דף הבית » כל החברות »  דרושים יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין
יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין

דרושים יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין

תחום עיסוק
משפטים
כמות עובדים
1-10
מיקום
פתח תקווה

משרות יפה גולדשטיין ושות משרד עורכי דין (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בCBRE
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
חברת CBRE, מהחברות המובילות בעולם בניהול ואחזקה של נכסים מניבים, מגייסת עוזר/ת מנכ"ל לתפקיד מרכזי ומאתגר בסביבה דינמית ובינלאומית.

ניהול שוטף של יומן המנכ"ל ותיאום פגישות בארץ ובחו"ל

אחריות על הכנת חומרים, מצגות ודוחות עבור ישיבות הנהלה.

השתתפות בישיבות זום מול גורמים בחו"ל.

ניהול משימות ופרויקטים רוחביים חוצי ארגון מעקב ובקרה אחר ביצוע

ממשקי עבודה שוטפים עם גורמי מטה, הנהלה בכירה ולקוחות אסטרטגיים

טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות ותמיכה שוטפת במנכ"ל
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים ומעלה כעוזר/ת מנכ"ל או בתפקיד דומה

אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה (דיבור, קריאה וכתיבה)

שליטה מלאה ביישומי Office ובייחוד PowerPoint ו-Excel

יכולת גבוהה בניהול משימות מרובות, סדר וארגון, ועמידה בלוחות זמנים

יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ודיסקרטיות מלאה

יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ותקשורת בין-אישית מצוינת


מיקום: משרדי החברה בני ברק גבול רמת גן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410471
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בטוטו
סוג משרה: משרה מלאה
פקיד/ת אזורים הוא/היא חלק חיוני בצוות המטה האזורי, ומהווה את הגשר המקצועי והתפעולי בין המשרד האזורי לכ-500 נקודות המכירה המפוזרות באזור המיועד. התפקיד כולל מתן מענה תפעולי ואדמיניסטרטיבי שוטף, המבטיח את פעילותן החלקה והיעילה של כל נקודות המכירה.

אחריות וסמכויות:
ניהול שירות לקוחות ומענה טלפוני: מתן מענה מקצועי, אדיב ומהיר לכלל המשווקים ובעלי נקודות המכירה, הן בטלפון והן בפניות כתובות. קבלת קהל פרונטלית. סיוע בפתיחת פניות, טיפול בתקלות בסיסיות, והכוונה לגורמים הרלוונטיים בתוך המועצה.
ניהול המשרד ותמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלי מכירות: סיוע למנהלי המכירות האזוריים במגוון משימות, כגון הכנת דו"חות, הדפסות חומרים שיווקיים, תיוק מסמכים, ותיאום פגישות וכיוצ"ב.
ניהול תפעולי של נקודות המכירה: אחריות על שליחת ציוד, חומרים פרסומיים וטפסים רלוונטיים לכל נקודות המכירה, ובקרה על מלאי.
עבודה עם מערכות ממוחשבות: שימוש שוטף בתוכנות האופיס, ובמיוחד באקסל, לצורך הזנת נתונים, ניתוח בסיסי של דו"חות מכירה והכנת גיליונות עבודה. כולל עבודה עם מאגרי המידע של הארגון.
תחזוקת תיקי לקוחות: אחריות על עדכון וארגון תיקי הלקוחות (המשווקים ובעלי הנקודות), תוך הקפדה על דיוק וסודיות המידע. החתמת הסכמים ושטרי חוב.

מקום ביצוע העבודה במבני המועצה בפתח תקווה.
דרישות:
כישורים נדרשים:
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים: יכולת תקשורת גבוהה, סבלנות, ורצון עמוק לסייע למשווקים.
יכולת סדר וארגון: יכולת עבודה מסודרת ומאורגנת בסביבה מרובת משימות יכולת עבודה בסביבה לחוצה.
יכולת למידה מהירה: הסתגלות מהירה למערכות ממוחשבות חדשות ולתהליכי עבודה.
עבודת צוות: נכונות לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי האזור ושאר אנשי הצוות.

דרישות התפקיד תנאי הסף:
1.תעודת בגרות מלאה - חובה
2.נסיון של שנה לפחות כפקיד/ה - חובה, עדיפות לעבודה בסביבה של מכירות ומתן שרות לקוחות (יתרון).
3.שליטה טובה בישומי office (Excel, word) חובה

אופן הגשת מועמדות:
את קורות החיים יש להעביר לדוא"ל: pilat@app.civi.co.il
בציון מספר משרה-635162


לתשומת הלב: אי ציון מספר המשרה בנושא המייל לא יאפשר את קבלת קורות החיים לתיבה והטיפול בהם.
קורות חיים שיועברו לאחר מועד זה לא יטופלו.
רק פניות מתאימות תענינה.
א.המועצה רואה חשיבות עליונה בקידום שוויון הזדמנויות ובמניעת אפליה על בסיס מין, נטייה מינית, מעמד אישי, גיל, הריון, טיפולי פוריות, הורות, דת, לאום, ארץ מוצא, מקום מגורים, השקפה, מפלגה או שירות מילואים.
ב.המועצה פועלת למימוש חובת ייצוג הולם לאוכלוסיות הזקוקות לייצוג הולם (נשים, אנשים עם מוגבלויות, בני האוכלוסייה הערבית, ילידי אתיופיה או מי מהוריהם נולדו באתיופיה, בני האוכלוסייה החרדית ועולים חדשים) כקבוע בחוק.
ג.המועצה תיתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות ליצוג הולם, ובכלל זה לעובדים עם מוגבלות משמעותית ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שלו/שלה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340646
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במוקד אמון אבטחה 1997
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
לחברה גדולה ויציבה דרוש/ה מנהל/ת משרד בפתח תקווה
במסגרת התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי מלא הכולל; טיפול בקליטת עובדים חדשים, הקלדת נוכחות,
תיוק מסמכים, הזנת חופשות/מחלות/סיומי עבודה ועוד.
התנהלות מול לקוחות, טיפול בחשבוניות, זיכויים וגביה
ניהול משרד שוטף - קביעת לו"ז של מנהל הסניף והזמנת ציוד משרדי
העבודה במשרה מלאה 8:30-17:00
שכר גבוה ותנאים סוציאליים מלאים כולל קרן השתלמות
דרישות:
ידע ביישומי אופיס ואאוטלוק - חובה
ידע בתוכנות יל"מ ושומרית יתרון משמעותי
ידע בהנה"ח/שכר ודיני עבודה - יתרון
ניסיון בניהול וגיוס משאבי אנוש - יתרון
אסרטיביות, ראש גדול ושרותיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8425598
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בוויופוינט השמות
סוג משרה: משרה מלאה
לקבוצת חברות מעניינת ומובילה דרוש/ה מנהל /ת משרד ועוזר/ת אישית לתפקיד אדמיניסטרטיבי רחב
ניהול ותיאום יומנים מורכבים ודינמיים, כולל עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים.
מתן סיוע אישי שאינו מקצועי:
o ביצוע סידורים אישיים, תיאומים והזמנות שונות.
o טיפול במשימות יומיומיות שמאפשרות למנכלים להתמקד בעבודתם.
תיאום נסיעות עסקיות מקצה לקצה: טיסות, לינה, הסעות ותקשורת מול שותפים.
הכנת מסמכים, תמיכה תפעולית וריכוז משימות עבור ההנהלה.
ניהול עדיפויות, מעקב אחר משימות ומתן מענה שוטף לצרכי ההנהלה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/ ניהול משרד- יתרון משמעותי.
יכולת ארגון וסדר גבוהה, יכולת ניהול מספר משימות במקביל ותשומת לב לפרטים.
שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
שליטה טובה מאוד, Google Workspace וכלים דיגיטליים נוספים.
אמינות, דיסקרטיות, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
יוזמה, יכולת פתרון בעיות ועמידה בלוחות זמנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8426281
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בPower Marketing
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מנהל /ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל בתל אביב-רמת החייל!

במסגרת התפקיד: תפעול שוטף של המשרד, מענה טלפוני, טיפול במיילים, סיוע לצוות, הזמנת ציוד משרדי וניהול ספקים, אחריות על תיאומים לוגיסטיים ופגישות פנים וחוץ. ניהול יומן ותיאום פגישות של המנכ"ל, הכנת חומרים, מצגות, ודוחות לפגישות הנהלה, מעקב אחר ביצוע משימות ופרויקטים, מעורבות בפרויקטים חוצי-ארגון בהתאם לצורך, שיפור וייעול תהליכי עבודה משרדיים ותפעוליים.

ימים ושעות העבודה: 17:00-8:00.
שכר: נא להעביר ציפיות שכר.
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד או בתפקיד דומה חובה.
-יכולת עבודה בסביבה דינאמית וריבוי משימות- חובה.
-שליטה מלאה ביישומי Office (דגש על, Excel, PowerPoint).- חובה.
-כישורי תקשורת גבוהים בעברית ואנגלית בכתב ובעל פה.- חובה.
-דיסקרטיות, יוזמה וראש גדול- חובה.
-ניסיון בעבודה מול בכירים- יתרון.
-רקע בניהול משימות באמצעות תוכנות לניהול פרויקטים- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8400083
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בלירון ואליס גיוס והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום הנדל"ן באזור בקעת אונו דרוש/ה עו"ד לתחום מזכירות חברה וציות, להשתלבות במחלקה המשפטית!!
**העבודה במשרה מלאה בתוספת שעות נוספות**
התפקיד כולל:
*סיוע בנושא מזכירות חברה, דיווחים, דוחות כספיים, ריכוז והכנת חומרים לקראת ישיבות דירקטוריון,
*עריכת פרוטוקולים, מעקב אחר ביצוע החלטות.
*התפקיד משלב עבודה עם הנהלה בכירה ומחלקות שונות בקבוצה
דרישות:
- עו"ד מוסמך/ת בעל ותק של שנתיים עד ארבע שנים - חובה
-ניסיון בתחום מזכירות חברה ו/או שוק ההון ממשרד או חברה ציבורית לפחות שנה
-בקיאות בדיני ניירות ערך וחוק החברות
-ניסיון בעבודה מול דירקטוריון והנהלה בכירה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414838
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
למשרד עורכי דין, המתמחה בתחום הליטיגציה אזרחי-מסחרי, דרוש/ה עורך/ת דין עם ניסיון משמעותי להצטרפות לצוות שלנו.

אנו מחפשים אנשי מקצוע מוכשרים, חרוצים ואמינים, עם יכולת למידה גבוהה ומוטיבציה להצלחה - בעלי ניסיון מקצועי בכתיבת כתבי בית דין בתחום האזרחי-מסחרי.

אם את/ה עורך/ת הדין המחויב/ת והמוכשר/ת שאנו מחפשים, ואת/ה מעוניין/ת לקחת חלק בצוות שלנו!
דרישות:
- ניסיון מקצועי מוכח בכתיבת כתבי בית דין בתחום האזרחי-מסחרי - לפחות 5 שנים.
- יכולת עמידה בלחצים וקצב עבודה מהיר.
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות.
- כישורי ניהול משא ומתן מעולים.
- יכולת פתרון בעיות יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסא.
- שליטה מלאה בשפה העברית, כולל יכולת ניסוח משפטי מדויק וברור. ידע בשפות נוספות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8367900
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בA-one Legal Recruitment
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
לחברה בינלאומית מובילה בתחום התעשיה והשירותים דרוש/ה עורך/ת דין למחלקה המשפטית
התפקיד כולל ליווי עסקאות בינלאומיות, עריכת חוזים מסחריים מגוונים בעברית ובאנגלית, ניהול מו"מ בינלאומיים, יעוץ שוטף למחלקות השונות בחברה.

- כפיפות ליועץ המשפטי מנהל המחלקה המשפטית
- החברה ממוקמת באיירפורט סיטי
- היברידיות - יום בשבוע מהבית

תנאים מצוינים למתאים/ה
דרישות:
עו"ד בעל/ת של לפחות 5 שנים במקצוע.
יוצא/ת מחלקה מסחרית / הייטק / בינלאומית של משרד מוביל
בוגר/ת מוסד לימודים מוביל בציונים גבוהים
דובר/ת אנגלית ברמת שפת אם (רוב העבודה באנגלית)
ניסיון עבודה קודם בחברה - יתרון
יכולת עבודה עצמאית על מספר רב של מטלות במקביל
בעל/ת ניסיון מוכח בניהול מו"מ מורכבים בעברית ובאנגלית
בעל/ת רמה אישית גבוהה ויחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424441
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בכיוון השמה – הבית שלך לקריירה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
* עבודה במזכירות חברה- חברה ציבורית: תיאום והכנה של ישיבות דירקטוריון וועדות, הכנת פרוטוקולים, עבודה מול הנהלת החברה.
* ביצוע בדיקות משפטיות בנושאים שונים.
* טיפול בדיווחים לרשויות, לרבות הבורסה לניירות ערך.
* סיוע בהכנת דוחות כספיים רבעוניים.
* עבודה שוטפת בתהליכי ציות, הטמעת תהליכים, כתיבת נהלים ובחינת עמידת החברות בדרישות החוק והרגולציה.
* ליווי עסקאות, השקעות, התקשרויות וחוזים.
* עבודה מול גורמים פנימיים וגורמים חיצוניים בארץ ובחו"ל.
דרישות:
* תואר ראשון במשפטים ורישיון עו"ד - חובה
* ניסיון של 4-5 שנים כ עו"ד בתחומים של מזכירות חברה (בדגש על היכרות עם חברות ציבוריות), שוק ההון, פיננסים - חובה
* יכולת עבודה עצמאית והובלת תהליכים מקצה לקצה - חובה
* שליטה גבוהה ביישומי Office - חובה
* אנגלית ברמה גבוהה- יתרון
* ידע בתוכנות רגולציה ומזכירות חברה - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8425778
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו