לרשת PANDORA דרוש/ה מזכיר/ה אישית ולמנכ"ל ומנהל/ת משרד.
המשרה בהיקף של 70% -בין השעות 13:00-19:00, חמישה ימים בשבוע- נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
התפקיד כולל:
ניהול יומנים ולוחות הזמנים של מנכ"ל החברה בזירה העסקית והפרטית
אירוח של מוזמנים מהארץ וחו"ל (כולל הזמנת מלונות והיבטים לוגיסטיים אחרים).
תיאום נסיעות של חברי ההנהלה לחו"ל (הזמנת טיסות, מלונות רכבים, ויזות וכו).
ניהול שוטף של המשרד: ניהול עמדת הקבלה ופקידת הקבלה, ניהול אחראי הניקיון במשרד, מתן הנחיות, בקרה ותיעדוף משימות.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה.
נכונות לעבודה לטווח הארוך חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
תואר ראשון - חובה.
רישיון נהיגה - חובה.
שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office - חובה.
סדר וארגון ברמה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, אופי משימתי ואוריינטציה גבוהה לשירות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.