לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש/ה מנהל /ת מסעות לקוח בעל/ת אוריינטציה שיווקית חזקה, להובלת אסטרטגיית הCustomer Journey מקצה לקצה מהרישום הראשוני ועד להפיכתו של הלקוח ללקוח פעיל, נאמן ורווחי.
התפקיד משלב חשיבה פיננסית, ניתוח אנליטי ויכולות שיווקיות, במטרה לייצר חוויית לקוח מיטבית שמביאה ערך עסקי מדיד ותורמת להצלחת החברה.
במסגרת התפקיד:
בנייה, פיתוח ואופטימיזציה של מסעות לקוח (Onboarding, Activation, Retention).
הגדלת שיעור ההמרה מלקוחות רשומים ללקוחות פעילים.
ניתוח פיננסי ושיווקי של מדדי מסעות הלקוח: LTV, CAC, ROI.
ביצוע והרצת ניסויים ובדיקות (A/B Testing) לשיפור תוצאות.
עבודה שוטפת ושיתופי פעולה עם צוותי מוצר, שירות לקוחות ופיננסים.
ניהול תקציב מסעות הלקוח והובלת תכניות פעולה להשגת היעדים העסקיים.
נא לרשום מספר משרה 832798
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקוה
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים בניהול מסעות לקוח / Customer Lifecycle יתרון משמעותי לניסיון מעולמות הפיננסים/פינטק.
יכולת אנליטית גבוהה וניסיון בעבודה עם כלי BI ודאטה.
הבנה עסקיתשיווקית עמוקה ויכולת עבודה עצמאית.
מיומנויות בינאישיות גבוהות ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
Hands-on יכולת להוביל משימות משלב החשיבה ועד ליישום בפועל.
ניסיון עם מערכת Emarsys יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.