דף הבית » כל החברות »  דרושים עוף ירושלים שיווק
עוף ירושלים שיווק

דרושים עוף ירושלים שיווק

תחום עיסוק
ייצור ותעשייה
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות עוף ירושלים שיווק (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה באזור ירושלים דרוש/ה ממונה בטיחות לניהול כולל של מערך הבטיחות בחברה ובאתרי הבנייה.
אחריות על גיבוש והטמעת תפיסת הבטיחות, בניית תוכנית עבודה שנתית, פיקוח על יישום התוכנית בהתאם לתקציב ולוחות הזמנים.
ביצוע ביקורים בשטח, הדרכות עובדים, תחקירים והערכת סיכונים.
ניהול פעולות מניעה ותיקון, הכנת סקרי סיכונים ומפגעים, כתיבת תוכניות ונהלי בטיחות בהתאם לרגולציה
דרישות:
ניסיון של 5+ שנים כממונה בטיחות באתרים גדולים בתחום הבנייה הציבורית / תשתיות חובה

ממונה בטיחות מוסמך + אישור כשירות בתוקף חובה

תעודת מורשה לכתיבת תוכנית בטיחות וניסיון בכתיבת נהלים וR/A חובה

הסמכת מדריך עבודה בגובה חובה

שליטה מלאה בOffice ובכלי מחשב חובה

יכולת הובלה והנעת עובדים, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה עצמאית

 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8301472
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו מחפשים מועמד/ת רציני/ת, אחראי/ת ובעל/ת רצון ללמוד ולהתפתח בתחום הבטיחות באתרי בנייה.

תחומי אחריות:
- סיוע למנהל הבטיחות באתר בפרויקטים השונים.
- ביצוע סיורים באתרי הבנייה ודיווח על ליקויי בטיחות.
- הדרכת עובדים על כללי הבטיחות.
- מעקב אחרי תיקון ליקויים וביצוע הוראות הבטיחות.
- שמירה על ציוד מיגון תקני וניהול מלאי.
- תיעוד ודוחות שוטפים.
דרישות:
- הסמכה כעוזר בטיחות מטעם משרד העבודה חובה.
- ניסיון קודם בתחום הבנייה יתרון.
- יכולת עבודה בצוות.
- אחריות, סדר וירידה לפרטים.
- שליטה בסיסית במחשב.

היקף משרה: משרה מלאה, עבודה באתרים ברחבי הארץ
מיקום: בהתאם לפרויקטים הפעילים (יתרון לניידות)

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8318563
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
1) ניהול מקצועי של המערך לניהול הבטיחות, הבריאות התעסוקתית והיערכות למצבי חירום של הקרן למורשת הכותל המערבי
2) ניהול כוח אדם המקצועי (בבטיחות בעבודה, בבריאות תעסוקתית ובניהול מצבי חירום) פנימי וחיצוני (במיקור חוץ: ממונה על הבטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית ומורשה בטיחות באירועים מרובי קהל, יועצי בטיחות).
3) ניהול תקציב הבטיחות והחירום של הקרן.
4) יישום חוקים, תקנות ותקנים רלוונטיים לבטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית ואירועים מרובי קהל.
5) קידום המודעות לבטיחות בעבודה, לבריאות תעסוקתית והיערכות למצבי חירום של העובדים בקרן.
6) ניהול ממשקי עבודה תקינים (בנושאי בטיחות בעבודה, בריאות תעסוקתית וניהול מצבי חירום) מול גורמי חוץ וגורמי פנים.
7) אחריות להכנת התוכנית לניהול בטיחות של הקרן על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה (תוכנית לניהול בטיחות) התשע"ג 2013 כולל אחריות ליישומה ועדכונה על פי הנדרש.
8) אחריות לביצוע ניהול סיכונים תפעולי ובטיחותי הכולל: זיהוי גורמי סיכון, הערכת גורמי סיכון והגדרת אמצעים
דרישות:
1) בעל/ת השכלה אקדמית (תואר ראשון בהנדסה B.Sc.). יינתן יתרון לבעל תואר שני בניהול והנדסת בטיחות (M.Sc.).
2) תעודת ממונה על הבטיחות בעבודה בתוקף ב 5 השנים האחרונות.
3) ניסיון ניהולי ומקצועי מוכח של 5 שנים לפחות בתחומי ניהול הבטיחות בעבודה וניהול מצבי חירום.
4) ניסיון בניהול מערכות ממוחשבות לניהול בטיחות וניהול מצבי חירום גדולות יתרון.
5) ניסיון בייזום ובניהול תהליכים בתחום הבטיחות וניהול מצבי חירום יתרון.
6) הכרת תקנים, מפרטים, מערכות, ציוד ואביזרי בטיחות וחירום.
7) יכולת ייזום ותכנון, כושר ניתוח, יכולת קבלת החלטות ועבודה בתנאי לחץ.
8) יכולות גבוהות לניהול משברים, פתרון בעיות וניהול משא ומתן.
9) ראייה רוחבית ורחבה של מערכת הניהול של הקרן.
10) יחסי אנוש מעולים; תקשורת בין-אישית טובה, כושר ביטוי טוב בעברית ובאנגלית (יתרון) ויכולות תקשורתיות ברמה גבוהה.
11) שליטה בכל יישומי המחשב
12) אסרטיביות, אחריות, ראייה רחבה לצד יכולת ירידה לפרטים.

- קיימת אופציה להעסקה כפרילנסר כנגד חשבונית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8064539
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בעוגן הון אנושי בע"מ
מיקום המשרה: ירושלים ורחובות
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל:

אחריות כוללת על תחומי הביטחון והבטיחות במחוז

יישום נהלים ותכניות עבודה

עבודה מול גופים ביטחוניים, מוסדות בריאות ורשויות

ניהול ספקי שירות, הדרכות ובקרות שטח
דרישות:
הסמכה כממונה בטיחות (אישור כשירות בתוקף)

ניסיון של לפחות שנתיים בארגונים בסדר גודל בינוני ומעלה

קורס קב"טים/ממ"ב יתרון

הכשרה והסמכות בתחום הבטיחות יתרון

נכונות לנסיעות מרובות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8338369
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן.
הצד החברתי של המטבעגוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

אנו מחפשים כלכלן/ית אשראי עסקי מנוסה לצוות שלנו. התפקיד כולל חיתום אשראי לעסקים קטנים ועמותות חברתיות.

תחומי אחריות:
- ניתוח מידע פיננסי-כלכלי מעמיק
- הכנת דו"חות כלכליים מורכבים
- ניתוח תיק לקוח עסקי: דו"חות כספיים, פריסת מאזנים, דירוג ותיקוף אשראי
- הערכת איכות הלווה והבנת פעילות הלקוח מול סיכונים פיננסיים
- הכנת חומרים לוועדות אשראי במסגרת בקשות אשראי
-  ניהול סיכוי אשראי בעת בחינת הבקשה
- בחינת מדדי כושר החזר ובחינת סבירות האשראי להון חוזר

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
מיקום: משרדי עוגן בירושלים.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- תואר ראשון בתחומי חשבונאות/כלכלה/ מנהל עסקים  
- ניסיון קודם בחיתום אשראי לעסקים  
- רקע כלכלן/ית עם ניסיון בנקאי או כבוחן אשראי מגופים נותני אשראי  
- היכרות מעמיקה עם גופים נותני אשראי במשק  
- שליטה מלאה ב-Excel  
- יכולת ניתוח כספי מתקדמת והבנה עמוקה של דוחות כספיים  
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8346550
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו מחפשים מנהל/ת כספים לחטיבה בארגון חברתי גדול, מוביל ובעל אימפקט לאומי, אשר מפעיל מיזמים משותפים עם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, גופים פילנתרופים ותורמים פרטיים. התפקיד כולל את ניהול מערך הכספים לרבות תהליכי תקצוב, רכש, מכרזים והתקשרויות, דיווחי שותפים, גביה ועוד. זאת תוך הבנית תהליכי עבודה ובקרה עדכניים, יעילים, בהירים ומונגשים למשתמשים השונים בתוך הארגון ומחוצה לו. בנוסף, מנהל/ת הכספים יהווה חבר משמעותי בהנהלת החטיבה ובהתוויית מדיניות וחשיבה אסטרטגית.

ניהול כלל מערך הכספים של החטיבה.
ניהול הקשר עם משרדי הממשלה בכל הנוגע לתקציבי התוכניות וההתקשרויות בגינן.
בניית תקציב הארגון לרבות ניתוח ובקרה ועדכון תחזיות.
בניית תכנית עבודה ותהליכי עבודה במערך הכספים, נהלים, בקרה ודיווח על נתונים כספיים.
דיווחים לתורמים.
ניהול צוות (תקציבים / חשבות / רכש).
ביצוע בקרות על הפעילות העסקית של החטיבה
עריכת דוחות חודשים/רבעוניים/שנתיים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות ; תואר שני יתרון
ניסיון של לפחות 3 שנים כחשב/מנהל כספים בארגון חברתי או ממשלתי/מנהל תקציבים בארגון גדול חובה.
ניסיון בניהול עובדים חובה
היכרות עם המגזר הציבורי ועבודה מולו ומול מגזר שלישי (מלכ"רים) יתרון משמעותי
שליטה ברמה גבוהה מאוד אופיס ובפרט אקסל
היכרות עם מערכת ה- SAP יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם מערכות BI יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה

אנו מחפשים מועמד / מועמדת עם:
יכולת טובה של עבודה עצמאית, יכולת עמידה בלוחות זמנים, כושר ארגון, ראיה רחבה, יכולת ניתוח תהליכים והובלה של שינויים, יכולות ניהוליות, חשיבה יוזמתית, למידה עצמית מהירה
יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה, הסתגלות לביצוע משימות מגוונות ויכולת עמידה בלחצים

פרטים נוספים:
היקף משרה - 100%. נכונות לעבודה מאומצת וגמישה. מודל עבודה היברידי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340227
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בHMS - הלפרין יועצים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
חברת hms, החברה המובילה בישראל בתחום הייעוץ האסטרטגי, מחפשת כלכלן/ית בתחילת הדרך להשתלבות בפרויקטים אסטרטגיים מול לקוח ממשלתי.
היברידיות של 3 ימים מהבית ויומיים בירושלים.
מה כולל התפקיד?
- ניתוח נתוני שימוש והוצאות בענן (AWS / GCP) ברמת פרויקט / יחידה / משרד
- איתור הזדמנויות לחיסכון באמצעות ניתוח מגמות, תיוגים, תוכניות חיסכון ועוד
- שיתוף פעולה עם מחלקות IT, פיננסים ותקציבים לצורך אפיון צרכים והטמעת תובנות
- ניהול שוטף של משימות ופרויקטי FinOps מרובישחקנים כולל מעקב, תיאום וסנכרון מול ספקים ושותפים
- הכנת דוחות כלכליים, תחזיות לקבלת החלטות מבוססת נתונים
- מעקב אחרי התנהגות הצריכה בענן והמלצות לחסכון
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בעבודה רלוונטית לאחר סיום התואר חובה
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / מדעי הנתונים / מערכות מידע / תחום דומה
ניסיון בניהול או ריכוז פרויקטים, כולל אחריות על לו"ז, משימות ותיאומים
שליטה מצוינת ב-Excel ויכולת ניתוח כמויות מידע גדולות
הבנה פיננסית חזקה ויכולת הסקת מסקנות מעשיות
יתרון: היכרות עם מערכות ענן (AWS / GCP) או ניתוח הוצאות IT
יתרון: היכרות עם מערכות BI
ראש אנליטי, תקשורת ביןאישית מעולה, ורצון להתפתח בעולם ה-FinOps המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8253002
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
רייס פרופשונל בע"מ
דרושים ברייס פרופשונל בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש /ה מנהל /ת משרד לחברת רייס פרופשונל הממוקמת במודיעין

התפקיד כולל:
* ניהול יומנים ותיאום פגישות למנכ"לים.
* עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
* התנהלות מול ספקים, מענה לטלפונים, אחריות על הזמנת ציוד משרדי וכיבוד.
* המשרה ממוקמת במודיעין.
* משרה מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00
דרישות:
* שליטה בתוכנות Office.
*ניסיון במשרת אדמיניסטרציה - יתרון
* אמינות, מוסר עבודה גבוה וחריצות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8322270
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו