התפקיד כולל אחריות מקיפה על הניהול האדמיניסטרטיבי, התפעולי והלוגיסטי של המשרד
בדגש על תמיכה למחלקת הרכש.
ניהול שוטף ותקשורת:מתן מענה טלפוני איכותי, ניהול יומנים ותכתובות, וטיפול שוט
בפניות פנים וחוץ ארגוניות.
בקרה ומעקב:מעקב צמוד ובקרת ביצוע אחר משימות ומטלות חוצות ארגון
ניתוח והזנת נתונים:הפקת דוחות, בקרת נתונים, והזנה מדויקת של מידע למערכות
תפעול רכש ושרשרת אספקה משרדית:תיאום מלא מול ספקים חיצוניים: איסוף הצעות
מחיר, הנפקת הזמנות רכש, וטיפול בתהליך קליטת סחורה/שירות
דרישות:
שליטה טובה ביישומי מחשב (Office, Excel, Outlook) חובה.
יכולת סדר, ארגון ודיוק בפרטים הקטנים.
אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה).
רקע טכני או היכרות עם עולם המתכת יתרון משמעותי.
היכרות עם מערכות ERP (כגון Priority/ SAP ) יתרון (אך לא חובה, נלמד אתכם הכל!).
כישורים נדרשים
יכולת עבודה עצמאית ולקיחת יוזמה
יכולת ניהול זמן ותעדוף משימות
אוריינטציה שירותית:יחסי אנוש מעולים ויכולת ליצור קשרים חיוביים ותומכים עם עובדים, ספקים ולקוחות כאחד, תוך שמירה על סבלנות ומקצועיות.
בעל/ת רישיון לנשק עם אחזקה בפועל - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.