דף הבית » כל החברות »  דרושים יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין
יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין

דרושים יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין

תחום עיסוק
משפטים
כמות עובדים
1-10
מיקום
פתח תקווה

משרות יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בCBRE
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
חברת CBRE, מהחברות המובילות בעולם בניהול ואחזקה של נכסים מניבים, מגייסת עוזר/ת מנכ"ל לתפקיד מרכזי ומאתגר בסביבה דינמית ובינלאומית.

ניהול שוטף של יומן המנכ"ל ותיאום פגישות בארץ ובחו"ל

אחריות על הכנת חומרים, מצגות ודוחות עבור ישיבות הנהלה.

השתתפות בישיבות זום מול גורמים בחו"ל.

ניהול משימות ופרויקטים רוחביים חוצי ארגון מעקב ובקרה אחר ביצוע

ממשקי עבודה שוטפים עם גורמי מטה, הנהלה בכירה ולקוחות אסטרטגיים

טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות ותמיכה שוטפת במנכ"ל
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים ומעלה כעוזר/ת מנכ"ל או בתפקיד דומה

אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)

שליטה מלאה ביישומי Office ובייחוד PowerPoint ו-Excel

יכולת גבוהה בניהול משימות מרובות, סדר וארגון, ועמידה בלוחות זמנים

יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ודיסקרטיות מלאה

יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ותקשורת בין-אישית מצוינת


מיקום: משרדי החברה בני ברק גבול רמת גן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410471
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בטוטו
סוג משרה: משרה מלאה
פקיד/ת אזורים הוא/היא חלק חיוני בצוות המטה האזורי, ומהווה את הגשר המקצועי והתפעולי בין המשרד האזורי לכ-500 נקודות המכירה המפוזרות באזור המיועד. התפקיד כולל מתן מענה תפעולי ואדמיניסטרטיבי שוטף, המבטיח את פעילותן החלקה והיעילה של כל נקודות המכירה.

אחריות וסמכויות:
ניהול שירות לקוחות ומענה טלפוני: מתן מענה מקצועי, אדיב ומהיר לכלל המשווקים ובעלי נקודות המכירה, הן בטלפון והן בפניות כתובות. קבלת קהל פרונטלית. סיוע בפתיחת פניות, טיפול בתקלות בסיסיות, והכוונה לגורמים הרלוונטיים בתוך המועצה.
ניהול המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלי מכירות: סיוע למנהלי המכירות האזוריים במגוון משימות, כגון הכנת דו"חות, הדפסות חומרים שיווקיים, תיוק מסמכים, ותיאום פגישות וכיוצ"ב.
ניהול תפעולי של נקודות המכירה: אחריות על שליחת ציוד, חומרים פרסומיים וטפסים רלוונטיים לכל נקודות המכירה, ובקרה על מלאי.
עבודה עם מערכות ממוחשבות: שימוש שוטף בתוכנות האופיס, ובמיוחד באקסל, לצורך הזנת נתונים, ניתוח בסיסי של דו"חות מכירה והכנת גיליונות עבודה. כולל עבודה עם מאגרי המידע של הארגון.
תחזוקת תיקי לקוחות: אחריות על עדכון וארגון תיקי הלקוחות (המשווקים ובעלי הנקודות), תוך הקפדה על דיוק וסודיות המידע. החתמת הסכמים ושטרי חוב.

מקום ביצוע העבודה במבני המועצה בפתח תקווה.
דרישות:
כישורים נדרשים:
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים: יכולת תקשורת גבוהה, סבלנות, ורצון עמוק לסייע למשווקים.
יכולת סדר וארגון: יכולת עבודה מסודרת ומאורגנת בסביבה מרובת משימות יכולת עבודה בסביבה לחוצה.
יכולת למידה מהירה: הסתגלות מהירה למערכות ממוחשבות חדשות ולתהליכי עבודה.
עבודת צוות: נכונות לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי האזור ושאר אנשי הצוות.

דרישות התפקיד תנאי הסף:
1.תעודת בגרות מלאה - חובה
2.נסיון של שנה לפחות כפקיד/ה - חובה, עדיפות לעבודה בסביבה של מכירות ומתן שרות לקוחות (יתרון).
3.שליטה טובה בישומי office (Excel, word) חובה

אופן הגשת מועמדות:
את קורות החיים יש להעביר לדוא"ל: pilat@app.civi.co.il
בציון מספר משרה-635162
וזאת עד לתאריך 17/09/25 בשעה 12:00.

לתשומת הלב: אי ציון מספר המשרה בנושא המייל לא יאפשר את קבלת קורות החיים לתיבה והטיפול בהם.
קורות חיים שיועברו לאחר מועד זה לא יטופלו.
רק פניות מתאימות תענינה.
א.המועצה רואה חשיבות עליונה בקידום שוויון הזדמנויות ובמניעת אפליה על בסיס מין, נטייה מינית, מעמד אישי, גיל, הריון, טיפולי פוריות, הורות, דת, לאום, ארץ מוצא, מקום מגורים, השקפה, מפלגה או שירות מילואים.
ב.המועצה פועלת למימוש חובת ייצוג הולם לאוכלוסיות הזקוקות לייצוג הולם (נשים, אנשים עם מוגבלויות, בני האוכלוסייה הערבית, ילידי אתיופיה או מי מהוריהם נולדו באתיופיה, בני האוכלוסייה החרדית ועולים חדשים) כקבוע בחוק.
ג.המועצה תיתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות ליצוג הולם, ובכלל זה לעובדים עם מוגבלות משמעותית ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שלו/שלה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340646
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
יוסי קטש בניה ויזמות בע"מ
דרושים ביוסי קטש בניה ויזמות בע"מ
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
חברת יוסי קטש בנייה ויזמות, הפועלת מאז 2005 ובנתה באיכות בלתי מתפשרת מאות יחידות דיור בפתח תקווה והסביבה, מתמחה ביזמות וביצוע פרויקטים למגורים ממשיכה לצמוח ומגייסת מזכיר/ה בעלי מוטיבציה להשתלב בחברה משפחתית, יציבה ובעלת חזון.

משרה מגוונת ודינמית המשלבת אחריות אדמיניסטרטיבית מלאה על ניהול המשרד לצד טיפול שוטף בהנהלת חשבונות.
התפקיד מתאים לאדם מסודר, אחראי ובעל יחסי אנוש מעולים, שאוהב עבודה מדויקת בסביבה ניהולית וטכנולוגית.
דרישות:
ניהול משרד ואדמיניסטרציה
ניהול יומנים ותיאום פגישות לצוות הנהלה ומנהלי פרויקטים
מענה טלפוני ודוא"ל ללקוחות וספקים
סיוע אדמיניסטרטיבי בפרויקטים שוטפים
הכנת מסמכים, פרוטוקולים ודוחות Excel
הנהלת חשבונות בסיסית.
קליטת חשבוניות ספקים במערכת הנהלת החשבונות (SAP / חשבשבת / Priority / ריווחית)
טיפול בתשלומים לספקים ובמעקב אחר קבלות.
עבודה שוטפת מול רואה חשבון / מנהלת חשבונות חיצונית.
מעקב אחר גבייה מלקוחות והפקת חשבוניות מס.

עבודה משרדית מהשעות 9:00-16:00 בימים א'-ה'.

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8407185
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בPower Marketing
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מנהל /ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל בתל אביב-רמת החייל!

במסגרת התפקיד: תפעול שוטף של המשרד, מענה טלפוני, טיפול במיילים, סיוע לצוות, הזמנת ציוד משרדי וניהול ספקים, אחריות על תיאומים לוגיסטיים ופגישות פנים וחוץ. ניהול יומן ותיאום פגישות של המנכ"ל, הכנת חומרים, מצגות, ודוחות לפגישות הנהלה, מעקב אחר ביצוע משימות ופרויקטים, מעורבות בפרויקטים חוצי-ארגון בהתאם לצורך, שיפור וייעול תהליכי עבודה משרדיים ותפעוליים.

ימים ושעות העבודה: 17:00-8:00.
שכר: נא להעביר ציפיות שכר.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד או בתפקיד דומה חובה.
-יכולת עבודה בסביבה דינאמית וריבוי משימות- חובה.
-שליטה מלאה ביישומי Office (דגש על, Excel, PowerPoint).- חובה.
-כישורי תקשורת גבוהים בעברית ואנגלית בכתב ובעל פה.- חובה.
-דיסקרטיות, יוזמה וראש גדול- חובה.
-ניסיון בעבודה מול בכירים- יתרון.
-רקע בניהול משימות באמצעות תוכנות לניהול פרויקטים- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8400083
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בinsite-hr
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 12,000-15,000
תנאים נוספים:קרן השתלמות
לחברת נדל"ן דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה
ניהול שוטף של פעילות המשרד ולתמיכה אדמיניסטרטיבית בדרגים הבכירים.

התפקיד כולל ממשקים רבים עם גורמים פנימיים וחיצוניים

במסגרת התפקיד ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף

ניהול יומנים ותיאום פגישות מורכבות, כולל פגישות עם דרגים בכירים ניהול דלפק הקבלה קבלת אורחים, מענה טלפוני ותיאום שליחויות מתן שירות ומענה לעובדי החברה בכל הנוגע לצורכי המשרד הזמנת ציוד משרדי וניהול מלאי שוטף סיוע בהפקת מסמכים, דוחות ומצגות לפי הצורך
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנתיים בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה חובה
שליטה מלאה בתוכנות Office, במיוחד Outlook, Word ו-Excel
יכולת ניהול זמן, סדר וארגון ברמה גבוהה
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
הופעה ייצוגית ותקשורת בין-אישית מצוינת
יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תחת ריבוי משימות ולחץ
ניסיון קודם מחברות בנייה / תשתיות יתרון משמעותי
משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 08:00-17:00
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8368591
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
המשרד שלנו, סהר - נבון עוסק בשמאות מקרקעין וליווי פרויקטים בתחום הנדלן,
ומציע סביבת עבודה נעימה, תומכת ובאווירה טובה
מה בתפקיד:
- ניהול יומן מנהלים ותיאום פגישות
- מענה טלפוני וטיפול בפניות
- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
- טיפול בהזמנות ומעקב תשלומים
טיפול בחשבוניות, גבייה ועבודה מול רו"ח חיצוני
דרישות:
דרישות התפקיד:
- ידע וניסיון בהנהלת חשבונות/מזכירות
- שליטה ביישומי Office (Word, Excel)
- סדר, דייקנות ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- ניסיון בעבודה עם מערכת Monday - יתרון

מיקום נוח על קו רכבת הקלה פתח תקווה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8413708
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בA-one Legal Recruitment
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה ציבורית בינלאומית דרוש/ה עורך/ת דין להצטרפות למחלקה המשפטית.

המחלקה מלווה פרויקטים משמעותיים בתחום האנרגיה המתחדשת, התשתיות וההשקעות הגלובליות, ומהווה חלק מרכזי בפעילות העסקית והאסטרטגית של הארגון.



-ליווי משפטי שוטף של פרויקטי אנרגיה מורכבים בארץ ובחו"ל.

- ניהול הסכמים והתקשרויות מול בעלי קרקעות מושבים, קיבוצים וגורמים חקלאיים, לצד עבודה מול בעלי מניות וגורמי רגולציה (משרד החקלאות ורשויות נוספות).

-עריכת וניהול משא ומתן בהסכמים מסחריים מגוונים החל מהסכמי NDA ועד הסכמי הקמה ותפעול (EPC, OEM, O M).

-ייעוץ בתחומי שוק ההון, מזכירות חברה וניהול דיוני דירקטוריון ופרוטוקולים באנגלית.

-סיוע בנושאי קומפליינס, דיני תחרות ותכניות אכיפה פנימיות.
דרישות:
-ניסיון של לפחות 34 שנים כעורך/ת דין חובה.

-ניסיון עבודה קודם במחלקה משפטית של חברת אנרגיה - חובה

-ניסיון ממשרד מוביל במחלקת אנרגיה יתרון.

-ניסיון מוכח בעבודה מול בעלי קרקעות (מושבים/קיבוצים) וגורמים חקלאיים.

-אנגלית ברמה גבוהה

-יכולת לנהל משא ומתן עצמאי לצד חשיבה עסקית רחבה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8312362
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במגייסת
סוג משרה: משרה מלאה
עורך/ת דין מתחיל/ה לחברה ציבורית גלובלית, הנסחרת בבורסה בת"א, ומובילה בתחום פתרונות תקשורת, אינטרנט ומחשוב בארץ ובעולם.
מה בתפקיד?
ליווי משפטי שוטף למחלקות החברה
ניסוח וסקירה של הסכמים מסחריים
סיוע ברגולציה וציות
ניהול תיקים משפטיים וטיפול בגבייה משפטית
החברה ממוקמת בפתח תקווה
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
תואר ראשון במשפטים ורישיון עו"ד בתוקף חובה
2-3 שנות ניסיון (כולל התמחות)
שליטה מלאה באנגלית
יתרון לניסיון מסחרי במשרד מוביל ו/או בגבייה משפטית
כישורי ניסוח גבוהים, חשיבה מסחרית, סדר וירידה לפרטים
יחסי אנוש טובים, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8289345
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בלירון ואליס גיוס והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום הנדל"ן באזור בקעת אונו דרוש/ה עו"ד לתחום מזכירות חברה וציות, להשתלבות במחלקה המשפטית!!
**העבודה במשרה מלאה בתוספת שעות נוספות**
התפקיד כולל:
*סיוע בנושא מזכירות חברה, דיווחים, דוחות כספיים, ריכוז והכנת חומרים לקראת ישיבות דירקטוריון,
*עריכת פרוטוקולים, מעקב אחר ביצוע החלטות.
*התפקיד משלב עבודה עם הנהלה בכירה ומחלקות שונות בקבוצה
דרישות:
- עו"ד מוסמך/ת בעל ותק של שנתיים עד ארבע שנים - חובה
-ניסיון בתחום מזכירות חברה ו/או שוק ההון ממשרד או חברה ציבורית לפחות שנה
-בקיאות בדיני ניירות ערך וחוק החברות
-ניסיון בעבודה מול דירקטוריון והנהלה בכירה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414838
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקטה יזמות
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
איפון התפקיד:
-עבודה עם הסכמי מקרקעין ידע וניסיון עבודה עם הסכמי מכר (קבלן) ויכולת לנהל מו"מ משפטי, מתן התייחסות לנספחי שינויים להסכמי מכר, שטרי משכנתא, רישום הע"א, משכנתאות, דיווחים למסמ"ק, דיווח לממונה;
-ניהול תהליכים בתחום התחדשות עירונית מו"מ, הכנה/מעקב אחרי אופרטיבים, דיווחים וכו';
-עבודה מול בנקים למשכנתאות של רוכשים/דיירים עבודה עם מכתבי כוונות, כתבי התחייבות, ערבויות וכו';
-קשר שוטף מול משרדי עו"ד חיצוניים שמלווים את החברה בעסקאות התחדשות עירונית;
-פניות לרשויות ולגורמים שונים בקשר עם פרויקטים כגון רמ"י, רשות מקומית וכו'
-עבודה שוטפת מול גורמים מלווים בפרויקטים - מתן מענה שוטף לכל פניה, הכנת מסמכים הכנה וניהול טבלאות ריכוז נתונים, בדיקת ערבויות, מעקב אחר תוקף ערבויות (הארכה/ביטול), מחיקת שעבודים וכו';
-עריכת טבלאות שליטה;
-טיפול מול רשם החברות הגשת דוחות שנתיים, מעקב אחרי רישום /מחיקת שעבודים וכו'.
-מתן מענה שוטף לכל המחלקות בחברה וכל טיפול משפטי שוטף אחר;

תכונות:
למידה מהירה, יכולת להבדיל בין עיקר לטפל, דייקנות ופדנטיות, ראש גדול ורצון ללמוד, שליטה ב- EXCEL, יכולת עבודה בצוות, לצד הובלת משימות באופן עצמאי.

ניהול ועדכון טבלאות ודוחות אקסל של כלל הפרויקטים ביחס להסכמי תמ"א ודיירים ותיקים/ הסכמי רכישה ורוכשים/מועדים/ניהול יומני משימות ובקרה על ביצוען וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים המלווים ביחס לערבויות והפצתן לגורמים הרלוונטיים, טיפול בהסבת הערבויות וכו';
טיפול שוטף מול לשכת רישום המקרקעין, לשכת הפרצלציה, עירייה וכו';
אחריות על קשר ישיר מול רוכשי הדירות/דיירים ותיקים וטיפול במסמכים שונים, לרבות מסמכי משכנתא, הערות אזהרה, יפ"כ, מסמכי רישום זכויות וכו';
טיפול שוטף מול הגורמים החיצונים ברישום והסדרת זכויות וכו';
כל משימה טכנית אחרת במסגרת הפעילות השוטפת של המחלקה;

מחפשים עוזר/ת משפטי/ת שמכיר/ה פעילות בתחום נדל"ן והתחדשות עירונית בפרט, בעל/ת יכולת לבצע את הפעולות באופן עצמאי, עם ראש גדול, בעל/ת אחריות, נכונות לעבוד בצוות, בעל/ת יחסי אנוש מעולים, בעל/ת שליטה מעולה ביישומי OFFICE.
דרישות:
דרישות התפקיד במצטבר:
- עו"ד מוסמך/ת 3 שנים לפחות;
- ניסיון מוכח ומעשי בתחום הנדל"ן כשנתיים לפחות (תקופת התמחות + לפחות שנתיים כעו"ד בתחום של התחדשות עירונית ותחום נדל"ן למגורים).
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8403136
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו