לחברה משפחתית ותיקה ומובילה בתחומה בהרצליה דרוש/ה רפרנט/ית לקוחות ואדמיניסטרציה בעל/ת רקע בהנה"ח בסיסית (לא נדרשת תעודה).
תפקיד דינאמי ועצמאי הכולל ניהול תיקי לקוחות, התנהלות שוטפת במיילים, מענה טלפוני ומתן מידע על שירותי החברה, ניתוב משימות למנהלי החברה, התנהלות מול מע' מייצגים בביטוח לאומי, הפקת חשבוניות וקבלות, כרטסות, טיפול בדפי בנק, ביצוע גבייה ועוד.
עבודה באווירה נעימה בימים א'-ה' בשעות 9:00-16:00.
דרישות:
2-3 שנות נסיון באדמיניסטרציה ושירות לקוחות- חובה
נסיון בהנה"ח בסיסית- חובה
אנגלית ברמה גבוהה לתכתובות ולשיחה- חובה
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובסביבה ממוחשבת- חובה
שליטה בתוכנת רווחית- יתרון
נסיון בעבודה מול מע' מייצגים בביטוח לאומי- יתרון משמעותי
יכולת מוכחת להתנהלות עצמאית עם משימות רבות במקביל- חובה
יחסי אנוש טובים, שירותיות, סבלנות, ראש גדול, אחריות, סדר וארגון, יסודיות, יכולת למידה, מסירות, יציבות תעסוקתית
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.