דף הבית » כל החברות »  דרושים Innovation: Africa
Innovation: Africa

דרושים Innovation: Africa

תחום עיסוק
מלכ"רים ועמותות
כמות עובדים
11-50
מיקום
הרצליה

משרות Innovation: Africa (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית דרוש/ה
סמנכ"ל/ית ביצוע - פיתוח והקמות-שוק ישראל

התפקיד בכפיפות למנכ"ל החברה.
מטה החברה במרכז הארץ

תחומי אחריות -
ניהול פעילות הביצוע של החברה - החל מקבלת עסקה חתומה מול מגוון רחב של גופים פרטיים וציבוריים במשק ועד למסירת פרויקט שלם ומניב. בתוך כך התנהלות מול ממשקים בכירים בחברה ומגוון לקוחות לטובת בניית אמון עמוק ושיתופי פעולה פוריים.
ניהול הליכי הפיתוח - קבלת הפרויקטים בראשיתם וקידום הליכי סטטוריקה, תפיסת מכות ברשת החשמל, רגולציה, תכנון, היתרים וזיהוי והובלת יוזמות חדשות.
ניהול הליכי הקמות - הקמת הפרויקטים באמצעות ניהול הליכי הרכש, הנדסה, פיקוח וניהול צוותי ההקמות, בקרה על תקציבים ולוחות זמנים, עמידה ביעדי איכות ובטיחות והסרת חסמים תפעוליים.
ממשקי חוץ - העבודה כרוכה בבניית שיתופי פעולה ארוכים עם גופים ציבוריים, עסקיים ולקוחות פרטיים.
דרישות:
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר - חובה.
ניסיון ניהולי בכיר של 5-8 שנים בענפי האנרגיה המתחדשת, התשתיות, הנדל"ן המניב או הבנייה, בעדיפות לחברות יזמיות וקבלניות גדולות בעלות רקורד מוכח בניהול פרויקטים מורכבים.
ידע וניסיון מעמיקים בביצוע בענף הבנייה ובניהול צוותי ביצוע והנדסה, לרבות תכנון, הנדסה, ניהול אתרים, בקרת איכות ועמידה בתקנים ויעדים ועבודה מול ספקים וקבלני משנה.
ניסיון משמעותי בתכנון אסטרטגי, ניהול ריבוי הליכים מורכבים במקביל, עמידה ביעדים, ניהול משאבים, ראייה מערכתית, קבלת החלטות בתנאי אי ודאות, ניהול מו"מ, רתימת צוותים והובלת שותפויות.
אנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8397972
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בתדהר בנייה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לקבוצת תדהר דרוש/ה מהנדס/ת ביצוע מנוסה
התפקיד כולל:
- תאום ותכנון מול היועצים לביצוע הנדסי אופטימלי.
- התאמת תכניות הברזל לייעול וחסכון בביצוע.
- תכנון ותחזוקת לוח זמנים של ביצוע הפרויקט.
- תכנון וניהול האתר ומשאבי הציוד הנדרשים לביצוע הפרויקטים בהתאם ללו"ז, לתקציב ולבטיחות.
- ניהול התוכניות לביצוע והפצתם לקבלנים השונים.
- אחריות לביצוע הפרויקט ע"פי תקנות וחוקי הבניה.
- אחריות על תהליך הוצאת טופס 4.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה אזרחית / בניין - חובה.
ניסיון של לפחות שנה בתפקיד מהנדס/ת ביצוע - חובה.
ניסיון בתחום המגורים / מגדלים - יתרון משמעותי.
תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
יחסי אנוש מעולים.
יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7729333
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה וכולל נסיעות לחו"ל
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית מובילה, דרוש/ה
מנהל /ת פרויקטים הקמה

עבודה במטה החברה במרכז הארץ
התפקיד כולל גם טיסות לחו"ל

מחפשים מהנדס/ת עם ניסיון בניהול פרויקטים בחו"ל מחברות ישראליות עם פעילות גלובלית או חברות בחו"ל
חובה אנגלית ברמה גבוה מאוד

הגדרת תפקיד -
ניהול פרוייקטי הקמה בתחום אנרגיה מתחדשת(רוח/אגירה/סולרי) החל מהסגירה הפיננסית ועד לשלב ההקמה והתפעול בשטח.
ניהול ממשקי עבודה פנים ארגוניים (פיתוח, הנדסה, כספים) וניהול ממשקים עם קבלנים, ספקי ציוד גלובליים, חברות ניהול, פיקוח ושותפים עסקיים.
ניתוח והבנת הסיכונים, גיבוש אסטרטגיות משא ומתן לטובת פתרונות.
ייצוג שוטף ועדכון התקדמות הפרויקט בפני ההנהלה, השותפים ושאר בעלי /ות עניין.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה אזרחית/בניין/מכונות/חשמל/תעשיה וניהול - חובה.
10- 5 שנות ניסיון קודם בניהול פרויקטים של הקמת תשתיות ומבנים, ניהול קבלנים, יועצים ומתכננים.
שליטה מלאה בעבודה עם יישומי Office לרבות Excel ו-MS Project - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה. שפת אם - יתרון גדול.
כישורי ניהול עצמי מעולים, תיעדוף משימות וניהול ממשקים מרובים בו -זמנית.
נכונות לנסיעות לחו"ל (התפקיד עשוי לכלול נסיעות לחו"ל). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7934506
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בפז כלכלה והנדסה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
- תפקיד המשלב עבודת משרד ושטח הכולל עבודה מול מנהלי פרויקטים באתרי הבנייה ויזמיי נדל"ן.
- עריכת סיורי בקרת התקדמות חודשית (ברמת מאקרו) במספר האתרים ברחבי הארץ לטובת מערך הליווי הבנקאי של הפרויקט.
- הכנת תקציבים ואומדני עלויות הקמה בשיתוף שמאים וכלכלנים במשרד.
- תמיכה במערך הייעוץ לתחום הנדל"ן של החברה לרבות עבודה מול רשויות ומשרדי הממשלה.
דרישות:
- מהנדס.ת / הנדסאי.ת בניין בוגר.ת מוסד אקדמאי מוכר.
- ניסיון בעבודת שטח (פיקוח / ביצוע) של שנתיים לפחות.
- הכרת עלויות בנייה מקובלות.
- שליטה באופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה.
- ידע ויכולת קריאת תוכניות.
- נמרצות, יחסי אנוש טובים.
- סדר וארגון.
- ניסיון בבקרה תקציבית - יתרון.

העבודה במשרה מלאה, משרדינו ממוקמים בהרצליה פיתוח. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8395171
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Location: Herzliya
Job Type: Full Time and English Speakers
We are seeking a highly proactive and dedicated Personal Assistant to provide comprehensive support to one of the companys owners, both personally and professionally.

Key Responsibilities:

Provide day-to-day administrative and personal support to the owner, ensuring all personal matters are handled efficiently and discreetly.
coordinating and managing personal travel arrangements, including flights, hotels, activities, etc.
Liaise with external service providers, such as accountants, attorneys, insurance agents, etc.
Oversee property-related matters, including lease agreements, payments, and coordination with property management and service providers.
Manage and supervise the office manager, ensuring efficient office operations.
Handle sensitive and confidential information with the highest level of integrity and discretion.
Requirements:
Requirements:

Minimum 5 years of proven experience as a Personal Assistant, Executive Assistant, or similar role, preferably from global companies
High level of discretion, reliability, and trustworthiness.
Excellent communication skills in English both written and verbal (native or near-native level) a must
Background in operations, administration, or project coordination an advantage.
Strong organizational skills and attention to detail.
Ability to manage multiple tasks under pressure.
Flexibility and availability beyond standard working hours.
Proficiency in Microsoft Office / Google Workspace (and preferably project management tools).

This is a full-time position.
on-site Herzliya office
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410695
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באורלי השמה
Job Type: Full Time
Responsibilities:
Participate in meetings and prepare summaries
Assign tasks and follow up on their execution
Manage ongoing communication with team members and management
Handle daily correspondence in English
Prepare documents and presentations
Conduct background research as needed
Requirements:
Minimum 3 years of experience as a Personal Assistant
Full command of English (spoken and written)
Proficiency in Office applications
Excellent organizational and time management skills
High level of responsibility and discretion
Availability for a full-time, flexible position
Proactive and highly motivated individual
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8351554
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בעידור מחשבים בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"ל
תיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפים
ארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבות
מענה טלפוני והתכתבויות שוטפות בעברית ובאנגלית מול גורמים בכירים בארץ ובחו"ל
טיפול בהזמנות רכש, ציוד משרדי ועבודה מול ספקים
ניהול לו"ז אישי, תרומות, תשלומים וקופה קטנה
תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול במשלחות ובאורחים מחו"ל
דרישות:
תואר ראשון יתרון
שליטה גבוהה מאוד ביישומי Office ובמיוחד ב-Outlook
עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה)
ניסיון בתפקיד דומה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות
יכולת ניסוח גבוהה, דיוק, אחריות וייצוגיות
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית

פרטים נוספים:
משרה מלאה, ימים א'-ה'
תנאים מצוינים וסביבת עבודה איכותית בחברה מובילה ויציבה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414296
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באיילת אלבז
Job Type: Full Time and Hybrid work
לחברה מובילה בתחום האנרגיה הסולארית,
דרוש/ה מנהל /ת פיתוח עסקי גלובלי - Head of Global Business Development

It is a full-time position, based in the companys offices in the Sharon area, with the flexibility to work from home whenever possible.


Responsibilities -
Research, analyze, and map potential markets and opportunities abroad 360 - including
commercial, regulation, competition, legal, financial, and marketing aspects.
Pursue, reach out, and develop long-term business relationships globally.
Negotiate commercial terms and manage an 8-digit annual signed revenue portfolio.
Lead internal interfaces with the companys team to meet the needs of the global markets.
Requirements:
At least 3 years of experience in global Business Development Deal Making - Must.
Entrepreneurial experience/ experience in penetrating new markets - Advantage.
Experience in Global Real Estate/ Solar Industry - Advantage.
Experience in working with C -level managers - Advantage.
Enthusiastic, highly motivated, goal-oriented individual with a hybrid ability to work both independently and as part of a team.
Excellent analytical, communication, and negotiation skills.
Native/ Fluent English speaker.
Engage with C -level managers - Advantage.
Enthusiastic, highly motivated, goal-oriented individual with a hybrid ability to work independently and as part of a team.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8374778
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Location: More than one
Job Type: Full Time
Responsibilities:
Serve as the lead point of contact for all account management matters.
Build and maintain strong, long-lasting client relationships.
Drive business growth by identifying and securing new client partnerships
Negotiate contracts and close agreements to maximize profits.
Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to clients' needs and
objectives.
Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement to meet
sales quotas.
Prepare reports on account status.
Collaborate with the marketing team to identify growth opportunities.
Assist with challenging client requests or issue escalations as needed.
Requirements:
Strong verbal and written communication skills in English Must
Experience with online marketing Must
BA/BS degree in Business Administration Sales or relevant field Advantage
Strong skills in Excel & Google sheets - Advantage
Experience with the Ecommerce industry Advantage
Excellent people skills and intuition of clients' business needs.
Work well under pressure and commit to deadlines.
The ability to work independently and within a team.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8415869
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת הייטק בהרצליה דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות

התפקיד כולל: 
-ניהול תיקי לקוח מקצה לקצה.
-ניתוח צרכים ומתן פתרונות עסקיים וטכנולוגיים ללקוח
-עבודה באינטגרציה עם מחלקת הפיתוח והתמיכה
-עבודה מגוונת ומעניינת
דרישות:
*יכולת וניסיון בניהול לקוח עסקי 
*ניהול תהליכי יישום מערכות 
*תואר אקדמי רלוונטי- יתרון(התמחות המערכות מידע/מנהל עסקים)
*הכרת בסיסי נתונים ושאילתות SQL - נדרש
*סדר וארגון, ראיה מערכתית, וחשיבה עסקית
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8402919
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו