לחברת  תוכנה דרוש/ה איש /אשת  תמיכה טכנית טלפונית  Help desk ללקוחות החברה.
 התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות החברה ופתרונות בנושאי  אינטרנט, רשתות ותשתיות.
העבודה במשרה מלאה, מינימום 5 משמרות בשבוע וכוללת תורנות בימי שישי - שבת.
סביבת עבודה נעימה
העבודה בקרית מוצקין
דרישות:
 הבנה בתקשורת - יתרון
וורבליות ויכולת ביטוי בע"פ גבוהה
ניסיון בחברת  קופות - יתרון גדול
ניסיון כתומך /ת של שנה לפחות- חובה.
רקע במחשבים ובתוכנות הפעלה - חובה.
שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.
ראש גדול ויצירתיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.