דף הבית » כל החברות »  דרושים עוף ירושלים שיווק
עוף ירושלים שיווק

דרושים עוף ירושלים שיווק

תחום עיסוק
ייצור ותעשייה
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות עוף ירושלים שיווק (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת ע.ל. גיבור בע"מ, חברה בתחום הפיתוח והתשתיות באזור התעשייה תלפיות, ירושלים דרוש /ה מזכיר /ה חרוצ/ה ואחראי/ת עם אכפתיות ויחסי אנוש מעולים.

התפקיד כולל:
- מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות המשרד, ניהול יומן/זימון פגישות למנכ"ל.
- טיפול שוטף במכרזים לרבות מעקב עד לקבלת תוצאות המכרז.
- ניהול כללי אדמיניסטרטיבי של המשרד.

***העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 ***

תנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות:
*ניסיון בתפקיד דומה/במכרזים - יתרון משמעותי.
*שליטה ביישומי Office (כולל EXCEL ו-WORD)- חובה.
*יכולת עבודה תחת לחץ, מוטיבציה גבוהה, אחריות, סדר וארגון, יחסי אנוש מצוינים.
*ראש גדול, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יציבות תעסוקתית, מסירות ונכונות להשקיע.
*תודעת שירות גבוהה, יכולת ביטוי גבוהה בעברית בכתב ובע"פ.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8395102
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת ייבוא ושיווק מוצרים לענף הבניה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה באיזור תלפיות, ירושלים.

התפקיד כולל:
- מתן מענה ללקוחות החברה בנושא הזמנות, מוצרים, מלאי, אספקה.
- הקלדה ואישור של הצעות והזמנות.
- הפקת תעודות משלוח וחשבוניות.

העבודה בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:30.
דרישות:
- שליטה מלאה ב- Office (אקסל, וורד)
- נסיון ושליטה במערכת פריוריטי- חובה ניסיון של 2-5 שנים
- ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה
- רקע והבנה בתחום הכספים (עבודה מול ספקים/לקוחות) - חובה
- ראש גדול ורצון ללמוד ולהתפתח בחברה
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8401214
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה איכותית דרוש/ה פקיד/ת תפעול איכותי/ת
אחריות מלאה לתחומי מינהלה ונתונים בחברה - הזנת מסמכים, איסוף נתונים, הוצאת דוחות,
תיוק מסמכים, הכנת מסמכים לישיבות זאת לצד מתן מענה ושירות לפניות המתקבלות מלקוחות החברה - ניתוב שיחות לגורמים המתאימים, מתן סיוע והפעלת שיקול דעת.
דרישות:
* ניסיון מכוח בתחומי שירות / מזכירות / מינהלה / מזכירות של 3-6 שנים.
* רמת ארגון וסדר ברמה גבוהה
* רצון להשתלב במקום מסודר, אורינטציה שירותית גבוהה.
* ראש גדול, אכפתיות ואחריות גבוהה.
* אנגלית ברמת התנהלות שוטפת
* תפקיד המאפשר גמישות גדולה בשעות העבודה אך התחייבות לטווח ארוך
** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8413698
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מכון תימה- המכון לאבחון יעוץ והשמה
דרושים במכון תימה- המכון לאבחון יעוץ והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 22,000-25,000
לרשת גדולה דרוש/ה ממונה/ת בטיחות, התפקיד כולל:
הובלת תהליכים ויישום מדיניות הבטיחות בחברה
העברת הדרכות
אחריות על תנאי הבטיחות והפחתת סיכונים, תהליכי עבודה, מתקנים וציוד, איתור מפגעי בטיחות
תיקון ליקויים ועדכון נהלים בהתאמה
הכרות עם דרישות החוק, הכנת דיווחים חודשיים
עבודה בשטח באיזורי מרכז, דרום, שפלה, צפון.
שכר הולם ותנאים טובים למתאימ/ה + רכב צמוד.
דרישות:
תעודת ממונה/ת בטיחות בעבודה ואישור כשירות בתוקף חובה!
-בעל/ת רישיון נהיגה חובה
-ניסיון של 5 שנים לפחות חובה!
-בעל/ת שליטה מלאה ביישומי office
-יחסי אנוש מעולים
-נסיעות בין סניפי הרשת
-משרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8372792
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו מתרחבים ומחפשים אותך, לחברה משפחתית שמתמחה בתחום הבטיחות מעל 25 שנה, דרוש/ה ממונה/ת בטיחות לאזור ירושלים, השפלה והדרום.
במסגרת התפקיד:
-יעוץ בטיחות אצל מגוון לקוחות גדולים וקטנים.
-ביצוע הדרכות, סקרים בנושא בטיחות.
-ניתוח תאונות עבודה, ועוד.

משרה מלאה בימים א-ה 8:00-17:00.

רכב צמוד!
ביטוח אחריות מקצועית.
שכר גבוה, תנאים סוציאליים מלאים, קרן השתלמות, מענקי התמדה, רווחה ארגונית- ימי נופש, גיבוש ועוד.
דרישות:
תעודת ממונה/ת בטיחות בעבודה ואישור כשירות-חובה.
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ובעבודה על מחשב-חובה.
יכולת הנעת עובדים, ועבודה מול מנהלים, יחסי אנוש מעולים, יכולת למידה עצמאית
שירותיות ומוטיבציה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8385065
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
1) ניהול מקצועי של המערך לניהול הבטיחות, הבריאות התעסוקתית והיערכות למצבי חירום של הקרן למורשת הכותל המערבי
2) ניהול כוח אדם המקצועי (בבטיחות בעבודה, בבריאות תעסוקתית ובניהול מצבי חירום) פנימי וחיצוני (במיקור חוץ: ממונה על הבטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית ומורשה בטיחות באירועים מרובי קהל, יועצי בטיחות).
3) ניהול תקציב הבטיחות והחירום של הקרן.
4) יישום חוקים, תקנות ותקנים רלוונטיים לבטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית ואירועים מרובי קהל.
5) קידום המודעות לבטיחות בעבודה, לבריאות תעסוקתית והיערכות למצבי חירום של העובדים בקרן.
6) ניהול ממשקי עבודה תקינים (בנושאי בטיחות בעבודה, בריאות תעסוקתית וניהול מצבי חירום) מול גורמי חוץ וגורמי פנים.
7) אחריות להכנת התוכנית לניהול בטיחות של הקרן על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה (תוכנית לניהול בטיחות) התשע"ג 2013 כולל אחריות ליישומה ועדכונה על פי הנדרש.
8) אחריות לביצוע ניהול סיכונים תפעולי ובטיחותי הכולל: זיהוי גורמי סיכון, הערכת גורמי סיכון והגדרת אמצעים
דרישות:
1) בעל/ת השכלה אקדמית (תואר ראשון בהנדסה B.Sc.). יינתן יתרון לבעל תואר שני בניהול והנדסת בטיחות (M.Sc.).
2) תעודת ממונה על הבטיחות בעבודה בתוקף ב 5 השנים האחרונות.
3) ניסיון ניהולי ומקצועי מוכח של 5 שנים לפחות בתחומי ניהול הבטיחות בעבודה וניהול מצבי חירום.
4) ניסיון בניהול מערכות ממוחשבות לניהול בטיחות וניהול מצבי חירום גדולות יתרון.
5) ניסיון בייזום ובניהול תהליכים בתחום הבטיחות וניהול מצבי חירום יתרון.
6) הכרת תקנים, מפרטים, מערכות, ציוד ואביזרי בטיחות וחירום.
7) יכולת ייזום ותכנון, כושר ניתוח, יכולת קבלת החלטות ועבודה בתנאי לחץ.
8) יכולות גבוהות לניהול משברים, פתרון בעיות וניהול משא ומתן.
9) ראייה רוחבית ורחבה של מערכת הניהול של הקרן.
10) יחסי אנוש מעולים; תקשורת בין-אישית טובה, כושר ביטוי טוב בעברית ובאנגלית (יתרון) ויכולות תקשורתיות ברמה גבוהה.
11) שליטה בכל יישומי המחשב
12) אסרטיביות, אחריות, ראייה רחבה לצד יכולת ירידה לפרטים.

- קיימת אופציה להעסקה כפרילנסר כנגד חשבונית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8064539
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בPower Marketing
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 12,000-15,000
דרוש/ה עוזר/ת בטיחות לאתר בירושלים (אזור גבעת שאול)!
לפרויקטים ביטחוניים בתחום התשתיות והבנייה תחת משרד הביטחון.
תיאור התפקיד: סיוע למנהל העבודה ולמנהל הבטיחות בפרויקט, ליווי עבודות בשטח: תיאום בין קבלני משנה, קבלת ציוד וחומרים, ווידוא ביצוע לפי תוכניות, פיקוח על עמידה בנהלי בטיחות, כולל בקרה יומיומית ותדרוכים לעובדים, מעקב אחר לוחות זמנים ודיווח למנהל העבודה על התקדמות וחריגות, שיתוף פעולה עם מנהלי תחומים (חשמל, מכני, אזרחי), סיוע בבקרה על איכות העבודה ועמידה בתקנים.
משרה מלאה, א-ה 07:00-16:00 (נכונות לשעות נוספות ולימי שישי במידת הצורך).
שכר: 12,00014,000 ש"ח, בהתאם לניסיון. ללא רכב צמוד.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום עוזר/ת בטיחות (שנהשנתיים לפחות).
מועמדים/ות עם פחות ניסיון אך עם פוטנציאל גבוה יישקלו גם כן.
תעודת עוזר בטיחות חובה.
סיווג ביטחוני או יכולת לעבור סיווג - חובה
יכולת עבודה בצוות, אחריות גבוהה ועמידה בלחץ.
השכלה בתחומי הנדסה אזרחית / ניהול עבודה / בטיחות בעבודה יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8405664
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת לחברת יזמות ובניה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש /ה מנהל /ת בקרה תקציבית ורכש.
מטרת התפקיד:
ניהול ובקרה של תקציבי הפרויקטים בחברה, מעקב אחר ביצוע בפועל מול תכנון, מעקב וריכוז דרישות תשלום אל מול תשלום בפועל והובלת תהליכי הרכש משלב קבלת הצעות מחיר ועד לבקרה על ההתקשרויות מול ספקים וקבלנים.

תחומי אחריות עיקריים:
- ניהול ובקרה תקציבית של כלל הפרויקטים בקבוצה (בנייה ויזמות).
- מעקב שוטף אחר עלויות, התחייבויות, חשבוניות וביצועים.
- עדכון כלל ההוצאות וההכנסות במערכת
- הפקת דוחות תקופתיים על סטיות תקציב וביצועים
- אחריות כוללת על תהליכי רכש: בקשות להצעות מחיר, השוואות מחיר, ניהול מו"מ, והפקת הזמנות רכש.
- עבודה שוטפת מול ספקים, קבלנים, יועצים ומנהלי פרויקטים.
- עדכון, תפעול שוטף ושיפור תהליכים ומערכות.
- בקרה על תהליכי אישור חשבוניות וחשבונות קבלנים.
- ניתוח נתונים והצגת ממצאים להנהלה הבכירה.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / הנדסה תעשייה וניהול / מנהל עסקים.
- ניסיון של 2-5 שנים בתפקיד דומה מחברות בנייה / יזמות / קבלנות.
- שליטה מעולה ב-Excel כולל נוסחאות, דוחות, ניתוחים.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP כגון רמדור, בינארית, SAP ועוד
- הבנה מעמיקה בתהליכי רכש והתקשרויות.
- יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, אחריות, ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
- יכולת סדר וארגון גבוהים ביותר

יתרונות נוספים:
- ניסיון בהכנת תחזיות תקציביות ותחזיות תזרים.
- היכרות עם דוחות ביצוע מול תקציב.
- רקע בענף הנדל"ן ומחברות בניה חובה

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8409401
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו