דף הבית » משרות לפי חברות » חגור תעשיות בע"מ
חגור תעשיות בע"מ

    דרושים חגור תעשיות בע"מ

    תחום עיסוק
    ייצור ותעשייה
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- חגור תעשיות בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- חגור תעשיות בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה קמעונאית מובילה בתחומה דרוש /ה מנהל /ת שיווק ומנהל /ת אתר סחר E-COMMERCE.
    התפקיד כולל:
    תפעול מלא ושוטף של אתר הסחר, הזמנות, סידור טיוב והעלאת מוצרים, עדכון מבצעים ומחירים, תכנון עיצוב וניהול עמודי הבלוג ודפי תוכן ועוד.
    עובד /ת חברה מהיום הראשון!
    אחריות על שיפור תמידי של נראות האתר, שיפור חווית המשתמש.
    תמיכה במגוון המשתמשים בתוך החברה בכל ההיבטים הקשורים לתפעול האתר.
    אחריות על בדיקות ידניות ואוטומטיות של גרסאות קיימות וחדשות.
    שיפור יחס ההמרה וחוויית המשתמש, אפיון והובלת פיתוחים חדשים באתר.
    הבנת מסע לקוח משלב העלאת המודעות, תוך הנעה לפעולה, רכישה ועד לקבלת המשלוח.
    הפקת דו"חות, מדידה וניתוח הנתונים תוך הסקת מסקנות ואופטימיזציה.
    עובד /ת חברה מהיום הראשון!
    דרישות:
    ניסיון מעל 3 שנים בתפקיד דומה בחברה קמעונאית גדולה - חובה.
    ניסיון בתחום ה E-COMMERCE - חובה.
    ניסיון בניהול אתר איקומרס במערכת ווקומרס וקונימבו - חובה.
    שליטה באקסל - חובה.
    ידע בוורדפרס - חובה
    שליטה בכלי קידום ובקרה אינטרנטיים, בינהם google Analytics.
    רקע ב - html ו - css עדיף עם ידע בסיסי ב - javascript - יתרון
    ידע ב - SAP Business1 - יתרון.
    יכולת עבודה עם ממשקים מרובים (שיווק, מכירות, פיתוח, טכנולוגיות, שירות) ועם ספקים חיצוניים.
    יכולת תקשורת טובה באנגלית (כתיבה ודיבור).
    אחראי /ת ומסודר /ת מאד, בעל /ת יכולת עבודה תחת לחץ ויחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5839069
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת ציוד רפואי גדולה ואיכותית, מוביל /ת שוק בתחומה, דרוש /ה איש /אשת בק אופיס מעולה ומקצועי /ת.
    התפקיד כולל טיפול בהזמנות נכנסות והכנסתן למערכת, ביצוע טיפול ומעקב, מתן מענה שוטף לצוות המכירות של מחלקת המכירות (מדובר בצוות אנשי מכירות מקצועי בתחומו).
    שמירה על קשר באנגלית עם ספקי החברה הנמצאים בחו"ל (כתיבה, קריאה, דיבור).
    טיפול וסיוע בהכנת עזרים שיווקים.
    הפקת תעודות משלוח, טיפול במשלוחים לבתי החולים, טיפול בתכתובת ובמסמכים.
    סיוע אדמיניסטרטיבי למנהל מחלקת המכירות.
    משרה מלאה 08:00 עד 17:00.
    דרישות:
    ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס דומה.
    בעל /ת יוזמה, "ראש גדול" ויכולת גבוהה של רצינות ואחריות.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    יכולת של עבודה לחוצה ובעומס.
    יכולת "לתקתק" המשימות באופן מקצועי ומדוייק.
    איש /אשת צוות, יכולת לעבודה אל מול ממשקים נוספים בחברה, רכש /יבוא /שיווק ומכירות וכד'.
    בעל /ת רצון להעניק שירות, רדיבות מקצועית ושירותיות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5849378
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה נציג /ת דיגיטל למוקד הטלפוני בפתח תקווה!
    במסגרת התפקיד מענה כתוב ללקוחות ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט של נספרסו, טיפול במקרים מורכבים של לקוחות ומציאת פתרונות יצירתיים.
    עדכון מערכות, תיעוד שיחות וגיבוי הקו בהתאם לצורך.
    משרה מלאה, ימי שישי לסרוגין.
    דרישות:
    אוריינטציה מכירתית ושירותית גבוהה.
    יכולת עמידה בתנאי לחץ והתמודדות עם שיחות מורכבות.
    כושר ביטוי בעל פה ובכתב ברמה גבוהה.
    אנגלית ברמה טובה מאוד.
    ניסיון במתן שירות בכתב - יתרון משמעותי.
    שליטה מלאה באינטרנט וברשתות חברתיות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5848123
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה חלקית
    לסוכנות ביטוח מובילה בפ"ת /ר"ג /בני ברק דרוש /ה נציג /ת בק אופיס.
    התפקיד כולל:
    עבודה שוטפת מול סוכני שטח, שיבוץ פגישות, טיפול בטפסים, מעקבים והוצאת דוחות.
    דרישות:
    ניסיון קודם בשירות /תפעול - יתרון משמעותי!
    ניסיון וידע בפיננסים - יתרון.
    שליטה ביישומי ה- OFFICE - חובה!
    יחסי אנוש טובים, תקתקנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5849343
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    חברת סטארט אפ מובילה בפ"ת מחפשת Finance Admin לחצי משרה.
    התפקיד כולל:
    הפקה ואיסוף של חשבוניות ללקוחות,התאמת קבלות וכרטיסי אשראי.
    הכנה לשכר (איסוף נתונים של עד 20 עובדים).
    גביית לקוחות.
    אדמיניסטרציית משרד ותיאום פגישות.
    דרישות:
    אקסל ברמה גבוהה.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    תודעת שירות גבוהה.
    ירידה לפרטים, סדר ודיוק.
    ראש גדול.
    ניסיון בתפקיד דומה יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5844377
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 18 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה חלקית
    חברת סטארט אפ מובילה בפ"ת מחפשת Finance Admin לחצי משרה.
    התפקיד כולל:
    הפקה ואיסוף של חשבוניות ללקוחות,התאמת קבלות וכרטיסי אשראי.
    הכנה לשכר (איסוף נתונים של עד 20 עובדים).
    גביית לקוחות.
    אדמיניסטרציית משרד ותיאום פגישות.
    דרישות:
    ניסיון בהפקת חשבוניות ללקוחות, התאמת קבלות וכרטיסי אשראי.
    אקסל ברמה גבוהה.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    תודעת שירות גבוהה.
    ירידה לפרטים, סדר ודיוק.
    ראש גדול. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5855511
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 17 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה חלקית ועבודה ציבורית / ממשלתית
    דרוש /ה מזכיר /ה רפואי /ת לפעילות ממשלתית ייחודית בפ"ת ל-50% משרה.
    התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל פרונטלי, מתן ייעוץ מקצועי, הכנה לוועדות רפואיות בביטוח לאומי, עבודה על דו"חות נתונים ועוד.
    העבודה בפ"ת, 3 ימים בשבוע, 7 שעות ביום.
    דרישות:
    אם את /ה בעל /ת ניסיון של שנתיים לפחות בתור מזכיר /ה רפואי /ת או בגוף העוסק במתן שירות רפואי.
    תעודת מזכירות רפואית - היא לא חובה, אך תהווה יתרון משמעותי! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5769920
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 15 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת חגור דרוש /ה איש /אשת שרות לקוחות וקידום מכירות.

    התפקיד כולל:
    קליטה וטיפול בהזמנות, שרות לקוחות ומתן מענה לפניות פרונטליות וטלפוניות.
    תפעול שוטף של אתר הסחר, העלאת מוצרים, עדכון מבצעים ומחירים.
    עיצוב וניהול עמודי הבלוג והתוכן.
    בקרת איכות ושביעות רצון ממתן השרות והמוצר.
    העבודה בליווי ספקים מקצועיים בתחום הדיגיטל (קידום ושיווק).
    הבנת צרכי הלקוח מרגע קבלת ההזמנה ועד לסיום הטיפול.
    דרישות:
    ניסיון קודם בשרות לקוחות טלפוני ו/או פרונטלי.
    גישה והבנה של עולם הדיגיטל.
    ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותי.
    שליטה באקסל - חובה.
    ניסיון קודם בעבודה עם מערכת CRM- יתרון.
    יכולת עבודה עם ממשקים מרובים (שיווק, מכירות, פיתוח, טכנולוגיות, שירות) ועם ספקים חיצוניים.
    אחראי/ת ומסודר/ת מאד, בעל /ת יכולת עבודה תחת לחץ ויחסי אנוש מעולים.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5860936
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?