ניהול והובלת תהליכים משמעותיים חוצי-ארגון, משלב ייזום עד יישום לשיפור מסעות הלקוח, תוצאות עסקיות ותמיכה ביעדי החברה
מיפוי ואפיון תהליכי עבודה ממוקדי לקוח, תוך תכלול צרכים שונים, הובלת מהלכים ארגוניים ועבודה מול גורמים עסקיים שונים
גיבוש והגדרת תפיסות הפעלה, ניתוח ובניית תהליכי עבודה ליחידות שונות בארגון מתוך ראייה כוללת
מיצוב כסמכות מקצועית בתחום, קידום מתודולוגיות מתקדמות והטמעתן בחברה
עבודה מול דרגים בכירים וממשקים בכלל הארגון
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול / תחום דומה חובה, תואר שני יתרון
לפחות 5 שנים בניהול ארגון ושיטות / תהליכים משמעותיים בראיית לקוח ומסעות לקוח מארגון גדול
ניסיון קודם מחברת ייעוץ אסטרטגי יתרון משמעותי
היכרות עם תחום חווית לקוח, פרקטיקות מתקדמות, מחקרי שוק וכד' יתרון משמעותי
יכולת ביצועית מוכחת להובלת תהליכי שינוי משמעותיים
יכולת אנליטית, ראיה עסקית רחבה, יכולת הנעת ממשקים באופן עצמאי ובסביבה מרובת שינויים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.