דף הבית » כל החברות »  דרושים Innovation: Africa
Innovation: Africa

דרושים Innovation: Africa

תחום עיסוק
מלכ"רים ועמותות
כמות עובדים
11-50
מיקום
הרצליה

משרות Innovation: Africa (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקבוצת CivilEng
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת ניהול ופיקוח מצליחה דרוש מנהל מודל ומתאם מערכות BIM
עבודה צמודה עם צוות ניהול הפרויקט לתיאום הגיאומטריה בפרויקט, שימוש בכלים ותוכנות מתקדמות לביצוע בדיקות ובקרה על תיאום המערכות השונות, ייזום הצעות לייעול ופתרון אי-תיאום בין המערכות השונות באמצעות הובלת עקרונות מנחים לצוות, מעקב ובקרת תהליכי התכנון עד לתיאום מלא ועוד.
דרישות:
השכלה בתחום האדריכלות או הנדסה האזרחית- חובה
ידע וניסיון עבודה ברוויט- חובה
ניסיון בתחום התשתיות- יתרון משמעותי
ידע וניסיון עבודה בתוכנת Navisworks- יתרון
ידע וניסיון עבודה במערכת BIM360- יתרון משמעותי
יוזמה, ראש גדול ויכולת למידה עצמאית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8446093
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקבוצת CivilEng
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לסטודנטים
לחברה יזמית קבלנית גדולה ומוכרת דרוש מנהל פרויקטים מטעם היזם
-הובלה עצמאית של 4-5 פרויקטים בתכנון ובביצוע, באגף הנדסה בחברה יזמית למגורים
-נציג היזם באתרי הביצוע מול קבלנים ורשויות
- ניהול צוותי תכנון והובלת תהליכי רישוי מתכנון ראשוני ועד היתר ואכלוס
-עבודה בכפיפות למנהל אזור בצוות הנדסי צעיר ודינאמי
דרישות:
-תואר מהנדס אזרחי או אדריכל - חובה
-לפחות 5 שנות ניסיון בביצוע/ ניהול פרויקטים- חובה
ניסיון בניהול תכנון- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום המגורים- חובה
-ניסיון מעשי בעבודה ישירה מול רשויות, מחלקות רישוי ופיקוח עירוני לטובת הוצאת היתרים ותעודות גמר לאיכלוס
-הבנה הנדסית טובה של שיטות ביצוע, תהליכי רישוי, חוק המכר ותקנות התכנון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8014165
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בjobnikil
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת הנדסה מהגדולות והמובילות בתכנון מערכות המים בישראל דרוש/ה מהנדס/ת מים עם ניסיון בתכנון ובניהול פרויקטים של תכנון תשתיות מים.


תיאור המשרה:
הובלת פרויקטים תכנון תשתיות מים כגון: תחנות שאיבה, בריכות, מאגרים עפר, קווי הולכה, קידוחי שאיבת מים ועוד.

המשרה בהרצליה או בחיפה כולל נסיעות לפי מיקום הפרויקטים.

אנחנו חברה מובילה בזכות המהנדסים המקצועיים שעובדים אצלנו, ותיקים לצד צעירים. אנחנו מצפים מהמועמד המתאים למקצועיות, אחריות, עבודה עצמאית ובצוות, יוזמה, סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים.
דרישות:
מהנדס/ת מים - חובה
לפחות 5 שנות ניסיון בתכנון פרויקטים בתחום המים - חובה.
לפחות שנתיים ניסיון בניהול פרויקטים בתחום המים - חובה.
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת כולל תוכנות Office - חובה
שליטה בתוכנת Civil-3D יתרון משמעותי.
שליטה בתוכנת GIS- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8450631
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לחברה מובילה בתחומה המספקת שירותי יעוץ וניהול בתחום ההנדסה והכלכלה, דרושים/ות מנהלי/ות פרויקטים ומנהלי בקרה הנדסית.

השתלבות בצוותי בקרה במגוון רחב של פרויקטי תשתיות לאומיים מהגדולים בארץ.

* שילוב עבודה מהבית וממשרדי החברה, כולל סיורים בשטחי הפרויקטים.
* אפשרויות פיתוח וקידום ואופק עבודה לטווח רחוק.
דרישות:
* תואר בהנדסה / כלכלה -  חובה.
* בעלי/ות תואר בהנדסה אזרחית - יתרון.
* יכולת למידה ודייקנות - חובה.
* ניסיון בתחום ההנדסה או פיתוח תשתיות יתרון.
* יכולת השתלבות בעבודה מול פנים חיצוניות והובלת תהליכים מורכבים - חובה.
* ניסיון קודם בתחום בקרת פרויקטים - יתרון.
* ידע או היכרות עם תוכנות MS PROJECT - יתרון.
* ניסיון בעבודה מול חברות תשתית ממשלתיות - יתרון.
* יש לציין ציפיות שכר בעת הגשת המועמדות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424472
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
ברנדשילד בע"מ
Location: Herzliya
Job Type: Full Time and English Speakers
Salary: 12,000-15,000
BrandShield is looking for an Executive assistant to the CRO: Serving as right-hand executive support for Brandshields CRO, you are super-organized and detail-oriented, have excellent project management skills, and thrive in fast-paced, high-growth environments. You will work with highly confidential information, making a high level of accuracy, consistency, and thoroughness extremely important. Last, but certainly not least, you have a track record of providing best-in-class customer service. Specific Responsibilities Include: Manage an overbooked calendar, be mindful of priorities and ensure optimal use of the executives time and attention Prioritize and reply to emails, project management software tasks, Google comments, and Slack messages as needed Prepare presentations Track/prioritize deliverable Attend meetings as needed; take notes, gather follow-up action items, and follow up on next steps Plan and coordinate events and meetings on and offsite, including preparation of meeting materials and logistics Maintain strong working relationships with contacts inside and outside of the company Manage special projects including research and analysis
Requirements:
2-3 years experience
* Fluent English- MUST
* Willingness to be available and work flexible hours (including US hours) Organized, efficient, and able to multitask and quickly adjust in a rapidly changing environment
* A problem-solver mindset who is comfortable adapting to new technologies and ways of work and can effectively train others on systems and processes
* An ability to work proactively, anticipating needs before they arise Strong verbal/written communication, time management, and organizational skills Excellent Microsoft Office Suite
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7261836
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
בוקסאי טכנולוגיות בע"מ
Location: Herzliya
Job Type: Full Time
We are looking for the CEOs right hand, people-first and super hands-on role. If you love making things move, closing both small and big loops, and keeping order in a dynamic environment this is for you. The role spans calendar and travel management, personal errands, vendor coordination, and task follow-ups, with strict discretion and fluent English for frequent meetings with senior stakeholders.

What You Will Do -

Manage a dynamic, high-volume daily schedule and provide operational, hands-on support to the CEO.
Take ownership of personal and logistical tasks when needed including payments, coordination of services, and time-sensitive errands.
Support the CEOs social media presence: coordinate content, assist with posting, and manage workflows across platforms.
Collaborate with internal teams and external partners; prepare meeting summaries and drive action item
Requirements:
High availability, adaptability, and a proactive, ownership-driven mindset.
Professional presence, discretion, integrity, and excellent interpersonal communication.
Ability to multitask, prioritize, and work under pressure.
Valid drivers license.
Excellent written and verbal communication skills in English.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8437086
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש /ה מזכיר/ת שותפים למשרד רו"ח ברעננה

הזדמנות להשתלב במשרד מוביל בשרון, לטווח ארוך ובתנאים טובים.

תיאור התפקיד:
ניהול יומנים של השותפים.
סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף.

הצעות נוספות:
סביבת עבודה חמה ותומכת.
משרה מלאה וימי עבודה א'-ה', גמישות בשעות.
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה חובה.
שליטה ביישומי OFFICE-חובה.
שליטה באנגלית, יתרון.
יכולת עבודה עצמאית ויכולת תיעדוף משימות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438176
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשת לנדוור
סוג משרה: משרה מלאה
משרה מלאה
מיקום: תל אביב
עבודה בסביבה צעירה, דינאמית ומשפחתית.

ניהול יומנים ותיאום פגישות של ההנהלה הבכירה.
אחריות רחבה על מגוון נושאים כגון: רכבים, רווחה, משאבי אנוש, נסיעות לחו"ל.
ניהול ותפעול שוטף של המשרד: כיבוד, אירוח וניקיון, הזמנות, תקלות מחשוב.
קבלת אורחים, מענה טלפוני, תיוקים, מצגות.
תמיכה רציפה במחלקת הנה"ח, תשלומים, חשבוניות ודוחות.
תקשורת מול ספקים, זכיינים, אורחים.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה
בעל /ת תודעת שירות גבוהה.
ראיה מרחבית, ראש גדול, תקתקנות, יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות במקביל.
שליטה מלאה ביישומי מחשב ובייחוד בתוכנות Outlook, PPT ו-Excel.
יתרון לגישה טכנולוגית.
אנגלית ברמה טובה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8447436
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באיילת אלבז
Job Type: Full Time and Hybrid work
לחברה מובילה בתחום האנרגיה הסולארית,
דרוש/ה מנהל /ת פיתוח עסקי גלובלי - Head of Global Business Development

It is a full-time position, based in the companys offices in the Sharon area, with the flexibility to work from home whenever possible.


Responsibilities -
Research, analyze, and map potential markets and opportunities abroad 360 - including
commercial, regulation, competition, legal, financial, and marketing aspects.
Pursue, reach out, and develop long-term business relationships globally.
Negotiate commercial terms and manage an 8-digit annual signed revenue portfolio.
Lead internal interfaces with the companys team to meet the needs of the global markets.
Requirements:
At least 3 years of experience in global Business Development Deal Making - Must.
Entrepreneurial experience/ experience in penetrating new markets - Advantage.
Experience in Global Real Estate/ Solar Industry - Advantage.
Experience in working with C -level managers - Advantage.
Enthusiastic, highly motivated, goal-oriented individual with a hybrid ability to work both independently and as part of a team.
Excellent analytical, communication, and negotiation skills.
Native/ Fluent English speaker.
Engage with C -level managers - Advantage.
Enthusiastic, highly motivated, goal-oriented individual with a hybrid ability to work independently and as part of a team.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8374778
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Location: More than one
Job Type: Full Time
Responsibilities:
Serve as the lead point of contact for all account management matters.
Build and maintain strong, long-lasting client relationships.
Drive business growth by identifying and securing new client partnerships
Negotiate contracts and close agreements to maximize profits.
Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to clients' needs and
objectives.
Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement to meet
sales quotas.
Prepare reports on account status.
Collaborate with the marketing team to identify growth opportunities.
Assist with challenging client requests or issue escalations as needed.
Requirements:
Strong verbal and written communication skills in English Must
Experience with online marketing Must
BA/BS degree in Business Administration Sales or relevant field Advantage
Strong skills in Excel & Google sheets - Advantage
Experience with the Ecommerce industry Advantage
Excellent people skills and intuition of clients' business needs.
Work well under pressure and commit to deadlines.
The ability to work independently and within a team.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8415869
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו