דף הבית » כל החברות »  דרושים אלגרו שירותי יעוץ
אלגרו שירותי יעוץ

דרושים אלגרו שירותי יעוץ

תחום עיסוק
אינטרנט ודיגיטל
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות אלגרו שירותי יעוץ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:קרן השתלמות
הזדמנות מדהימה להצטרף ולהתברג בארגון גדול ומוביל בתחום הרפואי.
8.5 שעות עבודה ביום, סיבוס, קרן השתלמות מהיום הראשון, מתנות בחגים, ועוד!
לחברה מובילה בתחום הבריאות דרוש/ה אחראי/ת הדרכה ורווחה לצוות משאבי אנוש.
מה כולל המשרה?
- בנייה וניהול של תוכנית הדרכה שנתית
- ניהול והטמעת מערכת למידה ארגונית (LMS)
- ניהול תהליך קליטה והכשרה לעובדים חדשים
- פיתוח תהליכי למידה ויוזמות הדרכה למנהלים ולעובדים
- אחריות על תקשורת פנים ארגונית
- הובלת פעילויות רווחה ותרבות ארגונית
דרישות:
ניסיון מוכח בתחום ההדרכה - חובה
תואר ראשון בתחום משאבי אנוש / פסיכולוגיה / מדעי ההתנהגות יתרון משמעותי
שליטה בכלי הדרכה דיגיטליים: PowerPoint, Canva, מערכות LMS המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8403424
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מפעלי בית עמנואל
דרושים במפעלי בית עמנואל
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור תפקיד כללי:
אחריות כוללת על רווחת העובדים והובלת תהליכי הדרכה ופיתוח אישי ומקצועי בקרב עובדי הארגון. חיזוק תחושת השייכות, שיפור חווית העובד ובניית מערך למידה אפקטיבי.

תחומי אחריות:

רווחת עובדים:
- בניית ויישום תוכנית רווחה שנתית הכוללת אירועים, מתנות, מענה לצרכים אישיים ועוד
- הובלת ימי גיבוש, אירועים חברתיים, פעילויות רווחה ובניית קהילה פנים-ארגונית
- ניהול תקציב רווחה ועמידה ביעדים
- שיפור חווית העובד לאורך כל שלבי מחזור החיים (קליטה, יום הולדת, פרידה וכו)

הדרכה:
-
איתור צרכים ובניית ויישום תוכנית הדרכה שנתית
- הובלת תהליכי חניכה ולמידה בצוותים
- מדידת אפקטיביות הדרכות ושיפור מתמיד
- שיתוף פעולה עם מנהלים להטמעת תהליכי למידה בשוטף

כפיפות:
מנהלת אגף משאבי אנוש
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הרווחה / ההדרכה חובה
- יכולות ארגון, תכנון והובלת תהליכים ברמה גבוה
- תקשורת בין-אישית גבוהה ורגישות לצרכי העובדים
- שליטה בכלי אופיס וניהול תקציבים
- יוזמה, יצירתיות, ויכולת עבודה עצמאית
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8419716
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלומה
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מנהל/ת למרכז קהילתי בשרון בעל/ת אוריינטציה קהילתית מובהקת ויכולת להוביל תהליכי חדשנות ויזמות קהילתית.

תיאור התפקיד:
ייזום, פיתוח ותכנון תוכניות קהילתיות ותרבותיות, בהתאם לצרכי הקהילה ומדיניות הרשות.
אחריות כוללת והובלה של פעילות במרכז, לרבות פרויקטים/אירועים קהילתיים וחוגי פנאי והעשרה למגוון קהלים.
בניית תוכנית עבודה שנתית למרכז בהתאם לתקציב ויעדים, ויישומה.
אחריות על תפעול שוטף של המרכז - תחזוקה ובטיחות המרכז, התקשרויות מול ספקים ומדריכי חוגים, מענה לפניות, השכרות, שיווק הפעילות והרחבת הקהלים/קהילת המרכז.
יצירת שיתופי פעולה ועבודה בשותפויות עם מגוון גורמים פנים ארגוניים, עירוניים וקהילתיים.
כל משימה נוספת שתידרש על-ידי הממונה, במסגרת פעילות החברה, בתחום הרחב של העיסוק.
דרישות:
השכלה - תואר ראשון - חובה (עדיפות: עבודה סוציאלית, ניהול, חינוך, מדעי החברה). תואר שני יתרון.
ניסיון מוכח בתפקידים קהילתיים ובהובלת תהליכים חברתיים חובה.
ניסיון בניהול בתחומי קהילה וחוגים- 3 שנים לפחות יתרון משמעותי.
ניסיון בהובלת תהליכי חדשנות ויזמות קהילתית יתרון.
ניסיון בתחום התרבות והפנאי, לרבות תחום המוזיקה יתרון.
חשיבה שיווקית, ידע ופעילות באינטרנט וברשתות חברתיות יתרון.
יכולת ארגון וניהול, ועבודה בריבוי משימות, מול ממשקים מגוונים, וקביעת סדרי עדיפויות.
יכולת עבודה בצוות וניהול צוות.
שרותיות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי בכתב ובע"פ גבוה.
עבודה בשעות אחה"צ והערב מספר ימים בשבוע.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8397045
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנתיב להשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מטרת התפקיד: להוות מענה מקצועי לעובדי ומנהלי חטיבת המכירות (ברמת: מקדם, מנהל מכירות, מוקדים, מטה, מנהל סגמנט/ערוץ). בכל הקשור להדרכות מקצועיות, מערכות וכלים מקצועיים.

תיאור התפקיד ומטלות לביצוע:
הדרכת כל נושאי העבודה מא-ת של אגף המכירות.
הדרכות - בניית הדרכות ותיקופן עם מומחי התוכן הרלוונטיים, בניית מערכי שיעור, מצגות, אמצעי המחשה ואמצעי עזר ללמידה.
ריכוז כל ההדרכות הקבועות של חטיבת המכירות: קורס מנהלים חדשים, קורס מקדמים חדשים, הכשרות שנתיות קבועות למוקד, גאנט הדרכות מקצועיות מוצרים ועוד
בניית תכניות הדרכה ולמידה שנתיות
בנייה ותחזוקה של "קיט קליטה" למקדם מכירות/ מנהל מכירות
אחריות על לומדות חטיבת המכירות באמצעות מערכת LMS
ביצוע ההדרכה בפועל בנושאים הבאים: דוחות ומדדים, עבודה עם מערכות, תהליכים, הגדות ונהלים, מקצועיות קטגוריאלית.
מסגרת התפקיד: משרה מלאה א-ה עם יציאה לשטח לליווי מקדמים ומנהלים אצל לקוחות הארגון.
דרישות:
דרישות סף לתפקיד:
השכלה נדרשת תואר ראשון חובה, תואר שני ולימודי הנחיית קבוצות יתרונות משמעותיים.
שפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד
ניסיון רלוונטי ניסיון הדרכתי של 3 שנים לפחות בארגון גדול- בינוני בהדרכת מיומנויות מקצועיות, טכנולוגיות, הדרכות מכרתיות וניהוליות יתרון משמעותי.
יישומי מחשב- שליטה גבוהה בכל יישומי האופיס בדגש על אקסל ברמה גבוהה
תכונות וכישורים סדר וארגון, יכולות חניכה והדרכה גבוהות, יכולת מתן משוב, סבלנות, עמידה מול קהל, תקשורת בינאישית ויחסי אנוש טובים.
נכונות ליציאה לשטח לפחות פעם בשבוע המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8417884
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקבוצת נישה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
השתלבות בחברת ענק פארמה גלובלית, לאתר החברה באזור השרון, בתפקיד היברידי (2 משרד), בתפקיד הכולל אחריות ניהולית רוחבית לכלל פעילויות הרגולציה בתחום הפרמצבטי, לרבות אחריות להגדרת האסטרטגיות הרגולטוריות וניהול כלל פעילויות הרישום של מוצרים חדשים והן של מוצרים קיימים. התפקיד כולל ניהול של מנהלת רגולציה בתחום הדיוויס, עובדת מנוסה העובדת עצמאית. דיווח ל-RA Director.ממשימות התפקיד:פיתוח והוצאה לפועל של התוכניות הרגולטוריות, עבור מוצרים חדשים ותחזוקה של רישיונות ואישורים של מוצרים קיימים.מתן הערכות לגבי השפעה של שינויים רגולטוריים או שינויים במוצרים, עבור פונקציות עיסקיות לוקליות ול-RA הגלובלי.לשמש כגורם הקשר מול משרד הבריאות הישראלי ומרכזי הפצה מקומיים, בכל הקשור לפעילויות הרישום של המוצרים.תמיכה בתוכנית העיסקית של ישראל, על ידי התמודדות עם אתגרים רגולטוריים ומתוך שיתוף פעולה עם מובילים עיסקיים ופונקציות תומכות, כגון שרשרת אספקה, איכות, ליגל וכולי.ייצוג האתר בישראל מול רשויות הבריאות המקומיות
דרישות:
תואר ראשון ברוקחות - חובה.
הסמכה וניסיון כרוקח/ת ממונה - חובה.
ניסיון משמעותי בתעשיית התרופות - חובה.
ניסיון נוסף ברישום מכשור רפואי/אמ"ר - יתרון.
אנגלית ברמה שוטפת - עבודה בסביבה בינ"ל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372360
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בNextage
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
אנו מחפשים גזבר/ית, למתן שירותי Treasury מותאמים ללקוחות החברה (סטארט-אפים בשלבים שונים) בתפקיד בכפיפות ל- CFO.
תפקיד זה כולל אחריות ובקרה פיננסית רוחבית עבור לקוחותינו.

תחומי אחריות עיקריים:
ניהול קשרים פיננסיים עבור הלקוחות עבודה ישירה מול החשבים והבנקים, קרנות וגופי מימון לצורך השגת פתרונות פיננסיים בתנאים אופטימליים.
אחריות על הפקדות, השקעות לטווח קצר וניהול פקדונות בהתאם למדיניות הפיננסית של כל לקוח.
ביצוע המרות מט"ח וניהול סיכוני מטבע עבור לקוחות בהתאם לצרכיהם.
פיתוח ויישום אסטרטגיות פיננסיות לניהול מזומנים ונזילות ברמה הארגונית.
עבודה צמודה עם צוותי ה-CFO כדי להבטיח אופטימיזציה של תזרים המזומנים ומקסום תשואה על יתרות מזומנים.
בניית דוחות שוטפים ודיווחי נזילות להנהלה וללקוחות.
משרה מלאה, 5 ימי עבודה, בהמשך תתאפשר עבודה מהבית יום אחד בשבוע
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס / חשבונאות או תחום דומה רלוונטי חובה (MBA יתרון)
ניסיון של שנתיים בתפקיד פיננסי דומה (לדוגמה גזבר / ע. גזבר) - חובה
ניסיון בניהול תזרים מזומנים, פיקדונות והמרות מט"ח, רצוי בחברה פיננסית או סטארט-אפ - חובה
שליטה גבוהה באקסל וכלים פיננסיים אחרים - חובה
ידע בשוקי ההון, בנקאות והשקעות לטווח קצר יתרון משמעותי

מיומנויות אישיות נדרשות:
יכולת אנליטית גבוהה וקבלת החלטות מבוססות נתונים.
כישורי תקשורת מצוינים וניסיון בעבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8403758
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בONE ZERO - הבנק הדיגיטלי
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול מערך התפעול של תחום ניירות ערך בבנק, אחריות כוללת על תהליכים תפעוליים, ממשקי עבודה עם גורמים פנימיים וחיצוניים, עמידה ברגולציה, שיפור תהליכים, ניהול צוות עובדים, והובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום.



מה מחכה לך?
ניהול שוטף של פעילות התפעול בתחום ניירות ערך (ישראלי וזרים)
אחריות על תהליכי קליטה, סליקה, דיווחים רגולטוריים, ותיאום מול גופים חיצוניים (ברוקר, קסטודיאן, בורסה, ספקים וכו')
ניהול צוות עובדים: גיוס, חניכה, פיתוח מקצועי והובלה לעמידה ביעדים
שיפור תהליכים תפעוליים, הטמעת אוטומציה
עבודה מול ממשקים פנימיים: מערכות מידע, רגולציה, שירות לקוחות, ציות, ניהול סיכונים ועוד
הובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום ניירות ערך
אחריות על עמידה בדרישות רגולציה, ניהול סיכונים תפעוליים וביקורת
דרישות:
למי זה מתאים?
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפעול ניירות ערך, מתוכן לפחות 2 בתפקיד ניהולי
ניסיון קודם בעבודה בגוף שהוא חבר בורסה - חובה
היכרות מעמיקה עם רגולציה בתחום ניירות ערך בישראל ובארה"ב
ניסיון בעבודה מול מערכות תפעוליות בנקאיות
יכולת למידה מהירה של מערכות חדשות וזיקה טכנולוגית גבוהה
יכולת ניהול והנעת עובדים, עבודה בסביבה מרובת ממשקים
חשיבה תהליכית, יכולת ניתוח והובלת שינויים
תואר בתחום כלכלה / מנהל עסקים / ראיית חשבון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8412741
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברסטרטו
סוג משרה: משרה מלאה
הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד מאתגר ומשמעותי בתחום הרגולציה ואיכות המזון, בלב העשייה של אחת מהחברות המובילות בייבוא מזון לישראל.

תיאור התפקיד:
תחזוקה שוטפת של תיקי מוצר בהתאם לדרישות החוק
ניהול ועדכון תוויות מוצר: כתיבת התוכן הרגולטורי, תרגום לאנגלית, התאמה ופיתוח של אריזות למוצרים קיימים וחדשים
עבודה שוטפת מול ספקים בינלאומיים להשגת כלל המסמכים הרגולטוריים הנדרשים
ביצוע הערכות רגולטוריות למוצרי מזון על בסיס מידע טכני בהתאם לרגולציה
עבודה צמודה עם ממשקים פנים ארגוניים
טיפול בתלונות איכות מול נציגת שירות הלקוחות והספקים
ניהול תחום בדיקות המעבדה ותיאום דיגומים למוצרי מזון רגישים במסלול האירופי מול מעבדות מוסמכות בישראל
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי - מדעי התזונה, הנדסת מזון, כימיה, ביוטכנולוגיה, מדעי החיים חובה
שליטה גבוהה באנגלית (קריאה וכתיבה) חובה
סדר, ארגון ודייקנות גבוהה, עם תשומת לב לפרטים הקטנים
יכולת עבודה תחת לחץ ולוחות זמנים קצרים
יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
יוזמה אישית ומוטיבציה גבוהה ללמידה והתפתחות מקצועית
הכרות עם תעשיית המזון, לוגיסטיקה ומרלו"גים יתרון

משרה מלאה | מיקום: ראש העין
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8388588
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בפרטנר תקשורת
סוג משרה: מספר סוגים
תיאור המשרה:
* מתן שירות ומענה בתחום הפיננסי עבור לקוחות פרטיים, ועסקיים.
* גביית תשלומי חוב
* מתן הסדרים לטובת עיכוב הליכי גבייה
* עדכון אמצעי תשלום
* שאלות בנוגע לחיובים וחשבוניות ועוד 
היקף משרה א-ה: 8:00-17:00 + שישי אחת ל-3 שבועות מהבית!
מתאים גם לסטודנטים!
דרישות:
כושר ביטוי ברמה טובה
תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות
התמודדות עם מצבי לחץ
דוברי/ות שפות ערבית ורוסית - יתרון
תנאים מצוינים למתאימים/ות! שכר גבוה, עובדי/ות חברה מהיום הראשון, מגוון פעילויות רווחה, נופשי חברה בחו"ל, חדר אוכל ועוד המון פינוקים! שלחו קו"ח עוד היום!

**המידע שיימסר על ידך ישמש את פרטנר ומי מטעמה, לשם בחינת התאמתך לתפקיד זה ולתפקידים נוספים העשויים להתאים לך, תפעול, מחקר, תהליכי גיוס ויצירת קשר. המידע עשוי לעבור לגורמים נוספים כמפורט במדיניות הפרטיות מועמדים, שם ניתן למצוא פירוט גם לגבי זכותך לעיון ולתיקון מידע. אין בדרך כלל חובה חוקית למסור את המידע אך בלעדיו לא נוכל לטפל במועמדותך*
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8421557
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
לקליניקה לאסתטיקה מובילה בתחומה, דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות עם יכולת שכנוע טלפונית מול לקוחות וביצוע תיאום פגישות לנציגי המכירות (חיוג ללידים חמים שהשאירו פרטים).

אם עולם האסתטיקה תמיד קרץ לך? זה הזמן שלכם/ן להצטרף אלינו.

אפשרות קידום למתאימים /ות!
סביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
טווח שכר בין 8K-11K!!!
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום - יתרון משמעותי.
- זיקה לעולם האסתטיקה- יתרון.
- אוהב/ת לכבוש יעדים ומטרות.
- יכולת מכירה טלפונית ואוריינטציה מכירתית.
- מסירות, ראש גדול, אדיבות, שירותיות ברמה גבוהה ומוטיבציה גבוהה.
- משרה מלאה 6 שעות משמרת ביום
- מחשב ביתי או נייד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7931281
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו