפקיד דומה: PA/ ניהול משרד בכיר/כספים/תפעול - חובה.
- אוריינטציה פיננסית גבוהה וניסיון מוכח בעבודה עם תהליכי חשבוניות, גבייה, ו/או דיווחי שעות ללקוח.
- שליטה גבוהה ביישומי Office (במיוחד Excel ו-PowerPoint) וניסיון עבודה עם מערכות ERP /רכש (כגון SAP, Oracle וכדומה).
- עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה
- יכולת לעבוד מול מגוון רחב של ממשקים (מנהלים בכירים, כספים, לקוחות, ספקים) בצורה אסרטיבית ומכבדת.
- יכולת יוצאת דופן לארגון, ניהול משימות מרובות (Multi-Tasking) ותשומת לב קפדנית לפרטים, במיוחד בתחום הפיננסי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.