תכנון וביצוע תוכנית עבודה שנתית למותג מחלקת עמותות ותזונה ואיכות בהתאם ליעדי השיווק של הארגון
הגדרת יעדים ומדדי הצלחה
תכנון תקציב שיווקי שנתי לנכסים ופעילויות תחת המותג, וניהול שוטף של התקציב.
ניהול התדמית והמסרים של המחלקה מול עמותות, תורמי מזון ושותפים מקצועיים
כתיבה והפקת חומרים שיווקיים ומקצועיים עבור המחלקות
ייזום ותפעול אירועים, כנסים ומפגשים מקצועיים, כולל אחריות על התוכן השיווקי
ייזום וניהול קמפיינים ופעילויות שיווק בדיגיטל ובערוצים נוספים לחיזוק הקשר עם גורמי חוץ
עבודה שוטפת עם מחלקות הארגון לתעדוף משימות והבטחת קו מותג אחיד
מעקב אחר מדדי פעילות ודיווח תקופתי על תוצאות, למידה ושיפור מתמשך
תכנון, בנייה ויישום תוכנית עבודה שנתית על בסיס יעדי הארגון והאסטרטגיה השיווקית הכללית.
דרישות:
השכלה אקדמאית רלוונטית
34 שנות ניסיון כמנהל/ת מותג / מרקום / שיווק (יתרון לניסיון בארגון חברתי או גוף בריאות / תזונה)
ניסיון משמעותי בעבודה עם ממשקים חיצוניים דיגיטל, יחסי ציבור, הפקה ושיתופי פעולה
ניסיון בכתיבה שיווקית ותקשורתית: מצגות, דפי נחיתה, ניוזלטרים, פוסטים ועוד
ניסיון בהובלת קמפיינים בדיגיטל וברשתות חברתיות, משלב הבריף ועד מדידה יתרון משמעותי
ניסיון בהובלת אירועים או כנסים שיווקיים יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.