דף הבית » כל החברות » נדל"ן / בינוי / תשתיות »  דרושים זוהר וצפריר שרבט בע"מ
זוהר וצפריר שרבט בע"מ

דרושים זוהר וצפריר שרבט בע"מ

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות זוהר וצפריר שרבט בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בזויה
סוג משרה: משרה מלאה
- ניהול ותמיכה אדמיניסטרטיבית בתהליכי התפעול, הלוגיסטיקה והמלאי של החברה.
- מעקב ובקרה אחר הזמנות רכש מספקים בארץ ובחו"ל, כולל פתיחת הזמנות במערכת
   ומעקב עד אספקה.
- טיפול בחשבוניות ספקים, רשויות, התאמות מול הנהלת חשבונות ובקרה על קליטת סחורה.
- הפקת דוחות ומעקב אחר מלאים, תנועות בין סניפים והחזרות למחסן
- אחריות על הזנת נתונים ועדכון מערכות פנימיות
- ריכוז נתוני מכירות ודוחות תפעוליים תקופתיים להנהלה
- סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות ההנהלה-תיאומי ישיבות, ריכוז מסמכים, מעקב אחר משימות
דרישות:
- ניסיון ברכש-יתרון
- ניסיון קודם בתפקיד דומה-חובה
- שליטה מלאה ביישומי אופיס-חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכת ניהול מלאי-יתרון
- יכולת עבודה עצמאית,סדר וארגון ברמה גבוהה, ירידה לפרטים
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- עברית רהוטה, אנגלית ברמה טובה (כתיבה וקריאה)
- יכולת עבודה בצוות, אחריות אישית ועמידה בלוחות זמנים.
- משרה מלאה בימים א'-ה'.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8398728
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
תמיכה שוטפת במערך המכירות
טיפול בהזמנות לקוח - הצעות מחיר ללקוח לפי מחירון
ביצוע מכירות טלפוניות ופרונטליות ללקוחות החברה
קבלת כתב כמויות והפיכתו להצעת מחיר
מעקב אחר הצעות מחיר והפיכתם להזמנת עבודה
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות מסחריים
ניסיון בתחומי התשתיות/אינסטלציה/כיבוי אש - יתרון משמעותי!
שליטה ביישומי מחשב - פריוריטי ואקסל - חובה!
אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
נכונות לעבודה פיזית כחלק מהתפקיד

מיקום: איזור תעשיה נווה ימין
היקף משרה: מלאה, א-ה 7-16 או 8-17 ימי שישי לסירוגין

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451295
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקבוצת עופר אבניר
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
לחברה בתחום הרכב הדו גלגלי בתל אביב דרוש/ה עובד/ת דלפק למחסן חלפים
עבודה מול ספקים, קבלת הזמנות, מענה טלפוני, עבודה מול חברות שליחויות, טיפול ברכש.
עבודת צוות, עבודה בסביבה ממוחשבת, משרה מלאה, יש אפשרות למשמרות, בתל אביב מיידי.
דרישות:
ידע תכנת ה SAP יתרון.
ניסיון קודם חובה.
עבודה לטווח ארוך.
היכרות ועבודה בענף הרכב הדו גלגלי יתרון.
נמרצות, יסודיות, סדר וארגון.
עבודה בסביבה ממוחשבת.
אנגלית ברמה טובה.
עבודה מיידית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8465007
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בל.י.א.ל כח אדם
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
קבלת הצעות מחיר!
פתיחת דרישות רכש!
טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה!
מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים!
הוצאת חשבוניות!
דרישות:
הנדסאי /ת תעשייה וניהול/ תואר אקדמי-חובה!
שליטה מלאה באקסל!
שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי!
ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8463757
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
מעבר על חשבוניות ודיוק החיובים, עבודה מול משרד רואה חשבון, ניהול תזרים, משימות כלליות בתחום הכספים ובקרה על סדר וארגון.

המשרה באיזור רוטשילד תל אביב, תנאים מעולים ושעות נוחות- משרה מלאה עם גמישות.
דרישות:
ניסיון בתחום המסעדנות- יתרון.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8456484
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
10,000-12,000 ש"ח + אפשרות לשעות נוספות
מטלות לתהליכי עבודה עיקריים:
1. תשלום לספקים בגין קבלת שירות - ריכוז הדרישות לתשלום שמגיעה מספק/קבלן, הוצאת אישורי החשבון הרלוונטים לדרישה, וידוא העדר תביעות מהספק, הוצאת דרישת הכספים מהעירייה לטובת תשלום לספקים לפי העבודה שבוצעה ע"י הספק.
2. ריכוז הטיפול ברכש מספקים לאחר קבלת אישור חשבון-
3. ביצוע תשלום לאור מדיניות הנהלה - קבלת סדר עדיפות לתשלום ממנהלת הכספים לאור התזרים.
4. התאמה חודשית של מע"מ- ביצוע התאמת מע"מ לאחר קבלת חשבוניות מס כחוק.
5. מתן שירות על בסיס מדיניות השירות של החברה.
6. מתן שירות לספקי החברה.
7. פתיחת ספקים במערכת.
דרישות:
דרישות מקצועיות: 
השכלה על תיכונית לימודי תעודה הנה"ח, 2 שנות ניסיון בהנה"ח, הנהלת חשבונות סוג 3
 
יכולות ומיומנויות נדרשות: 
סדר, ארגון ושיטתיות בעבודה; עבודה ע"ב נהלים והוראות; דייקנות וירידה לפרטים; מיומנות בהנהלת חשבונות; סקרנות ולמידה; ידע בחומרה ותוכנה; תודעת שרות ורצון לעזור; מיומנות באקסל;  ניהול מידע וארכיב; אמינות, אחריות וזהירות

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8461166
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים שיודעת לעבוד בצוות והכפיפות למנהלת חשבונות ראשית.

התפקיד כולל:
פתיחות ספקים חדשים / עדכון קיימים.
קליטת חשבוניות למערכת.
תשלומים לספקים באמצעות שיקים / העברות בנקאיות.
הכנת חומר למאזנים רבעוניים.
אחריות על כרטיסים מניבים/ חיבים חודשיים, מעקב גבייה.
הקמת הרשמות/חוזים של שוכרים.
הנפקת קבלות/חשבוניות מס.
שירות פנים וחוץ ארגוני.
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 2/3 חובה
סדר וארגון, רצינות ואחריות חובה
יכולת עבודה עצמאית,תודעת שירות גבוהה
שליטה במערכות ממוחשבות חובה
ניסיון מינימלי של 3 שנים בהנהלת חשבונות חובה
ניסיון בתפקיד דומה בחברת בנייה למגורים יתרון משמעותי
היכרות עם מערכת פריוריטי//או במערכת סאפ (SAP)-חובה!!!
אקסל ברמה טובה
זמינות למשרה מלאה
ציפיות שכר סביב ה 12k - 14k
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436732
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במפעלי בית עמנואל
סוג משרה: משרה מלאה
בית עמנואל (חל"צ) תאגיד החינוך, קהילה ותרבות הפנאי של עיריית רמת-גן (להלן: "החברה"), מזמינה בזאת את הציבור להגיש מועמדות לתפקיד מנהל/ת תחום חווית לקוח (להלן: "המכרז").
תיאור התפקיד
* גיבוש אסטרטגיה: הובלת הפיתוח וההטמעה של חזון חוויית המשתמשים/תושבים, תוך התאמה לייעוד הציבורי ולצרכים הקהילתיים ושיפור השירות ושביעות הרצון.
* ייעוץ וליווי מקצועי: מתן ייעוץ מקצועי וליווי שוטף לכלל האגפים בנוגע לעקרונות חוויית לקוח, שיפור תהליכי שירות והתאמה לצרכי התושבים.
* ניהול החוויה הדיגיטלית: אחריות על חוויית המשתמשים בערוצים הדיגיטליים אתר וקבוצות דיגיטל.
* ניהול מערך איסוף המשוב והסקרים (שביעות רצון, סקרי עומק) להבנת תפיסות הקהל וקידום תרבות ארגונית ממוקדת לקוח בכל הדרגים.
* חדשנות וחוויות דיגיטליות- ניהול פרויקטים דיגיטליים המקדמים חווית משתמש (אתר, מערכת ניוזלטר, הקמת קבוצות ווטסאפ קהילתיות).
* עבודה עם צוותי השיווק והפרסום לשמירה על עקביות חווית הלקוח בכל נקודות המגע, הפקת תובנות מלקוחות לטובת מסרים שיווקיים מותאמים
* כל משימה ו/או תפקיד אשר יוטלו על ידי הממונה
* היקף משרה: מלא
* כפיפות: מנהלת אגף שיווק וחווית לקוח
דרישות:
תנאי סף:

* אזרח ותושב מדינת ישראל
* תואר ראשון בשיווק / מנהל עסקים / תקשורת / פסיכולוגיה ארגונית או כל תואר אקדמי רלוונטי
* ניסיון של 4 שנים בניהול חווית לקוח / שיווק / שירות / ניהול מוצר/שיפור תהליכים בארגון- (עדיפות לגוף ציבורי/עירוני).
* יכולת מוכחת בעבודה עם מערכות נתונים ואפיון ממדי שירות (כמות פניות, שביעות רצון) ותרגום נתונים אלו לתוכניות עבודה מעשיות.

יתרונות נוספים למועמדים:
* יכולת הובלה והשפעה רוחבית ומטריציונית בארגון מרובה ממשקים, תוך הנעה ללא סמכות ישירה.
* הבנה טובה של תהליכים וממשקים דיגיטליים, והכרות עם מערכות לניהול פניות ומשוב (CRM)
* יכולת אנליטית גבוהה והבנה מעמיקה של התנהגות צרכנים.
* חשיבה אסטרטגית, יצירתיות ויכולת להניע תהליכים חוצי ארגון.
* תקשורת בינאישית גבוהה.

מועמדים/ות אשר עונים/ות על תנאי הסף, מתבקשים לשלוח קורות חיים ותעודות רלוונטיות לא יאוחר מיום ב' 29.12.2025
ניתן לשלוח קורות חיים בדוא"ל: Jobs.mbe@ramat-gan.muni.il

קורות החיים אשר יימצאו מתאימים יועברו להמשך הליך המיון על פי שיקול החברה
המכרז מיועד לגברים ונשים כאחד
במקרה של ריבוי מועמדים תהא החברה רשאית לבחור עד 8 מועמדים העומדים בתנאי הסף והנם בעלי הציון הגבוה ביותר, אשר הם בלבד מתוך כל המועמדים ייקחו חלק בהליך המכרז ויזומנו להופיע בפני ועדת מכרזים. הבחירה תעשה על יסוד מסמכים בלבד ו/או על יסוד ראיון מוקדם עם המעמדים ו/או חלקם, ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
אמות המידה שיש בהן כדי להעניק יתרון בבחינת התאמת המועמדים למשרה בעת מיון המועמדים, הן כמפורט להלן: (כל אמת מידה מהווה 20% מהציון הסופי)

דרישות השכלה:
ניסיון תעסוקתי ומקצועי
תחומי מומחיות והובלת פרויקטים
כישורים מיוחדים
נתונים אישיים, לרבות חוות דעת

החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאי המכרז והן את הזכות לבטלו.
בית עמנואל מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלות בשורותיה ומזמינה אותם להגיש מועמדות לתפקיד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8469856
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת הייטק ותיקה בתל-אביב דרוש/ה מנהל /ת שיווק דיגיטלי
התפקיד כולל:
אחריות מלאה על קמפיינים שיווקיים של החברה- תכנון, ביצוע, ניהול, מדידה ואופטימיזציה.
ניהול ואופטימיזציה של תקציבי השיווק הדיגיטלי.
יצירת פרסונות קונים רלוונטיות והעברת הודעות מתאימות.
יצירה, עיצוב וביצוע קמפיינים לשיווק ישיר במייל
הובלת וניהול אסטרטגיית ה- SEO של החברה.
ניהול שותפים חיצוניים כגון סוכנויות שיווק דיגיטלי, מפתחים ומעצבים.
מחקר וניתוח פעילות המתחרים
מעקב אחר הטרנדים והשיטות המומלצות העדכניות ביותר
חתירה לשיפור מתמיד של מדדי ביצועי מפתח   (KPI's)
עבודה צמודה ושיתוף פעולה עם בעלי עניין פנימיים - צוותי מכירות, מנהלי פרויקטים ומפתחים.
דרישות:
ניסיון מעשי בתכנון וניהול קמפיינים מלאים ב- לינקדאין, פייסבוק וגוגל (חיפוש, GDN, YouTube). עדיף על חברות B2B. טוויטר ו-Quora - יתרון.
הבנה חזקה של ביקוש ויצירת לידים, פרסונות ובניית משפך דיגיטלי, רכישת לידים וניתוח קמפיינים שיווקיים.
הבנה עמוקה של עקרונות SEO ושיטות עבודה מומלצות.
יכולת מוכחת ליצור ולבצע תוכניות שיווק מונעות נתונים המביאות לגידול בהכנסות
פתרון בעיות יצירתי חזק, כישורי ניתוח וכישורי תקשורת + תשומת לב יתרה לפרטים
הבנה מעמיקה של עקרונות אופטימיזציה של יחס המרות ו- UX / UI.
ניסיון בשימוש בכלים כמו Google Analytics, Google Tag Manager, Search console, SEMrush, HubSpot וכו'
עברית ואנגלית ברמה גבוהה, בדיבור ובכתב.
ניסיון בשימוש בפלטפורמות עיצוב ועריכת וידאו (Adobe Photoshop- יתרון)
ניסיון בעבודה עם WordPress כעורך.
תפקיד זה כפוף ישירות ל-CMO. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8394690
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בתפקיד פלוס
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
אחריות לניהול המדיה החברתית בהיבטים של: שיווק, שירות ושיווק פנים לעובדים
אחריות לניטור ומענה בפלטפורמות הסושיאל:
סריקה יומיומית של קבוצות פייסבוק
איתור קבוצות מקומיות קיימות וחדשות בפייסבוק ובוואטסאפ
ביצוע ניטורים והעברתם למנהלת שירות וצירוף לקוחות במחוז בהתאמה
טיפול בפניות שירות שונות העולות במדיה החברתית בהתאם לתהליכי עבודה מוגדרים לרבות תיעוד פניות ועמידה
ב- SLA מוגדר
טיפול בשימור גולשים עם איומי נטישה
טיפול באירועי שיימינג בפלטפורמות הסושיאל
טיפול באירועים חריגים באמצעות המוקד והצוות
מענה והצפת כשלים רוחביים למנהל/ת שיווק שירות מחוזי/ת
ניהול קבוצת "שגרירי שירות" במחוז ותפעול קבוצת המשפיענים בווטסאפ
יוזמה וארגון של אירועים ותכנים מקצועיים
אחריות לשיווק פנים ארגוני במחוז: שותפות בניהול קבוצת העובדים והעלאת תכנים רלוונטים למחלקה בקבוצת הפייסבוק של העובדים
פעילות שגרתית מול גורמי השיווק והשירות, דוברות של המחוז, יועצים המלווים והמוקד המחוזי

ימי א-ה בין 8 שעות
תנאים סוציאלים הסכם קיבוצי
דרישות:
השכלה אקדמית (תואר ראשון) - מנהל עסקים/שיווק/תקשורת
ניסיון של לפחות שנה בניהול סושיאל מטעם מותג או מטעם משרד דיגיטל/פרסום
ידע וניסיון בכתיבת תוכן/קריאייטיב ברמה גבוהה
ניסיון וידע במתן שירות בערוצים שונים
יכולת כתיבה והתנסחות טובה, רהוטה ואמפטית
יכולת יוזמה, הובלה וניהול תהליכים בממשקים מרובים
אורייטנציה שירותית, שיווקית, יצירתיות ויוזמה
יכולת עבודה בריבוי משימות תוך עמידה בלו"ז
יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה
היכרות טובה עם עולם הבריאות, עם כללית ועם המחוז מהווה יתרון
אנגלית ברמה טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8461309
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו