דף הבית » כל החברות »  דרושים AUREN ISRAEL
AUREN ISRAEL

דרושים AUREN ISRAEL

תחום עיסוק
כלכלה / ביטוח / פיננסים
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות AUREN ISRAEL (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
עבודת הנה"ח שוטפת התאמות בנקים, פקודות יומן, תשלומים, גביה, דיווחים תקופתיים למוסדות, הפקת תלושי שכר לעובדים, ניהול והתאמת כרטיסים, בקרה על כרטיסי אשראי אחריות על תהליך הכנת התשלומים, עזרה ופיקוח על ניהול תזרים המזומנים. הכנת ספרים לביקורת חיצונית ע"י רו"ח, הכנת דוחות רווח והפסד פנימיים ניהול תמחור שירותים בארגון.

המשרה במשרדי החברה בתל אביב רמת החייל
העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' ללא ימי שישי.

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 חובה
חשבות שכר חובה
ותק של לפחות 10 שנים כמנהל/ת חשבונות "עד מאזן" חובה
ניסיון קודם בנושאים המפורטים בהגדרת המשרה חובה
ניסיון עם תוכנות חשבשבת ומכפל חובה
היכרות עם מערכות לניהול תזרים מזומנים יתרון
ידע בשפה האנגלית יתרון
שליטה מלאה בתוכנת office, ובאקסל
יכולת עבודה עצמאית, ראש גדול, ניסיון בניהול צוות.
יחסי אנוש טובים.
אנו מחפשים משיהו/י לגדול איתה שרוצה לגדול איתנו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391699
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
תנאים נוספים:קרן השתלמות
אנו מחפשים מנהל /ת חשבונות מנוסה למחלקת הכספים שלנו.
עבודה בחברת תוכנה, קרן השתלמות מהיום הראשון, תן ביס ויום עבודה מהבית!

אחריות מלאה על הרישום והבקרה של כלל הפעילות החשבונאית עד להכנת המאזן והדוחות הכספיים לביקורת רואה חשבון.
ביצוע והכנת התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, ספקים ולקוחות, כולל ניתוח כרטיסים מאזניים וכרטיסי חתך (הוצאות והכנסות מראש, הפרשות, רכוש קבוע ועוד).
טיפול מלא בהנהלת חשבונות ספקים (קליטת חשבוניות, ביצוע תשלומים בארץ ובחו"ל, התאמות) ולקוחות (הפקת חשבוניות, גבייה ומעקב חובות).
דיווחים לרשויות: הכנה והגשה שוטפת של דוחות ודיווחים חודשיים ותקופתיים לרשויות המס (מע"מ, ניכויים, מס הכנסה).
ביצוע סגירת חודש/רבעון באופן עצמאי ומדויק, כולל הכנת דוחות תומכים ודוחות הנהלה.
ניהול רישומי רכוש קבוע, חישוב פחת והתאמות.
ניהול תקציב באופן שוטף.
עבודה שוטפת ומקצועית מול רואי חשבון, גורמים פנימיים בחברה וגורמים חיצוניים.
דרישות:
תעודת מנהל /ת חשבונות סוג 3 ( מנהל חשבונות חשבונות ראשי) חובה.
לפחות 5 שנות ניסיון כמנהל/ת חשבונות עד מאזן, רצוי מחברה בגודל בינוני/גדול.
ניסיון תוכנת הנהלת חשבונות פריוריטי - חובה
שליטה גבוהה ביישומי Office (בפרט Excel) ברמה גבוהה.
אנגלית ברמה טובה (יתרון משמעותי לעבודה מול ספקים/לקוחות בחו"ל)
יכולת עבודה עצמאית, עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
דיוק, יסודיות וסדר ברמה גבוהה.
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.

מיקום: תל אביב
היקף משרה: משרה מלאה (א'-ה')
שם החברה: FMR מחשבים ותכנה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414382
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בGohire
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
לחברה קמעונאית בתחום יבוא ומכירת ריהוט דרוש/ה מנהל /ת חשבונות ראשי/ת לניהול מחלקת הנהלת החשבונות.
תיאור התפקיד:
אחריות כוללת על תחום הנהלת החשבונות בחברה קמעונאית, לרבות ניהול צוות מנהלות חשבונות, ניהול תהליכים פיננסיים שוטפים ובקרה על הדוחות עד מאזן.
תחומי אחריות:
ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של צוות הנהלת החשבונות.
הנהלת חשבונות מלאה עד מאזן טיפול בספקים, לקוחות, בנקים, כרטיסי אשראי ותזרים.
בקרה על תנועות מלאי, קליטת סחורה, התאמות בין מחסן לחשבונאות ודיווחים כספיים.
הפקת חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח וקליטת חשבוניות ספקים.
דיווחים שוטפים לרשויות: מע"מ, ניכויים, ביטוח לאומי ומס הכנסה.
אחריות על הכנת חומר לרואה החשבון וביקורות תקופתיות.
ניתוחים חשבונאיים, בקרה על תהליכים ושיפור מערך הנהלת החשבונות.
ביצוע תשלומים לספקים.
הכנת תזרים.
קשר ישיר מול הבנקים.
כפיפות ישירה ויד ימינה של סמנכ"לית הכספים.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 חובה.
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד מנהל /ת חשבונות ראשי/ת וניהול צוות - חובה.
ניסיון בעבודה עם תוכנת חשבשבת חובה.
ניסיון מחברה קמעונאית / תעשייתית עם ניהול מלאי חובה.
שליטה מלאה בExcel ובסביבה ממוחשבת.
יתרון: תעודת חשבת שכר וניסיון בתחום השכר.
יחסי אנוש טובים, דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
יכולת הנעת תהליכים.
יחסי אנוש טובים, דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
משרה מלאה במשרדי החברה בלבד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8430046
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
משרד רואי חשבון בינוני בגודלו מחפש רואה/ת חשבון מנוסה להצטרף לצוות מקצועי ודינמי!

המשרה כוללת מתן שירותי ביקורת ודוחות כספיים ללקוחות, וכן שירותי חשבות במיקור חוץ עבור חברות מגוונות.

התפקיד הינו דינאמי ומעניין.
תנאים טובים מאוד עם הזדמנות לקידום והתפתחות מקצועית!
דרישות:
- ניסיון של לפחות 4 שנים בשירותי ביקורת דוחות כספיים- חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
- שליטה וידע ברמה גבוהה בתוכנות OFFICE + EXCEL- חובה.
- ניסיון במתן שירותי חשבות או ניהול כספים- יתרון משמעותי.
- ניסיון באחד ממשרדי ה-BIG4 - יתרון.
- יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה גבוהה ויכולת עבודה עצמאית.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8412395
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבנק ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל אחריות על גיבוש, ניהול ובקרה של תכניות עבודה ותקציב, תוך חיבור בין האסטרטגיה הארגונית לבין מימושה בפועל. הוא מחייב יכולת גבוהה להוביל תהליכים אסטרטגיים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים.
התפקיד כולל פעילות מול גורמים בכירים בתוך הבנק ומחוצה לו, ומעורבות בהובלת תהליכים חוצי-ארגון לשיפור היעילות והאפקטיביות של עבודת הבנק.

תחומי אחריות מרכזיים:
1. אחריות על ניהול ותכלול תכניות העבודה והתקציב של הבנק, בהיבטי התכנון, המעקב והבקרה.
2. ליווי תהליך גיבוש מטרות ויעדים המבוצע ע"י הנהלת הבנק, השתתפות בגיבוש תכנית עבודה שנתית ורב שנתית מול חטיבות הבנק, ליווי המעקב השוטף וביצוע בקרת תכנון מול ביצוע.
3. אחריות על גיבוש וניהול ספר התקציב של הבנק, אישור תכנית העבודה והתקציב מול הנהלת הבנק.
4. ביצוע בחינות תמחיר וכדאיות כלכלית בהתאם לצרכי הבנק ולמתודולוגיה שתיקבע, סיוע בהטמעת המתודולוגיה.
5. הכנת נתונים, דיווחים שוטפים, ניירות עמדה ומצגות להנהלת הבנק ולמועצה המנהלית בנושאים רלוונטיים.
6. אחריות על יישום מדדים רלוונטיים בהיבטי תכניות עבודה ותקציב.
7. תיאום ושיתוף פעולה הדוק עם החטיבות בבנק לצורך ניהול מיטבי של משאבי התקציב אל מול תכניות העבודה.
8. ליווי ופיתוח פורום רפרנטי תכניות העבודה והתקציב, קידום מקצועי והכשרות בתחום.
9. חברות בוועדות שונות וייצוג הנושא התקציבי.
10. הבנה טכנולוגית ויכולת לביצוע התפקיד באמצעות כלים טכנולוגיים, בדגש על כלי BI.
11. סיוע למנהל האגף ולמנהלת היחידה במשימות נוספות בהתאם לצורך.
12. משרה לחמש שנים עם אפשרות להארכה.
דרישות:
תנאי סף:
1. רישיון רואה חשבון ממועצת רואי החשבון בישראל.
2. תואר אקדמי מוכר בכלכלה או במינהל עסקים או בחשבונאות או בתחום רלוונטי אחר.
3. ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה הכוללת תכנון תקציבי ו/או ניהול תוכניות עבודה בארגון גדול.

הכישורים הדרושים:
1. תואר אקדמי שני נוסף רלוונטי יתרון.
2. הבנה מעמיקה במודלים של תכנון, תקצוב וניהול ביצועים - יתרון.
3. היכרות מעמיקה עם מערכתSAP מודול FM - יתרון.
4. היכרות מעמיקה עם מערכות BI (יתרון להכרות עם Tableau) - יתרון.
5. שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel וכלים אנליטיים נוספים (יתרון להיכרות עם Monday) - יתרון.
6. חשיבה אסטרטגית ויכולת לראות את התמונה הרחבה לצד ירידה לפרטים.
7. יכולת גבוהה לניסוח והכנת חומרים להנהלה בכירה.
8. יחסי אנוש מעולים ויכולת הובלת תהליכים מורכבים באופן עצמאי.
9. אחריות אישית, סדר ודיוק.
10. שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית.

הערות:
- רק פניות מתאימות ייענו;
- לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
- ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.

בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת 56/25 - א (4991).
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432887
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בBDO
סוג משרה: משרה מלאה
פירמת BDO, מהפירמות המובילות בארץ ובעולם בתחומי ראיית חשבון וייעוץ עסקי, מגייסת רואי חשבון במגוון דרגים למחלקות ביקורת באשכולות מגוונים: נדל"ן, הייטק, טכנולוגיה, פיננסים, גלובל ועוד.

מה מחכה לכם אצלנו?
 עבודה מול לקוחות מרתקים חברות ציבוריות, פרטיות וסטארט-אפים בינלאומיים.
 אחריות על ניהול תיקים מורכבים והובלת צוותים מקצועיים.
 הזדמנות להתפתח ולהתקדם במסלול קריירה בפירמה בינלאומית עם אפשרויות צמיחה.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת עם ניסיון מקצועי חובה
 ניסיון בביקורת לחברות ציבוריות יתרון משמעותי
 יכולות ניהוליות וניסיון בניהול תיקים וצוות עובדים
 שליטה מלאה באנגלית יתרון משמעותי

בואו להיות חלק מצוות מוביל, בסביבה מקצועית ותומכת, עם הזדמנויות אמיתיות לצמיחה וללמידה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432491
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
פאהן קנה ושות'- גרנט ת'ורנטון ישראל
דרושים בפאהן קנה ושות'- גרנט ת'ורנטון ישראל
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש/ה רו"ח סניור למחלקת ביקורת
- יכול להתאים גם למתמחים במהלך השנה השניה להתמחותם
אצלנו תקבלו מעטפת תמיכה מקצועית המאפשרת לפתח את הקריירה, בסביבת עבודה מעניינת ודינאמית.

במסגרת התפקיד: ביקורת דו"חות כספיים, עבודה ישירה מול שותפי קבוצת הביקורת ומול מחלקות מקצועיות, ניהול משימות ועוד

* העבודה במשרה מלאה - במשרדנו בהר חוצבים, ירושלים
דרישות:
- לאחר מבחני מועצה - חובה
- ניסיון בעבודה על מרכב"ה
- ניסיון בעבודה בסקטור הממשלתי ובתפקידי חשבות - יתרון משמעותי
- יכולת ניהולית ועבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8417871
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
למשרד רואי חשבון בתלפיות ירושלים דרוש /ה יועץ /ת מס ומנהל /ת חשבונות.
במסגרת התפקיד:
הנהלת חשבונות, משכורות ודוחות אישיים.
דרישות:
ניסיון קודם של שנתיים לפחות בדוחות אישיים, בהנהלת חשבונות וחשבות שכר.
ידע בתוכנות חיסולית, חשבשבת / רווחית, ועוקץ/מיכפל-יתרון.
מוסר עבודה גבוה, חריצות, קליטה מהירה, ראש גדול, תקשורת בין אישית ויחסי אנוש מעולים, רצינות ואחריות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440956
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בBDO
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
BDO, אחת מפירמות רואי החשבון והייעוץ המובילות בישראל, מחפשת רו"ח מנוסה להצטרף לצוות הביקורת שלנו בסניף ירושלים.
אם את/ה עם ראש גדול, אוהב/ת לעבוד עם לקוחות, להוביל תהליכים ולנהל צוותים מקומך איתנו!
________________________________________
איך יראה יומך?
ניהול תיקי ביקורת של לקוחות מגוונים, כולל חברות פרטיות, חברות ציבוריות ומכלרים
עבודה שוטפת מול לקוחות כולל תכנון ביקורת, תקשורת מול הנהלה, והצגת ממצאים
ניהול צוות עובדים ו/או מתמחים.
אחריות על עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
עבודה מרובת משימות תוך שמירה על איכות מקצועית גבוהה
תיאום ממשקים עם מחלקות נוספות בפירמה
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת עם ניסיון לאחר התמחות בביקורת חובה
ניסיון בניהול תיקי לקוחות באופן עצמאי חובה
יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ בעברית חובה
ניסיון בניהול והובלת צוות חובה
חשיבה מערכתית ויכולת עבודה עצמאית
יכולת ניהול משימות מרובות תחת עומס
יחסי אנוש מעולים, גישה שירותית וראש גדול
אנגלית ברמה טובה - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8348232
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו